بازدید 24203
گزارش دومین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 در استادیوم کازان روسیه؛

اسپانیا با گل اتفاقی کاستا از سد محکم یوزهای ایران گذشت/بازی شجاعانه و تحسین برانگیز تیم کی روش

شاگردان کارلوس کی روش با نمایشی دیدنی و انگیزه ای وصف ناشدنی مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا، مقاومتی جانانه داشتند و روی غافلگیری و یک گل اتفاقی بازی را به اسپانیای پرستاره واگذار کردند. اسپانیا که در دقایق پایانی وقت کشی کرد، غیر از گلی که خورد و با اعلام داور آفساید شد، بارها دروازه اش توسط مهاجمان ایران تهدید شد اما به زحمت سه امتیاز دشوار از این بازی گرفت.
کد خبر: ۸۰۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 20 June 2018

دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم ملی ایران مقابل اسپانیا که از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه کازان آرنا روسیه آغاز شده بود سرانجام با برتری نزدیک و بسیار شکننده اسپانیا پایان یافت تا شاگردان هیه رو به زحمت سه امتیاز بازی را کسب کنند.

چهارشنبه 30/03/97، ساعت 22:30، ورزشگاه کازان آره‌نا روسیه / داور: آندرس کوینیا (اروگوئه)

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ بازی دیدنی ملی پوشان فوتبال ایران در نهایت گلی برای آنها به همراه نداشت تا یکی از بی رحمانه‌ترین باخت‌های تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد. تیم دوست داشتنی و متعصب کی روش حالا برای صعود از گروه مرگ نیاز به شکست تیم ملی پرتغال قهرمان اروپا و ستاره بی بدیلش رونالدو دارد.

شاگردان کارلوس کی روش با نمایشی دیدنی و انگیزه ای وصف ناشدنی مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا، مقاومتی جانانه داشتند و روی غافلگیری و یک گل اتفاقی بازی را به اسپانیای پرستاره واگذار کردند. اسپانیا که در دقایق پایانی وقت کشی کرد، غیر از گلی که خورد و با اعلام داور آفساید شد، بارها دروازه اش توسط مهاجمان ایران تهدید شد اما به زحمت سه امتیاز دشوار از این بازی گرفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (69- میلاد محمدی)، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد (74- علیرضا جهانبخش)، وحید امیری (86- سامان قدوس)، مهدی طارمی و سردار آزمون.

سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب اسپانیا: داوید دخه‌آ، سرخیو راموس، پیکه، آلبا، کارواخال، بوسکتس، سیلوا، اینیستا (71- کوکه)، ایسکو، واسکس(80- آسنسیو) و کاستا (89- مورنو).

سرمربی: فرناندو هیه رو

در سراسر دقایق پایانی دیدار تیم ایران با فشار زیاد ناشی از ارسال های بلند تیم اسپانیا را به عقب راند و مجبور به بازی تدافعی کرد اما تلاش زیاد شاگردان کی‌روش به نتیجه‌ای نرسید تا با وجود نمایش تحسین برانگیز تیم ملی ایران، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم بزرگ اسپانیا شویم.

دقیقه 82/ وحید امیری با تکنیک ناب ایرانی توپ را در کناره زمین از بین پاهای پیکه عبور داد و بعد از این لایی زیبا به مدافع بارسلونا ارسالی چشم نواز برای سر طارمی داشت اما این مهاجم ایرانی کمی به پایین توپ ضربه زد و این توپ هم با اختلافی ناچیز از بالای دروازه اسپانیا راهی اوت شد تا آه از نهاد ایرانی ها برخیزد.

دقیقه 70/ ارسال تیز و مورب وحید امیری در آستانه دروازه اسپانیا تنها نیاز به نیش پای طارمی داشت اما این مهاجم کناری ایران هر چه تلاش کرد به توپ نرسید و توپ از مقابل چشمانش به شکلی خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 65/ سعید عزت اللهی توپ عالی ارسال شده از جناح راست ایران را در موقعیت آفساید با سینه کنترل کرد و از بین پاهای دخیا به گل مساوی ایران بدل کرد؛ اما داور که مشکوک به آفساید بود، درخواست بازبینی و استفاده از سیستم VAR داد که حاصل آن مردود شدن گل ایران بود.

دقیقه 60/ ضربه سر عالی طارمی در دقیقه ۶۰ می توانست بازی را مساوی کند اما درحالی که استادیوم به خیال گل نیمه خیز شد، توپ از کنار دروازه اسپانیا به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 57/ ایران خیلی سریع می توانست گل اسپانیا را جبران کند اما ضربه سر آزمون از کنار دروازه دخیا به بیرون رفت.

گل / ایران 0 اسپانیا 1 (دقیقه 54، دیگو کاستا): بازیکنان تیم ملی پس از مقاومت فوق العاده ای که تا این دقیقه داشتند در نهایت اسیر بازیکنان حریف شدند. پاس دیدنی اینستا بعد از عبور پرزحمت از دو بازیکن میانی ایران به کاستا رسید اما پیش از او دفع سریع رضاییان باعث برخورد توپ به این مهاجم شد تا با پای کاستا دروازه ایران اتفاقی باز شود.

دقیقه 54/ کرنر کوتاه اسپانیایی ها تا دهانه دروازه ایران رفت اما رامین رضاییان با خوابیدن جلوی توپ مقابل ضربه پیکه ایستادگی کرد و عزت اللهی دروازه را با دفع توپ نجات داد.

دقیقه 51/ پرتاب اوت بلند ایران بعد از دفع پیکه زیر پای انصاری فرد جفت و جور شد تا کریم با شوت سرضرب خطرناک ترین موقعیت ایران را خلق کند. توپی که به دیواره دروازه دخیا خورد و این گلر نامدار تنها نظاره گر بود.

دقیقه 49/ ارسال کرنر با دفع مدافعان ایران در پشت محوطه به بوسکتس رسید که شوت محکم او را بیرانوند در دو مرحله به کرنر فرستاد.

دقیقه 48/ ارسال بلند از جناح راست روی فرار تیز ایسکو و جاماندن رضاییان در آستانه ورود به دروازه توسط حسینی دفع شد و کرنز تبدیل شد.

دقیقه 1+45 / باز هم حرکتی دیگر از سیلوا با شوت محکم و خطرناک او راهی دروازه تیم ملی شد و چارچوب سنگر بیرانوند را به شدت تهدید کرد اما از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 41/ فرصت دیگری نصیب اسپانیا شد و ضربه ایسکو بعد از مانور پشت محوطه با حرکت دیدنی عزت اللهی و جانفشانی او دفع شد.

دقیقه 36 / بعد از دقایق زیاد ایران در نیمه زمین اسپانیا به توپ رسید و با پاس دیدنی طارمی در راست توسط رضاییان صاحب موقعیت عالی ارسال شد اما پیش از رسیدن توپ به پیشانی آزمون، ضربه سر راموس شیرجه ای راهی کرنر شد تا اولین کرنر تیم ملی ایران شکل بگیرد.

دقیقه 31 / شوت سهمگین سیلوا از پشت محوطه جریمه با برخورد به یکی از بازیکنان ایران راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 30 / نزدیک بود سیلوا روی ارسال بلند اسپانیایی ها در به هم ریختگی مدافعان ایران با ضربه آکروباتیک دروازه بیرانوند را باز کند اما این فرصت هم از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 26 / با چند پاسکاری پیاپی از سوی اینیستا، سیلوا و ایسکو توپ درون محوطه جریمه ایران وارد شد اما پیش از ضربه نهایی ابراهیمی، حاج صفی و حسینی با چنگ و دندان این توپ را دور کردند.

دقیقه 25/ ضربه ایستگاهی ایده آل اسپانیا را سیلوا به سمت دروازه ایران زد ولی بیرانوند با جاگیری مناسب، توپ را درازکش در آغوش گرفت.

دقیقه 17/ پرتاب اوت ابراهیمی با فرار طارمی همراه شد که این بازیکن به خیال آفساید کمی کند حرکت کرد اما با ادامه این حرکت دفاع اسپانیا کاملا جا ماند و طارمی در موقعیت ایده آل ارسال قرار گرفت که سانتر او به هیچ عنوان خوب نبود و توپ از سمت دیگر راهی خارج شد. این صحنه یکی از بهترین موقعیت های ایران بود.

دقیقه 15/ کربم انصاری فرد می توانست یک پاس عالی به وحید امیری یا آزمون بدهد اما اقدام به سوت کرد که از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 10/ بازی در ده دقیقه نخست از سوی دو تیم خشن و پربرخورد بود و کی روش دو بار اعتراض داشت و در کناره خط به خطای راموس واکنش شدیدی نشان داد.

دقیقه 9 / ارسال خطرناک اسپانیایی ها از روی ضربه ایستگاهی با فاصله از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 5 / در حالی که اسپانیا طبق انتظارها کاملا صاحب توپ و میدان بود، اولین حرکت هجومی ملی پوشان ایران در این دقیقه ستاره های حریف را غافلگیر کرد. وحید امیری با فرار عالی موفق شد یک خطا کناره محوطه جریمه از کارواخال بگیرد. ارسال امیری روی سر مهاجمان ایران با واکنش اسپانیایی ها از روی دروازه این تیم دور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۶
انوبوس ۱۲ نفره( کیروش روی خط) ایران جلوی دروازه. اسپانیا تا حالا چنین اتوبوسی وسط زمین ندیده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کاش نیمه اول را هم مانند تیمه دوم و بعد از گل اسپانیا بودیم. نتیجه را واگذار کردیم ولی با افتخار بیشتر فوتبال بازی کردیم و مانند ژاپن برای فوتبال اسیا احترام خریدیممنبع
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کاش نیمه اول را هم مانند تیمه دوم و بعد از گل اسپانیا بودیم. نتیجه را واگذار کردیم ولی با افتخار بیشتر فوتبال بازی کردیم و مانند ژاپن برای فوتبال اسیا احترام خریدیم
منبع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
ما اسپانیا را کشتیم و باختیم
هرگز فراموش نمیکنند
درود بچه ها
سبوس برنج شمال
| United States |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
درود بر ایران و ایرانی بغیر از.......................
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
تو مغرضانه تو تمام صفحه ها ضد تیم ملی مطلب می ذاری. بار اولت هم نیست. مزدوری؟
ناشناس
| Australia |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
یه زمانی بحرین رو مسخره میکردیم برای وقت کشی
الان ما بدتر شدیم فقط تمارض و اتلاف وقت و دفاع همین
اسم اون رو هم گذاشتیم بازی هوشمندانه
بعد دچار توهم میشیم که ما در حد اسپانیا هستیم
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
دقیقا
پیمان
| France |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
واسه چی منفی میدید؟ مگر غیر از این بود؟
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
ای ول به غیرتتان با اون بازیتان
واقعا دمتان گرم
و ایران به ویِدیو چک باخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
مربی باید با استفاده از داشته هاش تاکتیک تیم رو مشخص کنه... نکنه انتظار داشتی جلوی اسپانیا سراسر حمله باشیم تا 12 تا بخوریم؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
کاملا موافقم. جز این نمیشد بازی کرد. درسته گل اسپانیا به قول تابناک اتفاقی بود ولی باید در نظر داشت که بازی اول هم ما به خاطر گل به خودی بردیم و خودمون گلی نزدیم
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
به ۱۲۴۰ ۰۰۰ اگه گفتن حقبقت و واقعیت مزدوری است بله با افتخار مزدوریم.
ما باید منطقی باشیم
اسپانیا روی کاغذ برنده است
اما همیشه فوتبال منطقی نیست
بعضی وقتها نتیجه ماورایی رقم میخورد
کاش ایبار برای ما هم یک نتیجه ماورایی رقم بخورد.
آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
قبلا ما ورایی رویایی داشتیم گل بخودی مراکش در دقیقه 95 چی از این ماورایی تر. در حالیکه آنها کاملا برتر بودند
نیمه اول واقعا منطقی و واقعگرایانه بازی کردیم
توکل به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
ترس نیمه اول نبود و هجومی تر بازی میکردند بطور یقین 2 به 1 میبردیم ولی در کل بازی زیبای بود
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
11 نفره جلوی دروازه بازی کردن که هنر نیست
شهر ري وشيراز واصفهان در اسپانيا
درد و بلای مکزیک بخوره تو سر هرچی قلیونیه
افرین افرین و هزار افرین به بچه های واقعا زیبا بازی کردید ای کاش همیشه اینطوری بازی کنیم فارغ از نتیجه
ما ده نفره بازی کردیم ، سردار آزمون از اونا بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
پس اونا 12 نفره
کاش ایران زودتر گل خورده بود
اونوقت بچه ها میتونستند جبران کنند.
بعد از گل بازی ایذان رو دیدیم.
حیف که داور هم گل مسلم رو نپذیرفت
برنده میدان ایران بود در اصل بچه ها خسته نباشید.
امشب حقیقتا احساس غرور کردم، باختیم ولی از غیرت و جنگندگی فرزندان ایران زمین در این بازی بسیار لذت بردم، عالی بودن بچه ها، عالی عالی
گل شانسی ما برابر مراکش ،گل شانسی اسپانیا برابر ما
ولی بچه ها انصافا خوب بازی کردن بر خلاف بازی مراکش
جوری که اسپانیایی ها کلافه شدن
اگه حق ما تو بازی با مراکش برد نبود اینجا هم باخت نبود و حداقل باید مساوی میشدیم گل سوخته حق ما نبود
یعنی طارمی و سردار آزمون خدایی اینکاره نیستن. بابا مهاجم باید قدر تک تک فرصت هایی که جلوی دروازه واسش مهیا میشه رو بدونه. اینا صد تا موقعیت رو به فنا دادن. نوک چاقومون کند هست. اما خدایی کی روش و بقیه بچه ها عااالی بودن. اصلا فکرشم نمیکردم اینقدر خوب بتونیم جلو اسپانیای بزرگ بازی کنیم. من فکر میکردم به توپ میبندنمون. انصافا هم تاکتیک کی روش عاالی بود. میشه گفت بقول خیابانی اسپانیا شانسی از سد ما گذشت.
به غیر از سردار آزمون و اون ملق اخر، بقیه خیلی خوب بودن. تا حالا دید یک بازی کن بر علیه نیم خودش وقت کشی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
استرس داشت که اینطوری پشتک زد
تک گل شانسی اسپانیا از ارزشهای دلاوران ایران نمی کاهد ، به امید پیروزی بر پرتغال و صعود ایران به مراحل بالاتر جام جهانی ، انشاءالله
زنده باد ایران.امیدواریم مسئولین با حفظ کیروش یا آوردن مربیان بزرگ برای تیم ملی همیشه کشورمان را در جام جهانی ببینیم.
طارمی واقعا خطرناک ظاهر شد.طارمی مهاجمی فوق العاده است.یک سرزن تمام عیار است
اسپانیا باید پنج گل می زد . وضع رفت آور دفاعی یوز پلنگ های (هاهاها) پارسی خجالت آور بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
یاساشین
ماشاالله ایرانم.
تو این دو بازی ی حرکت مثبت از سردار ازمون کسی دید ؟ طارمی باز دو 3 موقیعت برای خودش جور می کرد ! اما سردار فقط پیاده روی می کرد !!!..........
باید تاسف عمیق خورد برای این تیم ملی
حیف این همه هزینه که برای این تیم شده
واقعا خجالت آوره به این اسپانیای پیر و پاتال که نصف کشور ما جمعیت داره و به اندازه دو تا استان ما هم وسعت نداره بازیکنانی بی تعصب و تنبل داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
اسپانیا اندازه دو استان ایرانه؟
یعنی نامردددددد داووورررر میکشمممت
همش دفاع، گزارشگر آلمانی میگفت بیچاره تماشاچی ها که پول دادن برای بلیط
اگه ایران میبرد و تیم کیروش صعود میکرد در اخر مرحله گروهی

چش علی کریمی در میامد
واقعا حیف شد نتونستیم گل برنیم.
امیدوارم در این شرایط مسولین اهمیت فوتبال رو درک کرده باشند و کمک بیشتری به پیشرفت فوتبال در کشور کنند
آفرین بر بازیکنان کشورمان، لذت بسیار از این بازی زیبا بردیم.
من که معتقدم گزارشگر این مسابقه در تلوزیون، همه اش منفی بافی روانشاسانه کرد و دعاهای مردم را به هم زد و اگر سیر اینگونه منفی بافی های او را در کل گزارشهای ملی که تا کنون داشته، تحلیل محتوا کنیم، به نتیجه خوبی نمی رسیم.
ایران اگه بخواد پرتقال رو ببره باید اول بازی رونالدو رو بزنند تو پاش ناکدش کنند
یه برد کاملا شانسی برابر مراکش و الان هم یه باخت.....
گل ایران هیچ خطایی نداشت ،نه هند عمدی بود ،ونه آفساید ؟ اما کرنر اسپانیا اوت بود ؟ داورها نیز مغلوب نامها میشوند ؟ همانگونه که جواد خیابانی آنهمه تعریف ،وتمجید از بزرگی تیم اسپانیا کرد ؟ من بیاد گزارش گر عقبه، لشگر سلطان محمد خوارزم شاه افتادم که از مقابل مغولها فرار میکرد اما خدا را شکر تیم ایران در مقابل اسپانیا ایستاد ؟،،،
واقعا امشب تیم کی روش نمایش مضحگی ارائه داد .اسپانیایی ها اگر یه ذره یه سر سوزن جمع وجور بازی کرده بودند ده تا بهش زده بودند.واقعا که کاش میرفتید یه مربی ایرونی می اوردید.
وااای
چه بازی باغیرتی بود
دمشون گرم
کاش گل ما واقعی بود
سردار آزمون مارو بازوند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
ان شاالله سردار در بازی بعدی جبران میکنه
فقط میدونم اگه فغانی داور همجین بازی بود نیمه دوم ایران و اسپانیا داشتن پینگ پنگ دو نفره بازی میکردن
باختند. لطفا مثل خیابانی رجز خوانی نکنید.علیرغم باخت مردم در خیابانها شادی میکنند.
باختند. لطفا مثل خیابانی رجز خوانی نکنید.علیرغم باخت مردم در خیابانها شادی میکنند.
تیم کیروش؟
حیف شد! موقعیتهای خطرناک ایران خیلی بیشتر بود واقعا ایران حقش باخت نبود ولی بهرحال دست همه درد نکنه، از جون مایه گذاشتن ، انشاالله در مقابل پرتغال دیگه موقعیتها رو از دست ندیم. داور هم خیلی مقابل ما عصبانی ظاهر شد به نظرم انتخاب داور اسپانیولی زبان در بازی که یه طرفش اسپانیاست اشتباه محض بود
واقعا در تاریخ اسم ایران ثبت شد ایولا به تمام بازیکنان و مربی تیم ملی فوتبال ایران
واقعا در تاریخ اسم ایران ثبت شد ایولا به تمام بازیکنان و مربی تیم ملی فوتبال ایران
کی روش باید برای حمله هم برنامه داشت و لااقل اجازه می داد بازیکنان خودی نشان بدهند که بعد از دریافت گل ایران کمی نمایش قابل قبول تری داشت .
کیروش می گفت من دفاعی بازی نمی کنم...منظورش این بوده که می خواد سوپر دفاعی بازی کنه نه دفاعی.خخخ
بنظرم اگر بچه همون اول بیشتر حمله می کردند موقعیت ها بیشتری برای زدن گل داشتیم.اگرم اسپانیا بیشتر بازی انفرادی می کردند بیشتر گل می زدند
همه چی عالی بود جز گزارش جو زده خیابانی که طبق معمول رو مخ بود!
با این بازی واین نتیجه تیم ملی نمره قبولی گرفت . دربازی با پرتغال مثل نیمه دوم بازی کنیم ، بردیم.
بازیکنان تیم ملی کشورمون عالی بازی کردن.
درود بر ایران.
درود بر بازیکنان تیم ملی.
اخه چرا اینهمه احساساتی هستید اکر به جای ایران هر تیم دیگری اینجوری بازی میکرد هزار فحش نسیبش میکردید . ایران اصلا بازی نمیکنه دنبال توپ میدوه یعد روی یک کرنر یا عوت دستی خطر درست میکنه نود و نه درصد بردهاش یک هیچه . بهتر کیروش در آینده سه دروازه بان و بیست دفاع به تورنومنتهاببره.
سردار آزمون در دفاع تلاش نميكنه و ايران ده نفره مقابل حريفان دفاع ميكنه.. اصلا نميدوه ..
بعضی وقتا مدت زیادی می شد که پای بازیکنان ایران به توپ نمی خورد و همش جلوی دروازه جمع شده بودند.
آمار بازی هم نشان می ده اسپانیا تیم برتر بود.
متاسفانه آقای خیابانی حرفهایی زد که بوی نژادپرستی داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
حرف حق زد. جمع کنید این بساط اجنبی دوستی را. ببین اونکه ازش حمایت می کنی چه اجساسی به تو داره
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
داور مسابقه به خاطر اینکه اوروگوئه ای بود و اونا با اسپانیائی ها هم زبان و همنژادن کاملا به نفع اسپانیا داوری میکرد و یه حس ضد ایرانی در وجودش موج میزد
بزرگترین اشتباه کی ورش تاکتیکی دفاعی60 دقیقه ای اول بود که این نتیجه را ببار اورد
بازی ایران ضد فوتبال بود ایران 100 سال از اسپانیا عقبه نباید الکی حرف بزنیم 100 تا بچه هم برن تو دروازه هیچ تیمی نمیتونه بهشون گل بزنه ایران فقط بازی رو خراب کرد
ما جانانه و مردانه و با غیرت دفاع کردیم و گرنه نیمه اول روش بازی ما فقط و فقط یه ضد فوتبال بود حتی با آسیب دیده گی های الکی و فقط بعد از اینکه گل خوردیم اونم باز در یه چهارچوب دفاعی چند تا ضد حمله خوب داشتیم. خلاصه اینکه ما خوب بازی نکردیم فقط خوب دفاع کردیم
منظورتان از گل اتفاقی چیست لطفا کارشناسانه بحث کنید آنها موفق شدند ما را شکست بدهند آیا در بازی مراکش که به خودشان گل زدند اتفاقی نبود پس چرا گفتیم ما برنده ایم یادتان باشد همیشه درست حرف بزنیم ,اگر خواستی منتشر نکنی نکن ولی با این حرفها نمیتوانیم برد اسپانیا را کم رنگ کنیم ما هفتاد دقیقه در مجموع بازی فقط و فقط دفاع میکردیم به نظر شما این فوتباله.
از تیمی که بدلایلی که می دانید نتوانست چهارتا بازی تدارکاتی داشته باشد چه انتظاری دارید
درود به شرف یکایک آنها
دفاع مطلق که نشد فوتبال
تیمی که 4 تا پاس سالم نمیتونه بده با این همه لژیونر و بازیکن مثلاً حرفه ای که پولای حرفه ای هم میگیرن. همه اش میکشن زیر توپ. چند دقیقه نمیتونن حفظ توپ کنن. این دیگه چه جور فوتبال بازی کردنه
واقعا هدف چیه. اینهمه خرج این این فوتبال شده که ما دست به دعا برداریم شانس یارمون باشه و صعود کنیم
یا با وقت کشی جلوی خوب بازی کردن حریف رو هم بگیریم
به نظر من بازی های قدیمی ایران توی دهه 90 جلوی استرالیا و امریکا خیلی قشنگ تر و حرفه ای تر از فوتبال امروزمون بود
این تیم شایستگی صعود نداره
صعود حق پرتغال و اسپانیاست که فوتبال بازی میکنن. نه ما که فقط دفاع می کنیم
نيمه اول بسيار رذيلانه بازي كرديم اگر گل نمي خورديم اين بازي اتوبوسي زشت تا اخر ادامه داشت
مراکش هم که خودش به خودش گل زد وما بردیم!
اخه این فوتبال بدرد همون کی روش میخوره کجاش فوتبال بود بازی ایران امریکا بازی ایران کرواسی کجا این فوتبال در پیت کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجاش فوتبال بود بخدا یه تیم باشگاهی ایرانی میرفت از اینها بهتر بازی میکرد؟؟؟؟
گزارشگر که نشد کارشناس هی تعریف میکنه پول میگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دفاع اتوبوسی ؟؟بعد بازی گریه هم میکنن؟؟؟؟؟ باید بر بازی کنی نه اینکه گریه کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران به مرحله بعد صعود می کنه
ما هم یم گل به اسپانیا زدیم هر چند قبول نشد درود بر تیم ملی من به خودم به عنوان یک ایرانی افتخار کردم و غرور سرتاپایم را فرا گرفت درود بر شما شیرمردان
حق دارید نیست تیم ایران در برابر مرکش 80 درصد بازی دستش بود و تا لحظه اخر حمله میکرد و از روی کار گروهی و تیکی تاکای تمرنی به گل رسید!!!!!!حق داره بابت گل اسپانیا ناراحت شود و آنرا شانسی قلمداد کنه....!!!!کسی که بازی را ندیده باشد فکر میکنه اسپانیا 90 دقیقه دفاع کرده وفقط زده زیر توپ!!!!!!!!!!پررویی هم حدی داره!!!برای یک ایرانی هیچ حد و مرزی نیست!!!!!!
این نوع دفاعی بازی کردن دلایلی متعددی داره که یکیش مربوط به خود ما مردمه که تیمهای حریف رو انقدر بالا میبریم که دستمون بهشون نمیرسه و ذهن بازیکنا پر میشه از این حرفا.خاطره علی پروین از جام جهانی 78 یادم نمیره که می گفت به شوخی می گفتیم بریم به تیم هلند بگیم کس و کارمون فوت شده و نمیتونیم مقابل شما بازی کنیم.بیاییم تو این 4 سال تا جام جهانی بعدی کمی واقع بین تر باشیم.تیمهای رئال و بارسا با جذب بهترین بازیکنا از هر تیم ملیی قویتر هستند و ملاک بازی اون تیمهارو ضعف فزاینده خودمون قلمداد نکنیم
همه دنیا برای فتح جام یک تیم همچنان تلاش برای مساوی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار