بازدید 2059

پرویز مشرف از ریاست «مسلم لیگ» استعفا داد

پرویز مشرف از ریاست حزب «مسلم لیگ شاخه قائد اعظم» استعفا داد.
کد خبر: ۸۱۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 22 June 2018

پرویز مشرف از ریاست حزب «مسلم لیگ شاخه قائد اعظم» استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستان، «پرویز مشرف» از ریاست حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم (ای پی ام ال) پاکستان استعفا داد.

بر اساس جزئیات مشرف استعفای خود را به کمیسون انتخابات پاکستان ارسال کرد تا این کمیسیون دستور حذف نام وی از حزب مسلم لیگ را صادر کند.

مشرف طی حکمی در دادگاه پیشاور تا آخر عمر رد صلاحیت شده است بنابراین ریاست وی برای حزب مسلم لیگ منجر به عدم ثبت این حزب در انتخابات پارلمانی ۲۵ جولای خواهد شد.

حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد اما عدم صلاحیت مشرف مانعی بر سر راه ثبت این حزب در انتخابات آتی پاکستان شد. مشرف در زمان ثبت نام حزب از استعفای خود اجتناب کرد. کمیسیون انتخابات پاکستان نیز دستور داد که اگر این حزب خواهان ثبت نام در انتخابات است باید با تعیین رئیس جدید اقدام به ثبت نام نماید.

گفتنی است که مشرف سال هاست در دبی به سر می برد و چندی پیش دادگاه عالی پاکستان اعلام کرده بود در صورتی که مشرف تا تاریخ ۱۴ جون (۲۴ خرداد) در دادگاه حاضر نشود برای همیشه رد صلاحیت خواهد شد و دیگر نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

پرویز مشرف تلاش داشت تا در آستانه انتخابات به پاکستان بازگردد و مجددا قدرت را در این کشور به دست بگیرد ولی پس از واکنش‌های دادگاه عالی پاکستان از این اقدام منصرف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل