بازدید 36956
هزار و دویست و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مسابقه فوتبالی که رهبر انقلاب تا آخر بازی آن را تماشا کردند/انتقاد کیهان از فضای برنامه فردوسی‌پور/انحلال شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات صحت دارد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ پویول: به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری امکان حضور در صداوسیما ندارم/وعده معاون موگرینی به صالحی/دستور رئیس‌جمهور منجر به باز شدن درهای آزادی شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 21 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پویول: به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری امکان حضور در صداوسیما ندارم

پویول می‌گوید به خاطر مشکلات ظاهری‌ برنامه‌اش در تلویزیون ایران لغو شده است. کارلوس پویول، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا که برای بازی ایران اسپانیا به ایران سفر کرده بود، بعد از لغو برنامه تلویزیونی‌اش گفت: به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری (موهای بلند) امکان حضور در برنامه را ندارم. "لازم به ذکر است که مسئولان صداوسیما روز گذشته مانع از حضور پویول در ویژه برنامه جام جهانی شدند. اقدامی باعث قهر چندین ساعته فردوسی پور از برنامه شبکه 3 شد. فردوسی پور روز گذشته چندین بار نسبت به ممانعت از حضور پویویل اننقاد کرد و گفت «نمی دانم به پویول چه بگویم.»

وعده معاون موگرینی به صالحی

دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه این اتحادیه مصمم تر از همیشه درصدد حفظ برجام خواهد بود، گفت: قرار است به زودی 100 شرکت وارد مذاکرات کاری با طرفهای ایرانی شوند. علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفر خود به نروژ با خانم هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.

مسابقه فوتبالی که رهبر انقلاب تا آخر بازی آن را تماشا کردند

نشریه خط حزب الله در جدید ترین نسخه خود به خاطره ای از رهبر انقلاب درباره بازی فوتبالی که ایشان به طور کامل تماشا کردند اشاره کرده است. در این بخش به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است: ایشان [حمید استیلی]که بعداً پیش من آمد، گفتم به پاداش آن گل، پیشانی شما را می‌بوسم و بوسیدم. متأسّفانه من خیلی فرصت نمی‌کنم برنامه‌های ورزشی تلویزیون را تماشا کنم؛ خیلی به‌ندرت اتّفاق می‌افتد. از طرفی بیشتر ورزش‌هایی هم که پخش می‌شود، فوتبال است. من در فوتبال هیچ سررشته‌ای ندارم و در جوانی هم فوتبال بازی نمی‌کردم، به والیبال می‌پرداختم. در عین حال، آن شبی که بازی ایران و امریکا بود، من آن بازی را نگاه کردم. البته حقیقتش این است که آن شب هم نمی‌خواستم نگاه کنم؛ چون دیروقت بود و وقت خواب من بود؛ لیکن همین‌طور که نشسته بودم، تلویزیون را روشن کردم و ناگهان با گل ایشان مواجه شدیم و دیگر خواب از سرم رفت و نشستم تا آخر بازی را تماشا کردم.

انتقاد کیهان از فضای برنامه فردوسی‌پور

روزنامه کیهان نوشت: برنامه «2018» با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، علاوه‌بر پخش زنده مسابقات این دوره از جام جهانی و تحلیل آنها، بخش دیگری هم دارد. یکی از این بخش‌ها به معرفی کشورهای حاضر در جام جهانی می‌پردازد. در این بخش، به بهانه رقابت تیم‌های هر کشوری، گزارشی از تاریخ سیاسی و اجتماعی آن کشور ارائه می‌شود. اما نکته قابل تأمل، سانسور و تحریف بسیاری از واقعیت‌های مهم تاریخی درباره این کشورهاست و گویی برنامه «2018» درحال تبلیغ این کشورهاست. به‌طور مثال فردوسی‌پور در معرفی کشورهای انگلیس و فرانسه، هیچ‌ اشاره‌ای به مهم‌ترین بخش‌های تاریخ معاصر این کشورها، یعنی استعمار و برده‌داری و جنایات گسترده آنها در کشورهای تحت سلطه‌شان نکرد. این درحالی است که این برنامه فرصت بسیار مناسبی برای بیان بسیاری از واقعیت‌ها به مخاطب انبوه این برنامه است. همچنین حجم بسیار زیاد دعوت از بینندگان این برنامه برای شرکت در مسابقه و قرعه‌کشی با دادن وعده جوایز چندین میلیونی در این برنامه، برخلاف رسالت صداوسیما در جهت ترویج اقتصاد مقاومتی و دوری از ‌اشرافی‌گری است. طوری که گاهی فضای برنامه به مراسم بلیت بخت‌آزمایی شباهت می‌یابد.

سیاووشی: پلیس گزارشی از بی‌نظمی در آزادی نداشت

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درخصوص تماشای خانوادگی بازی ایران-اسپانیا در استادیوم آزادی گفت: با وجود جمعیت ۳۰ هزار نفری در استادیوم آزادی شاهد بی‌حاشیه‌ترین خروج از وزرشگاه بودیم. طیبه سیاوشی ، درباره تماشای خانوادگی بازی ایران-اسپانیا در استادیوم آزادی گفت: قرار بر این بود که خانواده‌ها بتوانند این رویداد فرهنگی و ورزشی را در استادیوم از نزدیک ببینند، البته مشکل کوچکی به وجود آمد که بعدا برطرف شد و این امر تحقق یافت. سیاوشی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه جو داخل ورزشگاه چگونه دیدید، گفت: به هیچ عنوان مشکلی به وجود نیامد، نمایندگانی که در استادیوم حضور داشتیم چند دقیقه دیرتر از افراد حاضر محل را ترک کردیم تا شرایط را بررسی کنیم، خوشبختانه تاکنون هم نیروی انتظامی هیچ گزارشی درباره مشکلی نداده است.

برنامه‌ریزی تاج و وزیر روی برد و باخت ایران

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با جلسه امروز با سلطانی‌فر تصریح کرد: جلسه‌ای با وزیر داشتیم و بیشترین بحث ما در مورد برنامه‌ریزی برای بازی سوم بود. روی برد، مساوی و باخت تیم ملی تحلیل و برنامه‌ریزی می‌کنیم و باید در مورد هر سه گزینه تبدیل کنیم. بحث دوم ما هم در مورد جام ملت‌ها بود و اینکه به چه شکلی آماده‌سازی داشته باشیم. در رابطه با کمپ تیم ملی در امارات صحبت کردیم. همچنین کارلوس کی‌روش پیش‌بینی هشت بازی دوستانه را داشته تا بتوانیم با اقتدار وارد این رقابت‌ها شویم.

دستور رئیس‌جمهور منجر به باز شدن درهای آزادی شد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که شب گذشته برای تماشای بازی تیم ملی ایران به ورزشگاه آزادی رفته بود، بااشاره به حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه، نوشت: دستور شخص رئیس جمهور منجر به بازگشایی در ورزشگاه آزادی شد. معصومه ابتکار در دو پست در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی ضمن اشاره به دستور رئیس جمهور برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه، نوشت: دستور شخص رییس جمهور منجر به بازگشایی درب ورزشگاه آزادی شد. وی همچنین در صفحه توئیتر خود بر ادامه این روند ابراز امیدواری کرد و افزود: «دیشب خانواده ها، زنان و مردان، کودکان و نوجوانان کنار هم بازی خوب #تیم_ملی کشورمان را در ورزشگاه ازادی دیدند. نشاط و هیجان تماشای بازی در ورزشگاه چیز دیگری است. از تمام کسانی که این امکان را فراهم کردند تشکر می‌کنم. ادامه این روند را در روزهای آینده شاهد خواهیم بود، انشاءالله.»

پزشکیان: باید حالت ویژه و جنگی اعلام کنیم

مسعود پزشکیان در حاشیه همایش روایت خدمت در جمع خبرنگاران سمنانی، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم یک‌عده یک شبه هزاران میلیارد تومان به جیب بزنند و عده‌ای دیگر روزبه روز شرایط اقتصادی و معیشتی بدتری پیدا کنند. وی با اشاره به جو روانی حاکم در بازار و تغییر در قیمت برخی کالاها افزود: تاکنون پاسخ ما در قبال بحران مناسب نبوده و همین به سوءاستفاده برخی سودجویان انجامیده است. وی با بیان این‌که «باید حالت ویژه و جنگی اعلام کنیم» تصریح کرد: البته جنگی که امریکا و دنیای استکبار علیه ملت ایران راه انداخته یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است که می‌خواهند از طریق آن ما را به زانو درآورند. نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با اشاره به نقشه‌های امریکا در جنگ اقتصادی فعلی خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها به دنبال این هستند که با تحت‌فشار قرار دادن صنعت‌کاران و تجار و همچنین فشار بر قشرهای آسیب‌پذیر جامعه، آن‌ها را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند.

ما در مقابل غول‌های جهان کم نمی‌آوریم

سید وحید حقانیان با اشاره به بازی فوتبال ایران و اسپانیا در چهارشنبه‌شب با اشاره به این‌که «ازنتیجه مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا که با بازی شجاعانه ایران در مقابل غول پرستاره فوتبال جهان انجام شد دونتیجه به دست می‌آید» نوشت: ۱ -ما باید در همه زمینه ها به خود باوری برسیم ، اگر به خودباوری رسیده بودیم برنده این میدان بودیم . همان‌طور که در نانو ، موشک، هسته‌ای سلول‌های بنیادی به خودباوری رسیدیم و توانستیم. ۲- ما در مقابل غول‌های جهان کم نمی‌آوریم و می‌توانیم با اعتماد به سرمایه‌های خودمان و استفاده از تکنولوژی و دانش و تجربه دیگران به پیروزی‌های بزرگ دست یابیم همانگونه که در جنگ تحمیلی و چهل سال انقلاب و مبارزه با امپریالیسم نشان دادیم. هرچه مشکل داریم از داخل خودمان است. تضعیف یکدیگر ،عدم همکاری، عدم هماهنگی بین بخشی و... .

تأکید معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بر پیگیری موضوع «ربایش دختران» در ایرانشهر

حسینعلی امیری در پی درخواست محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر، تأکید کرد که موضوع را از طریق وزیر دادگستری پیگیری می‌کند. امینی فرد هم در این دیدار با اشاره به موضوع ربایش دختران در ایرانشهر و صرف نظر از صحت و سقم اخبار منتشر شده گفت: این موضوع احساسات مردم را جریحه دار کرده است. وی از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواست که این موضوع را پیگیری کند. نماینده ایرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور، با تشریح برخی مشکلات مردم ایرانشهر از جمله مشکل اجتماعی و حاشیه نشینی و ضرورت حل این مشکل توسط مسؤلان، خواستار توجه بیشتر به مناطق محروم و حل مشکلات مردم این مناطق شد.

بادامچیان: "تسلیم‌نامه" اصلاح‌طلبان خودکشی سیاسی بود

اسداللّه بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ‌اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به نامه برخی از اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج‌نشین برای مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: این نامه رسوایی بزرگی برای امضاکنندگاه آن به همراه دارد زیرا ملت ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس مخالفت‌شان را با دولت آمریکا و رئیس‌جمهور سبک مغزش با صراحت اعلام کردند. وی با بیان اینکه افرادی که نامه خفت‌بار مذاکره با آمریکا را امضا کردند در خط ملت ایران حرکت نمی‌کنند، افزود: موضع‌گیری چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در روزهای اخیر در قبال این نامه نشان داد، نگارندگان نامه مذکور راهی را رفتند که حتی مورد قبول جریان اصلاح طلبی کشور نیز قرار نمی‌گیرد. عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه در شرایطی که بدعهدی و دشمنی آمریکا برای همگان آشکار شده، نگارش چنین نامه‌ای از سوی اصلاح طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج نشین همراهی با سیاست‌های دولت آمریکا است، تأکید کرد: امضاکنندگان این نامه کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند با اقدامات خائنانه خود نظام را دچار مشکل کنند. بادامچیان خاطر نشان کرد: کسانی که با وجود خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، تقاضای مذاکره بی‌قید و شرط با ترامپ را مطرح کردند، در واقع دست به خودکشی سیاسی زدند، زیرا سخن از مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا آن‌هم در شرایطی که ریاست جمهوری این کشور برعهده فردی معلوم العال است که به هیچ تعهد بین‌المللی پایبند نیست، معنایی جز تسلیم ندارد.

انحلال شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات صحت دارد؟

عضو شورای مشورتی جبهه اصلاحات گفت که پارلمان اصلاحات جای شورای مشورتی را به عنوان ناظر بر شورای عالی سیاستگذاری گرفت اما این به معنای انحلال شورای مشورتی نیست. چندی پیش خبری از قول یک عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان منتشر شد که «پارلمان اصلاحات با تبدیل شدن به عنوان نهادبالادستی اصلاح‌طلبان، جای شورای مشورتی را می گیرد و شورای مشورتی منحل می شود». این خبر تحلیل های مختلفی را در پی داشت، از جمله آنکه نقش سیدمحمد خاتمی در عرصه تصمیم گیری تشکیلاتی جریان اصلاحات کمرنگ خواهد شد. عبدالله ناصری درباره خبر تغییرات در ساختار اصلی جبهه اصلاحات با انحلال شورای مشورتی و جایگزینی پارلمان اصلاحات به نامه نیوز گفت: این خبر اشتباهی است و صحت ندارد. به گفته آقای موسوی لاری «پارلمان اصلاحات به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاحات عمل می کند» بنابراین جای شورای مشورتی را می گیرد. وی افزود: درباره ادامه یا انحلال شورای مشورتی شخص آقای خاتمی باید تصمیم بگیرد چون کار این شورا برای مشورت‌دهی به رئیس جبهه اصلاحات است و به کار خودش ادامه می دهد مگر آنکه ایشان به جمع بندی برسد که با قرار گرفتن پارلمان اصلاحات به عنوان نهاد بالادستی و ناظر بر شورای عالی سیاستگذاری دیگر نیازی به فعالیت شورای مشورتی نیست اما چنین تصمیمی از طرف آقای خاتمی اتخاذ نشده است. /نامه نیوز

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۷۹
کیهان تو کشورمون فوتبال به حد کافی سیاسی هست بخدا دیگه فوتبال هم حال نمیده کی مردم و گزارشگران ما خواهند فهمید که فوتبال یک ورزش هست و بردن یا باختن در آن هردو زیباست با بردن یک تیمی نه شرافت و وقار و فرهنگ و تمدنمان بالا مرود و نه با باختن چیزی رو از دست میدیم الکی با احساسات و عواطف مردم بازی نخواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
نه این اقایان هنوز فکر میکنن فوتبال جنگهای صدر اسلامه و با هر باختی اسلام باخته یا با هر برد اسلام پیروز شده.اینا هنوز تو حال و هوای 1400 سال پیش سیر میکنن
شریعتی، فلانی یا بهمانی، هرچی میگن نظرشونه. حق دارن. همونطور که بقیه دارن. همونطور که مردم حق دارن خوششون بیاد یا نیاد.
با دعوا سر این و جبهه گیری، قیمت سکه درست میشه؟؟! وضع اقتصاد؟؟
آقای کیهان ! فکر نمی کنید شما به اندازه کافی از بلاد کفر بدگویی کرده باشید ؟ اجازه دهید پای شما به برنامه فردوسی پور باز نشود .
اقای شریعتمداری توجه کنند که وظیفه فردوسی پور همانند شما نیست که به همه چیز را با عینک بدبینی و پارانویدی نگاه کنند .
اقای کیهان اینقدر شما در مورد مضرات این کشورها مطلب نوشتید که برنامه 2018 دیگه لازم ندید که تکرار مکررات کنه!!!
آقای پزشکیان اگر شما راست میکویید کسانی مانند علی مطهری که جزو آقا زاده های پر توقع است راوادار کنید که هر چه دوست دارند به زبان ننیاورد ومانند بر جام اف آاف تی را ا تصویب نکند وبعد داخلش بماند ودولت هم به مردمدخدمت نکرده واین دولت ودولتذهاشمی عامل بی کاری است
ی دستبند و اسلحه و بازداشتگاه بدید دست صداسیما و کیهان با اختیار تام ولمون کنن بابا
به آقاي فردوسي پور تبريك ميگويم كه برنامه 2018 ايشان مورد انتقاد كيهان قرار گرفته ، ايشان بايد مطمئن باشد كه برنامه جامع و پر محتوايي درست كرده كه مردم خودشان ميايد و بهمين دليل هم مورد حمله كيهان قرار گرفته !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
من اصلا این برنامه رو نگاه نمیکردم از وقتی کیهان انتقاد کرده ازش همچین با ولع نگاه میکنم
خدا وکیلی اگر قرار بود مطالب مورد نظر کیهان نشینان در برنامه های فردوسی پور باشد دیگر نه برنامه قابل دیدن بود و نه فردوسی پور محبوب
این فردوسی پور هم یه کارهایی میکنه عجیب! میلیاردی پول میده بازیکن قدیمی میاره از خارج که تفسیر کنن. که چی پویول و آوردی ایران؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
میخواستی رئیس کیهان رو می اورد یا تو رو؟ساندیست رو بخور بابا
یک برنامه ورزشی نه برنامه سیاسی همینقدر که شما در کیهان انجام میدهید کفایت که نه بلکه خیلی بیش از حد هست ممنون خسته نباشید
اگ قیافه پویول مشکل داره
خآکوبی بعضی از بازیکنای خوقیافه و تیپ بازیگر سینما ک کلا مشکل داره و باید تماما ممنوع التصویر بشن
مسخرس
فک کن میره تو کشورش میگه ب خاطره موهام......هعی
کیهان مشکل داره
کیهان حالش خوب نیست
به نظرم آقای شریعتمداری یک جام جهانی جداگانه از کشورهای یمن، سوریه ، ایران و، لبنان و فلسطین ایجاد کنه و خودش هم بشه مقسر
چه نمایندگان بیکار ی داریم که فکر و ذکرشان شده دیدن خانوادگی فوتبال و استادیوم و مسائل حاشیه ای دیگر! لطفا به فکر مشکلات اساسی مردم باشید
از باب یادآوری به خانم ابتکار : لطفا آقای رئس جمهور دستور مستقیمی هم در رابطه با حل معضل گرانی های اخیر که کمر قشر متوسط و کم درآمد جامعه خم کرده صادر فرمایند این مورد باعث روحیه امید و نشاط بیشتر در مردم خواهد شد .
این حاج حسین شریعتمداری نمی‌خواد دست از این کارها و حرفاش برداره؟ آخه فردوسی پور بیاد در یک برنامه فوتبالی در مورد استعمار و برده داری انگلیس و فرانسه حرف بزنه؟ واقعا این درخواست حاج حسین منطقیه؟ بابا حاج حسین کوتاه بیا دیگه برادر !!!!
روزنامه کیهان صلاح می داند که فردوسی پور در مورد جنایات و استعمار گری های روسیه هم مطلبی بگوید؟
چطور کیهان فقط انگلیس و امریکا را می بیند ؟
از جنایات چین و روسیه فراموش می کند ؟
با انکه انقدر که روسیه به ما ضربه زده و از خاک ما گرفته است کمتر کشوری کرده است!
اقای شریعتمداری لطفا شریعت مدار باشید .
نه ( شعار مدار ) .
بعضیها به ورزش و فوتبال هم نگاه سیاسی دارند. انگار فوتبال با امریکا یعنی جنگ با امریکا. واقعاً متاسفم. ورزش باعث نزدیکی ملتها فارغ از گرایشات سیاسی دولتها میشه.
جام جهاني فرصتي براي نزديكترشدن ملتهاست وبه دولتهاارتباطي ندارد.برخی آدم ها دنبال تفرقه افكني بين ملتهاهستند.
! بابا فلسفه فوتبال واسه نزدیکی کشورهاست نه چیز دیگه، واقعا که سیاست رو با ورزش قاطی کردن، اونوقت از آمریکا انتقاد میکنن
کاربه انتقاد کیهان نداریم ولی برنامه ی فردوسی پور اصلا مناسب جام جهانی نیست .اصلا برنامه ی انگیزشی وخوشحال کننده برامردم نیست .فقط براهمون چند نفری که میگردوننش عایدی داره.
پویول تقصیر از خودش بوده. باید اول موهاش را کوتاه می‌کرد بعد می‌اومد ایران و توی صدا وسیما.
برنامه نود فردوسی پور جای یرای کارها و اعمال سیاسی نیست فقط کافی هست همین یک برنامه ورزشی را هم سیاسی کنند و مردم را دلسرد از دیدنش کنند اینهمه روز و شب کانالهای تلویزیونی حرف های سیاسی و ارشاد اخلاقی دارند کمی از نصیحت کردن خسته میشوم ورزش را میبینم جان مادرتان کار سیاسی را داخل ورزش نکنید دعوای سیاسی مال خودتان
چی شده که همه حرص اون جوایزی که به مردم میدن رو میخورن. بانک‌‌های ما رس مردم رو میکشن و خونشون رو توی شیشه میکنن با این سودهای سرسام‌‌اور. آیا جایزه دادن به مردم ایراد دارد یا رباخواری بانکها؟شما که به برنامه فردوسی پور ایراد میگیری که چرا توضیح در مورد کشورها رو سانسور میکنن، خود شما چرا رفتار بانکهای مارو سانسور میکنی و چیزی نمیگی
اقای شریعتمداری اگه نظر ندی والا اتفاق خاصی نمیفته،
این کیهان چی می زنده! بابا خیلی ازین فیلم های نشان داده شده ترجمه از FIFATV هست. استعمار.. ...
برده داری ... بابا اینا آخه جاش تو برنامه ی ورزشیه!
کیهان.... هیچ دیگه، وقتای دیگه و برنامه های دیگه کافی نیست. برنامه ورزشی که ملت میخوان دوساعت از سیاست زدگی دور باشن رو هم سیاسی کنیم.
چرا هیچکس به فکر مشکلات معیشتی مردم نیست!!!!
قدرت طلبی اطرافیان باعث تنهایی رهبری شده. ولی دوستان واقعی هیچ گاه ایشان را تنها نذاشته و برای نزدیکی مردم به نظام تلاش میکنند
خطاب به کیهان. بهتر است در معرفی روسیه هم به قرارداد ترکمن چای و تجزیه ایران و جنایات ان دوره اشاره شود
خطاب به پزشکیان مردم هم از خارج و هم از داخل با شرایط اقتصادی و ست اندازی به همه ی جوانب زندگیشان تحت فشارند. فشارهای داخلی را ابتدا از روی مردم بر دارید
واقعا بعضی اظهار نظرهای کیهان حال به هم زنه
کیهان چرا فکر و ذکر فقط شده بدگویی از دیگران.فوتبال رو با سیاست قاطی نکن.
سیاست از ورزش جداست...این شعار اصلی فیفا هست و هر فدراسیونی که سیاست رو قاطی ورزش کنه محروم و جریمه می کنه...اونوقت کیهان میگه چرا فردوسی پور در برنامه۲۰۱۸نگفت فرانسه وانگلیس سابقه استعمار دیگر کشورها را دارد..کیهان بفهم این یک برنامه ورزشی است نه میزگردسیاسی....
مطلب روزنامه کیهان درست است که باید به تاریخ استعماری و جنایت های کشورهایی مثل انگلستان و فرانسه هم اشاره کرد، اما به شرط آنکه روسیه را نیز در بر بگیرد!
شریعتمداری بنا دارد به هر موضوعی گیر بدهد و اضهار نظر کند.از برجام گرفته تا فردوسی پور معلوم نیست این اقا چه کاره است
بعضی پیشنهاد مذاکره میکنند بعضی چراغ خاموش مذاکره می کنند
واقعا چیزی جز انرژی منفی از کیهان و امثالهم تراوش نمیشه
فاز شما کیهانی ها چیه....
انرژی هسته ای موشک سلول بنیادی! چه سودی برا مردم داره بیکاری کم کرده؟ فقر،بدبختی...... بهتره مذاکره بشه تا بدتراز این نشده
خدایا کی به اموال آقای شریعتمداری بصورت واقعی رسیدگی خواهند نمود کی ؟
صحبت از استعمار و برده‌داری کشورهای انگلیس و فرانسه در برنامه نود به همون اندازه مسخرست که در برنامه مشابهی در کشورهای دیگه بخوان درباره ایران، صحبت از لشکر کشی نادرشاه به هند بگن.
خدا را شکر بالاخره خانوم معاون رئیس جمهور به مراد دلش رسید و تنها مشکل باقی مانده در این کشور هم حل شد و خبل و ابل و تبار خانوم و همفکر هاشون هم به ورزشگاه رفتن تازه خیلی هم خوش گذشت و خیلی هم کف و جیغ و هورا کشیده !! جای جوانان بیکار ، کارگران بیکار شده ، مدیران و کارگران محیط های تولیدی تعطیل شده ، افرادی که زندگیشونو با یارانه سر میکنن ، تحصیل کرده های مجرد و بیکار ، زنان سرپرست خانوار و ... واقعأ جاشون خالی بود !!!
روزنامه کیهان عزیز مثلا ما بدونیم که انگلیس و فرانسه قبلا یا الان استعمارگر هستن به چه درد ما میخوره.الان اگه بدونیم‌دیگه مشکلات ما حل میشه؟
وزارت کشور که زیر مجموعه دولت روحانی است با باز شدن درب ورزشگاه آزادی مخالفت کرده بود و روحانی و دولت او جهت بهره برداری تبلیغاتی برنامه ریزی کرده بودند که وزارت کشور مخالفت کند و روحانی دستور باز شدن درب ورزشگاه بدهد / شما چرا کذب میگویید
از این به بعد لازم است به پیشنهاد کیهان یک تاریخدان که البته ایشان هم باید مورد تائید شریعتمداری باشد هنگام پخش مسابقات بین الملی در سیما و در ان برنامه حضوری فعال داشته باشد. اقای فردوسی پور هم باید به جای تسلط به زبان انگلیسی می بایست به تاریخ مورد تائید کیهان تسلط پیدا نماید
روزنامه كيهان در مورد استعمار روسيه و جدا كردن بخشهايي از ايران و جنايتهايي كه كمونيست ها در يك صد سال گذشته در جهان كردند در خواستي نداشتند؟و همچنين سهم ناچيز ايران از در ياي خزر در همين اواخر ؟؟؟
جایی بسی تاسف است که برخی افراد ناکارامد در صداوسیما مسول هستند
تصاویر حضور بانوان در ورزشگاه رو ببینید ، با این طرز پوشش عده ای فقط آتو دست مخالفین دادن و کار بقیه بانوان رو که بسیار بیشتر هستند رو سخت کردن. در ایران همیشه عده ی کمتر کار اکثریت رو خراب می کنن . نمونه دیگر هم اعتراضات برحق مردم به وضع اقتصادی بود که عده ای اوباش خرابش کردن. متاسفانه پوشش و حجاب آقایان از برخی از خانم ها بهتر است!!!!!!
برنامه فردوسی پور یک کپی کامل از مدل آمریکایی آن است. تبلیغ برای سفر به کشورهای آلمان و فرانسه و بریتانیا درست نیست اما متاسفانه این برنامه از هدف اصلی آن که تحلیل بازی هاست دور شده است.
آقایون مسئول تا کی قرار ناکارامدیتان را گردن دشمن بیندازید دلیل اصلی آشفتگی بازار خود شما ها می باشید
اولا برنامه 2018 برنامه سیاسی کیست که چیزهایی که یه روزنامه سیاسی میپسنده رو بیان کنه دوما موفقیت روش دو طرف رو میشه با تعداد مخاطبین دو طرف مقایسه کرد و اصلا درست نیست کسی که هیچ محاطبی نداره و اصلا صلاحیت نداره بیاد در برنامه که بیشترین مخاطب رو در نوع خودش داره اظهار نظر کنه
باورکنید که دست اندرکاران صداوسیما اصلا با مردم جامعه خودمان ارتباطی ندارند وگرنه به ظاهر پویول ایرادنمی گرفتند چون آنقدر موبلند هستند که اوبایدبرایشان لنگ بندازه
آقای کیهان!

بر خلاف طرز تفکر شما، در ورزش جائی برای سیاست نیست، لطفا درک کنید!
خطاب به کیهان میگویم فوتبال و جام جهانی یعنی کسترش صلح و کنار هم قرار گرفتن ملت ها بدون هیچ برتری نژادی و سعی برای دورنگهداشتن ازسیاست.لطفا تندروی ها نااگاهی راکنار بگذارید.ایا مادوست داریم هنگام معرفی ملت ایران هزارویک چیز از امثال هنرنمایی های دوستان کیهان در دنیا گفته شود؟ مسلمأ خیر
یا مرد باش و نظرات رو درج کن یا قسمت نظر خواهی رو بردار.....
تسلیم نامه واقعا لفظ درستی بود از نامه نابخردانه جمعی سیاست زده
کل فکر و ذکر بعضی نمایده ها و مسولین بی دغدغه شده استادیوم رفتن زنان و تلگرام و مسایل حاشیه ای.
اول یه زندان تخیلی درست می کنن و بعد از مدتی میگن ما شما رو از این زندان آزاد کردیم و یه عده هم کیف می کنن!
این لیست امید و بعضی اصلاح طلبان به دنبال بهبود اقتصاد و معیشت مردم نیستند و اهداف خودشون رو دنبال می کنن.
خدای متعال همه ما رو به راه راست هدایت کند
برنامه است. همچنین حجم بسیار زیاد دعوت از بینندگان این برنامه برای شرکت در مسابقه و قرعه‌کشی با دادن وعده جوایز چندین میلیونی در این برنامه، برخلاف رسالت صداوسیما در جهت ترویج اقتصاد مقاومتی و دوری از ‌اشرافی‌گری است. طوری که گاهی فضای برنامه به مراسم بلیت بخت‌آزمایی شباهت می‌یابد. بالاخره یکی به این قرعه کشی های اعصاب خورد کن گیر داد. تابناک ترا به خدا یک تیتر جدا راجع به کل داستان قرعه کشی در تلویزیون برو. معنی بسیار ساده قرعه کشی این هست که برای موفقیت نیاز نیست عرق بریزی و تلاش کنی و باید شانس داشته باشی. اصلا فاسفه حرام بودن بلیط بخت آزمایی همینه.
واقعا برای کیهان متاسفم که با بودجه بیت المال اینجور اظهار نظر می کنه. آقای شریعتمداری لطفا دست از سر این مردم بر دارید. به خدا این مردم روز قیامت یقه شما رو می گیرن. شک نکنین. هر چند که ممکنه تو همین دنیا هم .... دنیا دار مکافات هست دیگه...!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان