بازدید 16401

پاداش حیرت آور کی روش در صورت صعود

کد خبر: ۸۰۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 19 June 2018

در صورتی که تیم‌ ملی به دور دوم جام جهانی برسد، مرد پرتغالی حدود ٢,۵‌میلیون دلار از این رویداد درآمد کسب می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌ ملی ایران با شکست دادن مراکش در نخستین بازی خود در جام‌ جهانی روسیه یک اتفاق بزرگ را رقم زد و حالا به دنبال محقق کردن رویای صعود به مرحله حذفی جام‌ جهانی است. اتفاقی که رویای تمام فوتبال‌دوستان ایرانی است و تاکنون محقق نشده و اگر اتفاق بیفتد، پاداشی ویژه در انتظار کی‌روش خواهد بود.

دست ایران به ۶‌میلیون دلار می‌رسد؟

با وجود در پیش بودن ٢بازی سخت مقابل اسپانیا و پرتغال تیم‌ ملی در شرایط کنونی روی کاغذ شانس خوبی برای تحقق رویای صعود به مرحله حذفی دارد و اگر این اتفاق رخ بدهد، طبق برنامه‌ریزی که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال انجام شده، به تیم‌ ملی ایران مانند سایر تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌هشتم ۶‌میلیون دلار پرداخت خواهد شد که دقیقا نیمی از پاداش ١٢‌میلیون دلاری فیفا برای حضور ایران در جام‌ جهانی است و رقم قابل‌توجهی برای فوتبال کشور به حساب می‌آید.

سهم بزرگ کی‌روش در پاداش‌ها

در قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال بندی وجود دارد که او را در تمامی پاداش‌هایی که فدراسیون به خاطر عملکرد تیم‌ ملی از فیفا می‌گیرد، سهیم می‌کند. به نوشته شهروند در بند چهارم قرارداد این مربی به صراحت ذکر شده که ١٠‌درصد مبلغ پاداش فیفا برای صعود ایران به جام‌ جهانی باید به کی‌روش تعلق بگیرد و به محض دریافت این پول، فدراسیون باید ١,٢‌میلیون دلار به حساب کی‌روش واریز کند، همچنین ١٠‌درصد مبلغ تشویقی که فیفا برای حضور بازیکنان در جام‌ جهانی در نظر گرفته هم به کی‌روش می‌رسد که رقمی حدود ۵٠‌هزار دلار خواهد شد. اما در صورت صعود تیم‌ ملی به مرحله حذفی جام‌ جهانی طبق توافقات طرفین ١٠‌درصد از پاداش جدید فیفا باید به کارلوس کی‌روش برسد و به همین ترتیب اگر ایران بتواند این کار بزرگ را انجام بدهد، ۶٠٠‌هزار دلار پاداش نقدی در انتظار کی‌روش خواهد بود. البته این جدا از مبلغ پاداش در نظر گرفته ۵٠٠‌هزار دلاری است که گفته می‌شود در متمم قرارداد سرمربی تیم‌ملی با فدراسیون روی آن توافق شده است. همچنین گفته می‌شود پاداش هر پیروزی در جام‌ جهانی در متمم قرارداد کی‌روش که مهدی تاج وجود آن را تایید کرده بیش از ٣۵‌هزار دلار است! بد نیست بدانید مبلغ تشویقی فیفا برای تیم‌هایی که به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کنند، ٩‌میلیون دلار خواهد بود که ١٠‌درصد آن باز هم به کی‌روش تعلق خواهد گرفت، یعنی اگر ایران بتواند به مرحله حذفی صعود کند، با یکی از تیم‌های روسیه، اروگوئه و مصر روبه‌رو خواهد شد که با توجه به صعود از گروه مرگ، از پیش‌رو برداشتن این حریفان هم توسط تیم تحت هدایت کی‌روش نشدنی نیست.

درآمد ٢,۵‌میلیون دلاری کی‌روش با صعود

با توجه به ارقام بالا در صورتی که تیم‌ ملی بتواند مجوز حضور در دور دوم جام‌ جهانی را بگیرد، کارلوس کی روش در مجموع چیزی حدود ٢,۵‌میلیون دلار از جام‌جهانی روسیه درآمد خواهد داشت. البته می‌توان گفت این ارقام با توجه به موفقیت‌هایی که کی‌روش کسب کرده و درآمد هنگفتی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده، کمترین حق کی‌روش است. در واقع فدراسیون با قراردادی که امضا شده و کی‌روش با موفقیتی که کسب می‌کند، به یکدیگر سود می‌رسانند. با این حال نخستین پاداش توسط وزیر به مبلغ ۶٠٠‌هزار دلار بابت پیروزی برابر مراکش یکشنبه شب به اردوی تیم‌ ملی رسید؛ اگر چه کی‌روش در حضور سلطانی‌فر گفت: «هیچ‌وقت با چنین بازیکنانی کار نکردم که دریافتی‌شان آن‌ قدر کم باشد و ارایه و پایبندیشان آن‌ قدر زیاد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
یواش بشمار!جلو اسپانیا و پرنقال کیسه گل نشویم خوبه
بخیل نیستیم که...
نوش جونش!
برای تو حیرت اور است توی اروپا پولی زیادی نیست.
تابناک وقتش نیست با این تیترهای مشکوک حاشیه درست کنی! نوش جونش. لیاقتش خیلی از این رفمها بیشتره
شما اجازه بده ما صعود کنیم بعدا دعوا رو شروع کنین...
ملت هشتشون گره نهشونه اینها پول بیت المال رو برای چی هاپولی می کنن
اگر صعود کردیم نوش جونش
نوش جان کیروش. این پاداش یک صدم اختلاسا و دزدیهای مدیران دولتی امثال خاوری نیست در حالیکه خدمات کیروش و محبوبیتش هزار برابر اوناست.
نوش جونش حقشه
اکثر خانم‌ها که وارد مطب می‌شوند درد خود را فراموش می‌کنند و با شمارش مراجعین و حق ویزیت دکتر زود درآمد روزانه و ماهانه و سالیانه آقای دکتر را ذهنی برآورد کرده و دمگوشی به همراه خود درآمد زیاد دکتر را موضوع صحبت خود قرار می‌دهند فارغ از اینکه مراجع محترم برای درمان خود به کسی مراجعه کرده که سختیهای درس خواندن را بگیر از درس خوانها نمیتوانند درک و هضم کنند .
سایت محترم تابناک که به درد مزمن و مخفی همان مریض مطب دچار شده و تا به صندلی خبری تکیه داده زود چرتکه را در آورده و درآمد کیروش را سوژه خبری خود کرده است و ظاهرا نگارنده خواسته سطور را خط خطی کند غافل از اینکه در شان یک سایت خبری وزین نیست که جیب دیگران را رصد کند .
کاش نگارنده به این سوال جواب دهد که اگر کی روش نبود چه کسی و با چه هزینه حداقلی این منافع را به کشور و فوتبال به ارمغان نیاورد ؟ لطف کنید در نوشتار خود هم شان سایت را حفظ کنید و هم هر چی به مخیلتان خطور می‌کند را نشر ندهید . البته خود دارید و بس
اسپانیا خیلی سخته .
اگر ابن امر محقق شود به نظر من او حتی مستحق دو برابر این رقم است چون ناممکن را ممکن کرده و یک جادوگر است که از چنین گروه مخوفی صعود کرده
عده اي كه با كيروش دشمني دارند چون او ايران را سرافراز كرده است
به هر چيزي دخيل ميبندند تا او ناكام شود از جمله پاداش فيفا
اگر ایران صعود کنه نوووووش جووووونش! این همه هزینه بی فایده در جای جای مملکت شده کدومش باعث شادی و افتخار برای مردم ایران شده؟
نوش جونش
صعود کنیم همش رو بدن
جوش نزن! کو تا صعود؟
كجاي أين مملكت عدالت و تعقل وجود داشته
كه انتظار أين رو داشته باشيم
نوش جونش
صعود کردن به مرحله بعد کار هر کسی نیست همونطور که آوردن تیم ملی به جام جهانی کار هرکسی نیست.
کافیه که تاریخچه فوتبال ایران رو مرور کنید.
موفقیت هزینه دارد
اصل این است که وقتی هزینه میشود قدر هزینه ای که شده بدانیم و از فرصت بدست آمده درست استفاده کنیم
صعود بی مشکل به جام حهانی و اکنون خواست ملت برای صعود به دور بعدی هزینه دارد
این گزارشات و خبرها فقط میتواند از یک مغز مریض تراوش کند که هیچ زمانی به جایی هم نخواهد رسید آدمی که فقط بی تلاش منتظر است بهترین های دنبا نصیب ایشان شود
کجاش جیرت آوره؟ نویسنده مطلب ظاهرا خیلی چشم تنگه!
انگار بازیکنان ایران در برد مقابل مراکش تخم دو زرده گذاشتند که کیروش گفته دریافتی اونا پایین بوده.
نوش جونش... شما چرا حسودیت میشه
اگر واقعا آقای کی روش بتونه چنین اتفاقی در تاریخ فوتبال ایران رقم بزنه استحقاق این پاداش دارد!تابناک جان لطفا از همین اول کار درباره تقسیم غنایم صحبت نکن و بذار مردم در آرامش کامل از فوتبال و موفقیت تیم ملی لذت ببرن
اونوقت بازیکنا هر کدام بالای 10 هزار دلار دارن و طبق قانون مجرم هستند و باید دستگیر بشن .ها ها
حقشه. نوش جونش. داره زحمت می کشه و نتیجه می ده. شرف داره به بسیاری از مسئولان ما . . .
فقط اگر صعود کرد یادتون باشه مالیات این درآمد رو ازش بگیرن . سهم آقازاده ها ( رو هم از پاداش فراموش نکنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر