بازدید 4792

عقیده کی روش درباره بازی سردارآزمون مقابل اسپانیا

کد خبر: ۸۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 21 June 2018

سرمربی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سردار آزمون و اینکه آیا او می‌تواند در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی کند یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنید روسیه متعلق به اروپا نیست؟ پس او همین حالا هم در اروپا بازی می‌کند. من دوست ندارم انفرادی در مورد بازیکنان حرف بزنم و ترجیح می‌دهم در مورد تیم صحبت کنم. سردار هم استثنا نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش ادامه داد: بازیکنانم باید همانطور که در برنامه ماست، بازی کنند. همانطور که گفتم، آنها باید با روحیه تیمی بازی کنند و همیشه با هدف یکسان یعنی پیروزی به میدان بروند. ما سه، چهار موقعیت برای گلزنی داشتیم اما بازیکنان اسپانیا روی ما خطا کردند و داور نگرفت. در نهایت این بخشی از بازی است.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا این نتیجه نشانه نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر است، گفت: فکر می‌کنم دو سال قبل تیم‌های اروپایی از سایر نقاط جهان فاصله گرفتندو کشورهایی که بازیکنان‌شان به اروپا می روند، می‌توانند فاصله‌شان را کاهش دهند.کشورهای آفریقایی هم این مشکل را دارند،اما بعضی از کشورها مانند سنگال خیلی آفریقایی نیستند. چون بیشتر بازیکنان آنها در اروپایی بازی می‌کنند. ایران نمی‌تواند با همان قوانین فیفا آماده شود که تیم‌های برتر آماده می‌شوند، زیرا این باعث افزایش فاصله با کشورهای صاحب فوتبال می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان