بازدید 12426

نقش موثر هتل‌ها در صنعت گردشگری کشور

کد خبر: ۸۰۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 03 June 2018

در چند دهه اخیر گردشگری به عنوان گسترده ترین صنعت خدماتی مورد توجه قرارگرفته است و درهمه کشورها گردشگری به عنوان عامل مهم اقتصادی و اجتماعی تبدیل شده است، که در همه محیط‌ها و مکان‌ها می‌تواند جریان داشته باشد و نوعی عدالت اجتماعی را برای ساکنان مناطق مختلف بوجود آورد و باعث رشد مناطق کمتر توسعه یافته می شود در حال حاضر یکی از جاذبه های فعال دراین صنعت شهرها هستند.

به گزارش تابناک، صنعت گردشگری تلفیقی از فعالیت‌ها، خدمات و زیرساخت های مختلف است که از مهمترین آن ها مراکز اقامتی و هتل ها است. اهمیت هتل‌داری و جایگاه ویژه آن در صنعت گردشگری و نقش آن در جذب گردشگر بر همگان روشن است امروزه دیگر هتل‌داری یک فعالیت صرفا تجاری نیست بلکه یک فعالیت اقتصادی فرهنگی و یک صنعت است.

اهداف توسعه گردشگری و ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های گردشگری در ارتباط ناگسستنی با این صنعت است .از آنجا که اقتصاد ایران به درآمدهای حاصل از صادرات نفت وابستگی بالایی دارد و نوسانات قیمت جهانی نفت در طول زمان متغیرهای کلان اقتصادی نظیر تولید ملی، سرمایه‌گذاری های ناخالص، اشتغال و درآمدهای ارزی را تحت تاثیر قرار داده است، لذا به منظور تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی، درآمدهای ارزی و همچنین ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی در کشور و جذب 20 میلیون گردشگر ورودی مطابق چشم انداز افق 1404، توسعه صنعت گردشگری و هتل‌داری از اهمیت دو چندانی برخوردار می‌باشد و به تبع آن جامعه هتلداران کشور به عنوان نماینده بخش خصوصی جایگاهی مهم و نقشی حیاتی در این صنعت دارد.

هتل نووتل یکی از بهترین مجموعه‌ موفق این روزهای صنعت هتل داری کشور با فضایی بسیار متفاوت و با دکوری بی نظیر و نورگیری مناسب از تمام زوایای مختلف به عنوان نخستین هتل فرودگاهی ایران واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی و همچنین میهمانان تجاری و تفریحی است.

در راستای ارائه خدمات ویژه جهت رضایتمندی هرچه بیشتر و تسهیل در رفت و آمد ورودی و خروجی از کشور از طریق فرودگاه امام، گروه هتل‌های فرودگاهی نووتل؛ به صورت 24 ساعته تنها در 20 دقیقه خدمات ترانسفر (رفت و برگشت) رایگان به هتل و بالعکس ارائه می نماید.

این مجموعه در 7 طبقه کلی و با بهره گیری  از 296 اتاق شامل: اتاق های دبل استاندارد، اتاق های توئین استاندارد ، اتاق های ویژه معلولین و اتاق خانوادگی(سوییت) ، رستوران بین المللی گلکسی، رستوران ایرانی وادی، 7سالن همایش، 2 مرکز مجزا برای خانم ها و آقایان شامل امکاناتی از قبیل سونا،استخر،سالن ورزشی،جکوزی و ماساژ و همچنین کرو لانچ اختصاصی کروی پروازی و مراکز فروشگاهی به عنوان یکی از مدرن ترین و استانداردترین هتل های ایران محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی