بازدید 3035
۱
بازتاب

انصاری‌فرد:می خواهیم پس از بازی پرتغال،جشن صعود بگیریم

کد خبر: ۸۱۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 21 June 2018

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان شکست مقابل اسپانیا را حاصل بدشانسی ایران دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم انصاری‌فرد پس از شکست یک بر صفر ملی‌پوشان ایران مقابل اسپانیا در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2018 اظهار داشت: امروز بدشانس بودیم و دروازه ما روی توپی باز شد که موقعیت گل آنچنانی نبود. باید از این گل درس عبرت بگیریم و در بازی بعدی از آن استفاده کنیم. وی با اشاره به دیدار بعدی ملی‌پوشان کشورمان مقابل پرتغال گفت: ما هنوز شانس صعود داریم. امیدوارم پس از این مسابقه جشن صعود بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا مأمور مهار کریستیانو رونالدو برای دیدار بعدی شده است، تصریح کرد: ما هر چه که کادر فنی بگوید در زمین اجرا می‌کنیم. با این حال اینگونه نیست که یک بازیکن مأمور مهار یک بازیکن باشد. ما تیمی حمله و دفاع می‌کنیم. مقابل اسپانیا هم دو برنامه داشتیم که آنها را به خوبی اجرا کردیم اما شانس با ما یار نبود.

انصاری‌فرد:می خواهیم پس از بازی پرتغال،جشن صعود بگیریم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
من بعید میدونم کی روش حاضر بشه ایران در مقابل پرتقال برنده بشه!
یادمون باشه که فرهنگ پرتقالی ها با کلمبیایی ها نزدیک به هم است و کی روش با بردن پرتقال خودش رو به دردسر مقابل مردمش نمیندازه ....حداکصرش اینه که با پرتقال مساوی کنیم. البته یک چیزی هم هست و آن اینکه خود بچه های تیم بخوان مقابل پرتقال برنده شند که اون موقع دیگه کاری از دست کی روش بر نخواهد آمد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر