بازدید 18784

پیام علی دایی پس از باخت ایران به اسپانیا

کد خبر: ۸۰۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷ 21 June 2018

علی دایی سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران این پیام را بعد از بازی ایران و اسپانیا منتشر کرد: «آفرین بچه ها، آفرین کی روش. عالی بودید. مقابل بهترین تیم جهان سربلند بودید و همه ما عملکرد و غیرت شما را تحسین می کنیم. چیزی تمام نشده است. یک بازی دیگر پیش رو داریم و تا الان هم فوق العاده بودید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۷
لایک طلایی
واقعا لایک داره
حتی شادی داشت
آفرین مرد.
دیگه مردانگی را تموم کردی
درود بر علی دایی
خداییش اگه مساوی می شد اجحاف واقعا زیادی در حق اسپانیا می شد. بازی این تیم بزرگ کجا و بازی ایران مقابل این تیم کجا، واقعا وقتی بازی اسپانیا و پرتقال رو می بینی می فهمی که فوتبال فقط فوتبال اونا، نه صرفا ما که مقابلشون 80 درصد دفاعی بازی کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
نکنه انتظار داشتی مقابل اسپانیا یکسره حمله کنیم و ان وقت ده تا گل بخوریم؟
من که اصلا اهل فوتبال نیستم اما ثانیه به ثانیه شو دیدم خیلی افسوس خوردم که اون گل رو خوردیم اما خیلی بازی خوبی داشتیم بچه واقعا تلاش کردند
بخدا فقط یه دونه ایی.
واقعا حق به حق دار رسید. آخه حیف نبود اسپانیا ببازه با اون بازی فوق العاده شون. ایران اصلا بازی نکرد 11 نفری فقط جلو دروازه وایسادن. اسپانیا بود که تونست بازم یه گل بزنه.
مگه داریم عالی تر از اینا ؟؟؟؟؟بچه ها عالی بودن مخصوصا مهدی و وحید ورامین..کی فکرشو میکرد ما فقط ی گل بخوریم؟عالی بودن بچه ها..پرچمتون بالاست عشقااااا
اسپانیا یک گل شانسی زد و شانس اورد که گل نخورد. تاکتیک تیم اایران مقابل تیم یک میلیارد یورویی اسپانیا هوشمندانه بود.
تا کی میخواهیم به باختهای سرافرازانه و نزدیک افتخار کنیم؟ کره جنوبی و ژاپن سالها پیش این دوران را گذراندند بالاخره کی میخواهیم به فکر مقام آوردن باشیم؟
احسنت به بچه های تیم ملی و آفرین بر اسطورهء فوتبال جهان علی دایی با روح بلند و انسانی .
مطمئن هستم که بازیکنان زحمتکش ما که نمایش خوبی ارائه دادند جذب بهترین تیم های اروپایی می سوند و بهترین پاداششون رو می گیرند خیلی بیش از انچه که وزارت ورزش ما بخواهد به انها بدهد با قراردادهای چند میلیون یورویی.
من واقعا نمی دونم کجای بازی ایران فوق العاده بود ـ اسپانیا حقش بود حداقل ۳ گل دیگه به ایران بزنه ـ به جرات می شه گفت بالای ۸۵ درصد مالکیت توپ، حملات به سمت دروازه و برتری فنی و تاکتیکی همه همه با اختلاف زیاد به نفع اسپانیا بود ـ ایران فقط یک بازی شدیدا بسته و به نوعی می شه گفت ضد فوتبال بازی کرد و اصلا بازی ضعیف و غیر حرفه ای ایران در کلاس مسابقات جهانی نبود ـ در مقابل اسپانیا مثل همیشه در بازی بهترین بودـ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
بلاخره یه کارشناس پیدا شد حرف حساب بزنه
ایران بهترین بود خیلی خوب بود بهترین بازی رو داشتن اسپانیا بره بمیره به پرتغال 3 تا زد ولی به ایران نتونست بزنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار