بازدید 50696
هزار و دویست و سی‌ و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کیهان: مردم آرزوی محاکمه بهروز وثوقی را دارند/امیدواریم روحیه اصولگرایی لاریجانی برگردد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: وقتی ولایتی قطعنامه 598 را از «حرام‌زاده» به «امام‌زاده» تبدیل کرد/بهنام بانی در مرکز یهودیان کنسرت برگزار کرده؟/واکنش عارف به موضوع کودک آزاری در ایران/لاریجانی وام‌دار ولایی‌ها شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 31 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

وقتی ولایتی قطعنامه 598 را از «حرام‌زاده» به «امام‌زاده» تبدیل کرد

سایت انتخاب با اشاره به موضع‌گیری چرخشی علی‌اکبر ولایتی در عالم سیاست به بازخوانی موضع‌گیری‌های او پرداخته و در جایی از گزارش مفصل خود به سخنان محمد جواد لاریجانی درباره علی‌اکبر ولایتی در سال 86 اشاره می‌کند و می‌نویسد:
او نتیجه گرفته که اصل برای ولایتی، صرفا بعد رسانه ای امور است: «در دنياي قبه هاي نور، «خبر» رسانه اصل است و مدال و تحسين ها. همين قطعنامه 598 که در تمام طول مذاکرات آن از طرف آقاي ولايتي به عنوان قرارداد «ترکمانچاي» و عنصر «حرام زاده» معرفي مي شد، به محض پذيرش، تبديل به امامزاده شد و تازه آقاي ولايتي مي نازد که قرارداد 1975 و مرزها را هم صيانت کرده است، ايشان فراموش کرده اند که وقتي براي انجام مذاکرات پس از قبول قطعنامه 598 جامه مي دريدند، حتي متن آن را درست نمي دانستند، تا چه رسد به نحوه پيشبرد آن و عملاً شد آنچه شد، يعني وقتي موضوع از سکه رسانه يي افتاد، پيگيري آن به فراموشي سپرده شد و ايشان مشغول سفرهاي دوره يي و مخابره خبرهاي آن شدند. ضمناً حتي مواردي وجود دارد که ملاقاتي انجام نشد، ولي خبر آن به تهران مخابره شد.»

کیهان ارتباط میان «جنایت مدرسه غرب تهران» و «فتنه‌گران» را کشف کرد

روزنامه کیهان در بخشی از گزارش تحلیل امروز خود با تیتر «ریشه‌های جنایت در مدرسه غرب تهران دهن‌کجی به گزینش، ولنگاری مجازی و تجاری‌سازی آموزش» نوشت: نکته دیگر اینکه دیروز تصاویری از صفحات فضای مجازی یکی از اعضای هیأت موسس دبیرستانی که دانش‌آموزان در آن مورد تعرض قرار گرفته‌اند منتشر شد که حاوی توهین به ارزش‌ها از جمله حمایت گسترده از کمپین کشف حجاب و توهین به مسئولان نظام و حمایت از عناصر فتنه سال 88 و... بود که باز هم اهمیت گزینش را نشان می‌دهد. اگر گزینش علاوه بر معلمان و دیگر اقشار در مورد این فرد که عضو هیأت موسس آن مدرسه است درست اجرا می‌شد چه بسا این شخص لیاقت داشتن مدرسه را نداشت و البته از شخصی با این تفکرات توقع تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی به‌جا و منطقی نیست.

کیهان: مردم آرزوی محاکمه بهروز وثوقی را دارند

کیهان در خبری با تیتر«دلیل اصرار به برگشتن شریک اشرف پهلوی» به نامه هنرمندان به حسن روحانی رئیس جمهوری برای ایجاد تمهیدات برای بازگشت بهروز وثوقی ـ بازیگر ایرانی مقیم آمریکا ـ به ایران واکنش نشان داد و نوشت: همان طور که در سال های پس از انقلاب هم هیچ گاه حتی برای ورود مجرم ترین و خیانتکارترین افراد به کشور ممنوعیتی وجود نداشت. چنانچه مردم ایران در آرزوی بازگشت شاه و محاکمه اش بودند، همان طور که همین امروز در آرزوی بازگشت یا بازگرداندن خیلی از مجرمان و خائنان به ایران هستند؛ از خاوری گرفته تا کشمیری و مریم رجوی و تروریست هایی مانند او و تا بهروز وثوقی!

ادعای نشستن دایی بر صندلی کی‌روش بعد از جام جهانی

ارلوس کی‌روش از علی دایی به عنوان جانشینش انتخاب کرد. کارلوس کی روش برای دومین بار پیاپی موفق شد ایران را به جام جهانی ببرد و رکورد چهار صعود به جام جهانی را به نام خود ثبت کند. او حالا تصمیم گرفته بعد از جام جهانی دیگر از مربیگری ایران استعفا دهد. قرار داد کی روش بعد جام جهانی به پایان می رسد و تصمیمی برای تمدید قرارداد ندارد. کی روش حالا از علی دایی به عنوان جانشین خود نام برده است. او معتقد است دایی می تواند میراث او را نگه دارد و از آن حفاظت کند. منظور کی روش از میراثش ساختمان پک است که به دردسر زیاد توانست آن را حفظ کند./خبرآنلاین

بهنام بانی در مرکز یهودیان کنسرت برگزار کرده؟

یکی از خبرگزاری‌های داخلی محل برگزاری کنسرت بهنام بانی در شهر ملبورن را متعلق به «شورای ملی زنان یهودی» دانسته و بر اساس مدارکی که ارائه کرده مدعی شده که در این مرکز فعالیت‌های مذهبی متعلق به یهودیت و صهیونیسیم انجام می‌شود./عصرایران

تخریب دولت، زیر سؤال بردن حاکمیت است

علیرضا رحیمی اظهار داشت: موضوع برجام، کنوانسیون ها و حضور بین المللی ما موضوعی است که دولت به نیابت از کل حاکمیت در صحنه های بین المللی حضور پیدا کرده و این کاملا موضوع شفاف و روشنی است. نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مخالفان بدانند که به بهانه مخالفت با دولت در اصل با منافع ملی ما مواجه و رو در رو می شوند و زحمات دیپلماسی را زیر سوال می برند. رحیمی تأکید کرد: آنان در ظاهر قضیه دولت را می زنند ولی با اقداماتشان در حال زیر سوال بردن حاکمیت در سطح بین الملل هستند؛ از این روی، نباید به اقدامات تخریبی خود ادامه دهند. وی گفت: عقل سلیم حکم می کند اگر دلسوز منافع ملی هستیم در جهت حفظ منافع ملی همبستگی و وحدت داشته باشیم و دولت را تخریب نکنیم. این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: باید اولویت اصلی امروز ما حفظ وحدت و همبستگی برای تحقق اهداف دولت باشد، همه باید به دولت کمک کنیم تا بتواند در حل مشکلات گام های اساسی را بردارد./ ایرنا

واکنش عارف به موضوع کودک آزاری در ایران

محمدرضا عارف در پیام اینستاگرامی خود در رابطه با موضوع کودک‌آزاری و حقوق کودکان گفت: همه ما باید در اینباره احساس مسئولیت کنیم؛ آینده کشور به دست کودکان و نوجوانان است. به گزارش فارس، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: با ابراز تأسف عمیق از حادثه دردناک اخیر، پیگیر خواست عموم مردم، فعالان اجتماعی و هنرمندان در فراکسیون امید برای تصویب سریع‌تر لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان هستیم.

اکثریت مردم هنوز به دیپلماسی ظریف بیشتر اعتقاد دارند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آیا دوستان منتقد و محترمین تریبون‌دار به این هم فکر کرده‌اند که نتیجه رفتارشان، ولو با نیت پاک، چه هزینه‌ای به کشور تحمیل می‌کند؟ آیا پاسخی دارند برای امروز و فردایی که می‌آید؟ به هر حال نیت‌ها قابل ارزیابی نیست اما نتایج عمل مخالف قابل احصاست. اجازه دهید به متولیان خود خوانده بند میم وصیت نامه امام که مخالفت با دولت در این ساحت را مستند به آن بند می‌کنند، با یاد آوری ماجرای این تذهبون، بگوییم در برابر سیره روشن و مضبوط و مستند امام چه حرفی دارند؟ امام می‌فرمودند هرچه فریاد دارید برسر آمریکا بکشید. کلام روشن و معیار است پس چطور برخی تقاص عهدشکنی آمریکا را از دولت خودمان می‌خواهند بگیرند؟ هیاهوی این افراد یک ماجرای تاریخی را ملموس و درسی برای امروز می‌کند که در جنگ صفین اتفاق افتاد؛ معاویه عهد می‌شکند اما علی که نمی‌تواند عهد بشکند. همین هم او را جاودانه می‌کند. در حکمیت این بار اما، نه ابوموسی که مالک به میدان رفت و دیدیم که آمریکا برخلاف تحلیل «خودحق پنداران» از برجام که اینان کلاه بزرگ برای ایران می‌خواند خارج شد چون کلاه بر سر خود می‌دانست که به برد برد اعتقاد ندارد و برد خود و شکست دیگران را می‌خواهد. اکثریت مردم همین امروز هم روش و دیپلماسی ظریف را بیشتر و بهتر از رویه دیگران می‌پسندند و اگر انتخابی بین دیپلماسی ظریف و گروه قبلی باشد، اگر نگوییم فاصله بسیار، لااقل به اندازه فاصله 29 اردیبهشت 1396 خواهد بود به نفع دیپلماسی تدبیر و امید.

لاریجانی وام‌دار ولایی‌ها شد

رسول خضری، عضو فراکسیون مستقلین با اشاره به انصراف حاجی بابایی به نفع لاریجانی، گفت: با این اقدام حاجی بابایی، آقای لاریجانی عملا وام‌دار ولایی‌ها شد و با ائتلاف دو فراکسیون مستقلین و ولایی آقای لاریجانی رئیس شد.لاریجانی تنها از سوی فراکسیون مستقلین به عنوان کاندیدای ریاست مجلس معرفی شده بود و هر دو فراکسیون دیگر کاندیداهایی داشتند و لیست کامل داده بودند. او تأکید کرد: لابی‌ها در مجلس زیاد است اما سیاسی‌کاری نیست و کاش اینچنین بود. آرزوی ما این است که یک روز پارلمان ما، حزبی و دولتمان، پارلمانی باشد و در این شرایط است که ما می‌توانیم کارآمدی و خروج خوبی را از مجلس برای مردم و نظام داشته باشیم. ائتلاف ولایی‌ها با مستقلین و انصراف آقای حاجی بابایی مانعی ندارد اما در مجلس و برای انتخاب رئیس در نوع خود جزو تازگی‌ها بود./ اعتمادآنلاین

امیدواریم روحیه اصولگرایی لاریجانی برگردد

یک عضوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعلام کاندیداتوری سه فراکسیون سیاسی مجلس برای ریاست مجلس نشان دهنده انتقاد به عملکرد هیأت رئیسه مجلس بود گفت که این فراکسیون به رغم انتقادات جدی به رفتارهای لاریجانی برای عدم رای آوری عارف به او رأی داد و امیدوار است، روحیه اصولگرایی لاریجانی در این دوره برگردد. محمدعلی پورمختار اظهار کرد: اینکه فراکسیون‌های سیاسی مجلس برای ریاست مجلس کاندیدا معرفی کردند این پیام را داشت که هیأت رئیسه باید به شان و جایگاه مجلس و نمایندگان توجه کنند.

وی ادامه داد: ما شاهد این بودیم که استیضاح‌هایی که در مجلس مطرح شد تبدیل به افتضاح شد، یا سوالات و تحقیق و تفحص‌هایی که به هیأت رئیسه می‌رود گم و بایکوت می‌شود. نمایندگان هم اثر همین رفتارها را نشان دادند و گفتند که در واقع می‌خواهند یک مجلس قوی داشته باشند. این موضوع ربطی به دیدگاه سیاسی ندارد بلکه مجلس باید اقتدارش را در قبال دو قوه دیگر حفظ کند/اعتماد آنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۳۳۴
برجامی ها عصبانی اند از تو زرد در امدن برجام ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
برجام تو زرد نبود، برخی در داخل و خارج از همه چیز ملت مایه گذاشتند تا این نهال به بار ننشیند. برجام ایران را از منشور هفتم سازمان ملل خارج کرد، چیزی که اگر اتفاق نیافتاده بود، ترامپ فردای پیروزی در انتخابات به بهانه آن جنگ را بر پا می کرد، تازه به شرطی که زودتر از آن چنین اتفاقی نمی افتاد. برجام سبب شد پولمان را مثل ملل متمدن و از طریق روابط بانکی وارد کشور کنیم اکنون هم دشمنان داخلی برجام همان کسانی هستند که فکر می کنند با نابود شدن آن می توانند باز هم به سر میز مذاکره با غرب باز گردند، برای ماموران سیاسی غربی کلاس درس تاریخ برگزار کنند، و با عقد قراردادی ده ها بار بهتر از آن مسندی ابدی برای قدرت برپا کنند. البته نباید فراموش کرد که حتی برخی از مهمترین افراد دخیل در عقد این توافق نیز باعث نابودی آن شدند، ، از جمله رئیس قوه مجریه که باید به هر قیمتی سیاست خارجی ایران را تعدیل می کرد . چند وقت دیگر که لغو برجام همه را به روز سیاه نشان آنوقت باید نشست و سخنان مخالفان آن را شنید.
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
برجام تنها راه برای نجات از تحریم های فلج کننده بود. وغربی ها حاضر به مذاکره با تیم جلیلی اونم با چاشنی گل و بلبل احمدی‌نژاد نبودند . به همین دلیل تیم عراقچی و ظریف و روحانی وارو عمل شدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
باید به ولایتی و افراد دیگه بگیم
از امید بستن به غرب و شرق بیاید بیرون و شعار نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی امام قبول کنین و اجرایی کنین که اگر اجرا میشد مجبور نبودیم به هیچ کشوری رو بندازیم.
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
باز بهانه شروع شد بعضی نذاشتد بوئینگ لغو کرد در داخل نذاشتن پول هارا ازاد نکردن در داخل نذاشتن الان حدود یک سال حتی ماهوار تو فضا بفرستیم دیگه هرچی تعهد بو که انقد انجام دادیم که غربی ها هم شاخ در اوردن بابا دست از سر بهانه بردارد ... قرار بود تحریم بره چرا نرفت اینو بگید یا عذرخواهی کنید سکوت کنید
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ما از خود انرژی منحوس هسته ای از هر نوع و مدل اش به ویژه نفوذ آن به طبیعت، غیر ممکن بودن بی خطر کردن صد در صدی آن در طول یکصدهزار سال پرتو افکنی مرگبار مواد رادیو اکتیو تولید شده و اشغالهای رادیو اکتیو آن ناراحت، نگران و عصبانی هستیم
ناشناس
| United Kingdom |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
آن چیزی که من از متن بالا فهمیدم این بود که تعدادی از مسئولین و دولتمردان قدیم و جدیدبا انواع سلاح های سبک و سنگین در حال تخریب یکدیگر هستند...حالا شما بگو برجامی ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
درود بر 23:44
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
خوشحالی برادر؟؟؟
آره دیگه ، دوباره تحریم ،بعدشم اختلاص های نجومی و بعد الفرار
امین بدیعی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اشکال و ضعف اساسی در مورد برجام اینست که مردم ما موقعیت و وضعیتی که ما قبل از برجام در آن قرار داشته ایم را نمیدانند ! دانسته و یا نادانسته ، خواسته یا ناخواسته بر اساس مصوبه سازمان ملل ایران تحت فصل هفتم منشور ملل قرار گرفته بود بی اطلاعی برخی مسئولین قبل برجام که قطعنامه های سازمان ملل را کاغذ پاره ای بیش نمیدانستند وضعیت را بقدری خطرناک کرده بود که اساس کشور تهدید می شد اما هیچکس فصل هفتم منشور ملل را برای مردم توضیح نداد که با پیدایش برجام عده ای آنرا تو زرد و کسانی هم ماشین یک میلیونی بخوانند !
نکته مهم فصل هفتم به بند‌های ۴۱ و ۴۲ آن باز می‌گردد؛ بر مبنای بند ۴۱ «شورای امنیت می‌تواند تصمیم بگیرد که برای اجرای تصمیمات آن شورا مبادرت به چه اقداماتی که متضمن نیروی مسلح نباشد لازم است و می‌تواند از اعضای ملل متحد بخواهد به این اقدامات دست بزند. این اقدامات ممکن است شامل متوقف ساختن تمام یا قسمتی از روابط اقتصادی و ارتباطات راه آهن، دریایی و وایی و... قطع روابط سیاسی باشد.».

این در حالی است که بند ۴۲ فصل هفت شامل استفاده از زور و گزینه نظامی برای مهار کشور و تهدید مورد نظر است؛ «در صورتی که شورای امنیت تشخیص دهد که اقدامات پیش‌بینی‌شده در ماده ۴۱ کافی نخواهد بود یا ثابت شده باشد که کافی نیست می‌تواند به وسیله نیرو‌های هوایی، دریایی یا زمینی به اقدامی که برای حفظ یا اعاده صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است مبادرت کند. این اقدام ممکن است مشتمل بر تظاهرات و محاصره و سایر عملیات نیرو‌های هوایی، دریایی یا زمینی اعضای
!!!!!!!!!ملل متحد باشد».
در این وضعیت بود که برجام پا تلاش فرزندان واقعی این ملت پا به عرصه گذاشت ! کافیست لحظه ای فکر کنیم اگر برجامی نبود و جناب جلیلی هم به همان سبک و سیاق هر روز چمدانها را می بستند و عازم مذاکرات می شدند و بی نتیجه بر میگشتند امروز با ظهور موجودی بنام ترامپ چه اوضاعی داشتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دور زدن شیرین تحریم ها و فساد و حاصل میلیادرها هزینه بی فایده هسته ای بوده است
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
چرا منفی؟ حرفش درست است
چون هر کار خواستند کردند و الان بجای عذرخواهی از مردم و برگرداندن سکه ها و دلارها یقه مردم و منتقدان را که اصلا به حرفشون اهمیت نمیدادن میگیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
آقا یان یک خورده شهامت داشته باشید. بیایید از ملت عذر خواهی کنید بگویید ما خیلی چیزهای باارزش کشوررا از دست دادیم هیچی بدست نیاوردیم چرا این وآن را متهم میکنید
ايرانى
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اگر كشور حساب و كتاب داشت، امثال جليلى بايد محاكمه مى شدند، اصلاً نبايد اجازه ورود به قدرت را پيدا مى كردند. انتخابات آزاد دموكراتيك بگذاريد ببينيد چند درصد از اينها راى مياورند.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
فکرکنم باروحانی می ریم1404زیرادلواپسان هنوز نمی فهمندروزگارشان گذشته دلشان به شکست برجام وبرجامیون خوشه.نه عزیزم این اول راه است.البته من دلخوشی ازروحانی ندارم اما ظاهرا این چیزی است که تعدادمنفی هانشان می دهد
رامین پشیمون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
من و خانواده ام و بسیاری از مردم کوچه و بازار منتظر ۱۴۰۰ هستیم تا این دوران فلاکت بار و فریبکاری تمام شود
علی رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
جواد با فیلتر شکن، شرافت چیز خوبی است . خیلی ها باید آن را یاد بگیرند. البته ذاتی اش بهتر است
Mohammad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
یک نظر مخالف مذاکرات را هم اجازه ارسال نظر نمی دهید...در ماجرای صفین کجا حضرت به حکمیت راضی شد و کجا به ابوموسی اشعری....اونوقت که از حداقل شش شرط رهبری واسه توافق به معیت تیم جاسوس هسته ای عبور کردید باید فکر شکست برجام بودید..احمقی انرژی هسته ای را منحوس خواند منحوس اون فکر عقب افتاده ای که بجای تلاش و کار سر در آغل رب داره
شروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
این حامیان برجام یه بار هم که شده محض خاطر دل خودشون شفاف بگن برجام کدوم تحریم رو برداشت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
خدا یه عقلی به شما بده یه پولی به من که تو این گرانی خانه بتونم یه لانه بخرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
بزرگترین مشکل و گرفتاری ملت ایران فراموشکاری است. به تعبیر دیگر فراموشکارترین مردم جهان ایرانی ها هستند. از هر قشر و صنفی. هنرمند، سیاستمدار، عامی، تاجر و ...
اون آدمایی که زرنگن شرح مفصل می خونن از این مجملی که بنده گفتم
این ابوطالبی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل پذیرفته نشد ، اقایون هم برای اثبات حسن نیت در ابتدای مذاکرات به این حکم اعتراض نکردن...حالا نتیجه اون خوش بینی افراطی شده « تقریبا هیچ»!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
خوشبينيها رو دخالتهاي بيجاي همفكران شمااز بين برد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اگه نبود تندروی امثال جلیلی انقدر قدرت هسته ای ما پیشرفت نمی کرد و دست ما در مذاکرات پیش رو خالی بود و باید بیش از آنچه در برجام باج دادیم ، باج می دادیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اقای ابوطالبی اقای جلیلی با یک پای قطع شده بهتر ازمجموع شماها رانندگی کرد.شما هسته ای به کنار عزت ملت ایران را زیر چرخهای بی فکری له کردید.
پاسخ به ناشناس دوم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مثلا الان كه از نظر هسته اي پيشرفت كرده ايم چكارش ميتوانيم بكينم كيك زرد نون و آب براي مردم و كشور ميشه
این قدر که اشنا و ابوطالبی به جلیلی اعتراض دارن ، به امریکا اعتراض ندارن....
برجامی ها ناراحتی اش رو سر جلیلی خالی می کنن..
پاسخ ها
عباد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
برفرض مثال هم درست باشه دراصل اگرتوداخل کسی همصدابادشضمنان خارجی بشه گناهش ازهرخارجیی بیشتراست. ومتاصفانه ایشان وکسانیکه زیراب برجامومیزنن فقط ناراحتن که دردوران آنهاانجام نشده وگرنه الان تمام قددفاع میکردند و.شده بودافتخارتاریخ ایران مقابل ابرقدرتهای دنیای استکباری وووووووووو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
عباد جان اگه به همین اصلی که میگی پایبند بودید مشکل حل می شد
برخی اصلاح طلبان همیشه هم نوا با دشمنان ، الان شاکی از همنوایی مخالفان برجام هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
احسنت عباد
برجام می توانست مثل ترکمن چای و گلستان افتخار تاریخ ایرانن مقابل ابرقدرتها باشد ولی ریس جمهور(نا)مودب امریکا نگذاشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شما اینقدر این منفی خوردی خسته نشدی؟؟ ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
باز کاربران گزینشی وسازمان یافته منفی میدهند این منفی دهی های شما هیچ ارزشی ندارد
ايرانى
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
فارغ التحصيل برخی دانشگاهها رو چه به سياست بين الملل؟ نتيجه اش ميشه همين تحريمها و انزواى جهانى. ارتباط و سياست ورزى با دنيا سواد و دانش و ذهن باز نياز دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ناراحت منفی های زیاد نباشید . ببینید قرآن راجع به "اکثرهم" چی می فرماید.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
حداقل آی پی رو عوض کن
کیهان بانظر مردم میلیونها سال فاصله دارد اول نظر خواهی کنند بعد ادعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
کیهان کارمندان و قلم به دستان خودش را همه مردم ایران فرض میکند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مردم شما هستیدعزیزان همیشه برای اظهار نظر های فوق العاده اماده هستید
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کیهانه دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
منظور فضانورد کیهان از مردم چه کسانی هستش؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مردم خواهان محاکمه سردبیر کیهانند
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کیهان حاج حسینی! بنگر به رای گیری این کامنت بواسطه میزان منفی و مثبت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
وای چقدر از کیهان متنفرم.
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مردم منتظر محاکنه " کیهان " هستند نه بهروز وثوقی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
این داش حسین یه جای خوب گیر آورده برا خودش، تکنیکش هم افراطی بازی و خودش رو نماینده مردم دونستنه! برادر یه جای خوب داری پول خوب هم میگیری.... آروم بشین دیگه، منم یکی از همین مردمم و معتقدم هر ایرانی حق داره در وطنش زندگی کنه
تابناک عزیز اینقدر سانسور نکن... خسته نشدی؟
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دوفیلم قیصر وگوزنها سیاسی وضد حکومت وقت بودند
ناشناس
| United States |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
قصد کیهان ترساندن بهروز وثوقی هست
که یه وقت هوس برگشتن به سرش نزنه
امین بدیعی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
در موسسه کیهان حرف زدن خیلی راحت ! این آقا که از زمین و زمان خبر داره و خود را دانای کل میدونه یکدفعه نیامد بگه زمانی که این موسسه کیهان را که از بیت المال تحویل گرفت مردم برای خرید روزنامه اش جلوی در موسسه صف می کشیدند حالا به چه روزی افتاده است ضرر و ورشکستگی کامل !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مدیر وکارکنان کیهان سواد ودرکشان خیلی خیلی بالاتر از وطن فروشان هست ونظر سنجی شما هم هیچ ارزشی ندارد برای اینکه طرفداران کیهان کاربران گزینشی وسازمان یافته در فضای مجازی ندارند
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
كيهان به اندازه كارمنهاى خودش هم خواننده ندارد. لطفاً از اين افتخارات(!) روزنامه نگارى و سياست كشور مقاله نگذاريد بگذاريد ماستشان را بخورند دور هم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اقای توهم مداری ی کم چشمات را باز کن ببین
مردم برای تشییع جنازه ملک مطیعی چقدر اومدن.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کلا اگر نظر مردم مهم بود برای یکی از مسائل مهم و راهبردی نظر ملت رو می خواستن
پس وقتی نظر مردم مهم نیست یکی مثل کیهان میشه نماینده مردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اگه به مردم باشه که مردم آرزوی محاکمه شریعتمداری رو دارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اینا هر موقع کم میاورند از مردم صحبت میکنند اقایون شما یکنفر هستید و فقط نظر خودتد بگو نه نظر مردم به نظر من وثوقی یک انسانه و یک ایرانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
من عاشق كيهانم چون تحليل هاش عاليه
روزی فکر می کردیم از جلیلی به خاطر سرسختیش در توافق بدتر وجود ندارد ولی دیدیم که داشت.
روزی فکر می کردیم از نیکزاد به خاطر مسکن مهرش بدتر وجود ندارد ولی دیدیم که داشت.
روزی فکر می کردیم از احمدی نژاد بدتر وجود ندارد ولی دیدیم که داشت.
ولی هنوز هم بعضی ها چشمشان را بسته اند و جور دیگر فکر می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
همه اينهايي كه گفتي هنوز بدترين هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
بمیرم واست با این تحلیل الکیت هنوز تو توهم هستید !!! احمدی نژاد و دار و دسته اش همرا با جلیلی این مملکت را بد بخت کردند خود اروپایی ها گفتند شرایطی بسیار بهتر از برجام برای آقای جلیلی گداشتند و تحریم خیلی زود تر از آقای ظریف در آندوره قبل از بالا رفتن دلار و ما بقی چیزها ولی ایشان از سر لجبازی آنرا قبول نکرده اند و آقای ظریف در شرایط خیلی بد تر و وقتی دیگه اروپایی ها هم کامل عادت کردند به ترک اقتصاد با ایران مجبور به پذیرش شرایط سخت تر شده اند این حرفم به معنی باج دادن به اروپایی ها نیست این حرفم به این معنی هست که ما 8 سال در طول دوران آقای احمدی نژاد و جلیلی به اروپایی ها یاد دادیم چطور با ما برخورد کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
خود امریکایی ها گفتند اگر همان تحریم ادامه دار می شد
خود تحریم میشکست و ابروریزی برای امریکا میشد
خطاب به ۲۳:۱۲
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
هنوزم همین فکر را میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مردم خوب فهمیدند حقیقت رسوایی برجام را
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
باز صد رحمت به روحانى!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
تحلیل الکی یا تحلیل الکلی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
در پاسخ به 23:57
اگه تحریم ها داشت شکست می خورد پس دلیل امریکا و اسرائیل به برگردوندن تحریم ها چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
برو با اون تحلیل آبکیت...
مگه بهروز وثوقی اختلاس کرده که مردم منتظر محاکمه اش باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
بهروز وثوقی حالاکی هست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
بهروز وثوقی تنها گناهش سرگرم کردن مردم، شاد کردن مردم و اهدای هنر خود به مردم کشورش است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اگه این کاره بود که الان رئیس بانک میشد بعدشم کانادا و... اوه اوه
ناشناس۲۳:۵۱
| United States |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
این هنری که بهروز وثوقی تو فیلماش نشون میده منم بلدم نشون بدم البته به شرطی که هنرمند مقابل من هم گوگوش باشه یا یکی تو همون مایه ها
البته الان که ی کم بیشتر فکر میکنم احتمال میدم اگه این شرایطی که گفتم فراهم بشه از بهروز وثوق هنرمندترم باشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
وقتی از غار اصحاب کهف بیدار شدی و بیرون امدی میفهمی بهروز وثوقی کیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
هنرمند بزرگی که از ایران رفت.
ss
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کثافت کاری و هرزه گری اوباشی گری هنر نیست بفهم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
هنر امثال جليلى و شريعتمدارى چيست؟ غير از دشمن سازى و انزوا و بدبخت كردن ملت؟ ياد گرفته اند متكلم وحده باشند!
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دوست 12:24 به نظر شما خبر دروغ منتشر کردن، وارونه جلوه دادن اوضاع کشور ، حمله های رسانه ای هدفمند به مخالفان شما، داستان سرایی و ....که در کیهان داره اتفاق می افته هنر هستش!!! نکنه هنرمندان واقعی کیهانی ها هستن. البته در این شکی نیست که د ر کاری وارونه سازی و منتشر کردن اخبار کذب هنرمند هستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دوست 16:32با پرچم کانادا خدایش کیهان چقدر گفت به این غربیها اعتباری نیست و دستاورد برجام هیچه ؟؟
شروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
دوست عزیز، یه سری به تاریخ بزن اونوقت متوجه میشی که اون پولایی که آقا بهروز از 57 تا حالا داره باهاش توی خارج خوش میگذرونه از کجا بود؟ اگه این اسمش دزدی نیس پس چیه؟
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
آقای ۱:۱۰ شما با این توصیفاتی که از خود کردید احتمالا دانش آموخته مکتب .... نیستید؟!
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
آقای ۱:۱۰ شما با این توصیفاتی که از خود کردید احتمالا دانش آموخته مکتب .... نیستید؟
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
شما هنوز این رو متوجه نشدی؟؟
ضربه ای که کیهان به مملکت میزند ، کاری تر از هر حسارتی است که دشمن میتواند وارد کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
بالاخره باید روزیشان را یکطوری در بیاورند و آنهم از طریق مخالف فکر کردن و حرف زدن هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کیهان بر علیه ملت و منافع کشور مینویسد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
خدا را شکر ملت ایران امثال کیهان واله اکرمها را اصلا قبول ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
آقای شریعتمداری مردم اگه شما رو قبول داشتند روزنامه ات را برای پیچیدن سبزی نمیخریدن .
واقعا برای حرص مخاطب رو دراوردن تیترهای کیهان روتکرار میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شریعنمداری باید بخاطر آسیب زدن به روح و روان ایرانیان محاکمه شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
دقیقا درسته تابناک شده سخنگوی کیهان
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
نه ، فقط مي خواهد به يك طيف خواص نشان بدهد كه كيهان و همفكرانش چقدر در ايران منفور هستند
این مردمی که کیهان میگه احتمالا مردم یک کشور دیگری است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
کیهان و در راس آن شخص آقای شریعتمداری انشالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
نه جانم این مردمی که کیهان میگه مردمی هستندکه شهیدحججی هاتقدیم امنیت کشوروشماکردند.
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
آره آون کشورم قمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
همانطور که یکی از اصولگرایان هم چند سال پیش اشاره کرد منظور از مردم از نظر اصولگرایان حدود 10 درصد کل جامعه هست که حاضرند تا پای جان از نظام دفاع کنند و چون بقیه 90 درصد با اینکه مخالفند ولی حاضر نیستند تا پای جان بروند بنابراین به نظر می رسد مردمی که اونها میگن اکثریت هستند
No one
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
بزودی مردم و عصبانیت مردم رو میبینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ناشناس 5:50 امنیت سوریه و لبنان چه ربطی به ایران دارد؟
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ناشناس 5:50 :
اگه ما نخوایم شرایطی به وجود بیاد که جوونامون برن کشته بشن کی رو باید ببینیم.
؟؟؟؟؟
چرا کیهان کاسه داغ تر از آتش شده. مگر آقای شریعتمداری قاضی ویا حاکم این کشور است.مگر آقای اژه ای اعلام نکرد ورود ایرانیان خارج از کشور آزاد است. اگر کسی کار غیرقانونی انجام داده باشد وظیفه قوه فضاییه است که آن برخورد کنه یا نکنه. آقای شریعتمداری چرا توی کیهان که پول بیت المال است مطالب پوچ می نویسی و پول بیت المال را هزینه تنش می کنی و مردم را به جان هم می اندازی. می دانی هزینه چند دستگی ها در کشور مسبب آن شما و خط مش کیهان است. هرینه های این تنش در میان مردم را آیا شما آقای شریعتمداری می پردازی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
فعلا که همه حکم صادر میکنند و محکوم میکنند مثل آقای جلیلی ، شریعتمداری و احمدی نژاد
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
در مملکت گل و بلبل دخالت در کار دیگران امری عادیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کيهان هميشه در صحنه و دچار توهم پايان ناپذير
مردم آرزو ندارن کیهان آرزو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مردم اگر اختيار داشتند امثال شريعتمدارى با هزاران شكايت روبرو بودند!
به آقای شریعتمداری بگید مگه شما وکیل وصی ملت هستین که همچین افاضاتی میکنید؟ گذشت اون زمانها. ملت بیدار و متوجه شده اند که از امثال شریعتمداری چه مصیبتها بر این کشور رفت.
نکته دیگر اینکه دیروز تصاویری از صفحات فضای مجازی یکی از اعضای هیئت موسس دبیرستانی که دانش‌آموزان در آن مورد تعرض قرار گرفته‌اند منتشر شد که حاوی توهین به ارزش‌ها از جمله حمایت گسترده از کمپین کشف حجاب و توهین به مسئولان و حمایت از عناصر فتنه سال 88 و..

کیهان واقعا کی دست از حرف ها بر می داره
سعیدجلیلی اگرراننده ناشی هم بودتوانست بارپشت ماشین
یعنی صنعت هسته ای راکامل حفظ کندبطوریکه اسیبی به
زیرساختهای صنعت هسته ای واردنشدازجناب اشنا وابوطالبی
که خودراسیاستمدارزبده وراننده خوش فرمان حساب میکنند
حداقل انتظاراین بودبارپشت ماشین رابه همان اندازه صحیح
وسالم نگه دارندوبعدبه دیپلماسی موردنظرخودمیپرداختند
بعبارتی به امریکا واروپافهمانده میشدصنعت هسته ای را
به میزانی که بوده حفظ میکنیم وانراگسترش نمیدهیم وبعد
به گفتگوهای سیاسی موردنظربین طرفین پرداخته میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
متاسفانه بار پشت ماشین برای مردم هیچ خروجی نداشته و نخواهد داشت، باید این بار رو هیچ وقت پشت ماشین نمی زدن که حداقل ماشینآسیب نبینه
حالا که ماشین آسیب دیده دیگه بودن یا نبودن بار هیچ فرقی نداره
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ناشناس چرا خروجی نداشت فکر کردی ده سال دیگه به جای نفت چی می فروشن بله اورانیوم اون زمان باید با کلی منت وارد کنی ما ایرانی ها اینده نگر نیستیم مگه همین روسیه هر سال میلیارد ها دلار دارمد نداره از هسته مگه برق و اب شیرین که دوتا از عناصر اصلی تولید نمیکنند خیلی بی سواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شما در صندوق عقبو بزن بالا فعلا داش گلم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شما یادتام میاد با این بحانه که میگفتند نیروگاه بوشهر راه بیافته آمدن برقش در شبکه داخلی باعث ارزان شدن برق میشه و انرزی هسته ای حق مسلم ماست ؟؟؟؟ آیا برق ارزان شد ؟ پس نتیجه میگیریم آقای جلیلی در دوران احمدی نژاد از چیزی حمایت کرده به قول شما که منفعتش برای مردم نبوده
سعدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
میشه بگید دستاورد مذاکرات آقای جلیلی چی بوده؟ تحریم ایران، تحریم ایران، تحریم ایران.
پس دیگه برای چی مذاکره میکرد؟
و اگر کشور میرفت زیر بند 7 منشور سازمان ملل، ایشون میرفت جنگ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اشتباه فهمیدی داداچ
ماشین بار نداشت یعنی وانت منظورشون نیست منظورشون سواریه ...
دكتر واقعى
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ما مردم و جوانان از امثال جليلى كه كشور را با بى تخصصى و تعصب به پرتگاه تحريم و انزوا انداختند شكايت داريم. صد رحمت به روحانى و درود بر ظريف كه حداقل زبان انگليسى بلد است كه حرف طرف مقابلش را بفهمد ! دكتر (!) جليلى تخصص و تحصيلاتش چيست و از كجاست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اكنون فكر نميكنيدهمه آنها را بايد تحويل بدهيم تا خسارت و هزينه بيشتري نپردازيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
وقتي معدن اورانيوم براي توليد موارد مورد نياز نداري و بايد وارد كني آنوقت چكار فكر ميكني چرا يك عده اي بدون اطلاع نظر ميدهند اكر رفتا ما مانند رفتار ساير ملل باشد چرا اورانيوم بما نفروشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اونا که میگن ما چه نیازی به هسته ای داریم مثل نوچه های نادون شعبون بی مخ و روشنفکر نماهای محمدرضا شاهن که طرفدار انگلیس بودن و علیه ملی شدن صنعت نفت میگفتن این ماده سیاه بدبو به چه درد میخوره؟ بزارید ببرن برا خودشون ما نمی خوایم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
حالا مگه چقدر معدن اورانیوم داریم که بعد از نفت صادر کننده اورانیوم شویم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
آقای ۱۸:۲۲ چرا راه دور می روید می خواستید مثال بیاورید می گفتید آنهایی که به هواپیما می گفتند آهن پاره یا می گفتند اقتصاد برای ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
دیکته ننوشته غلط نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
اخوی مثبت و منفی ها رو ببین میفهمی اکثریت چی میخوان .
جناب آقای شریعتمداری لطفاً سعی بفرمائید همیشه فقط و فقط از طرف خودتان صحبت بفرمائید مردم خودشان می دانند چگونه خواسته هایشان را بیان کنند. امروز بیشتر مردم ایران چنان مشکلاتی دارند که محاکمه آقای بهروز وثوقی حتی جزئی ترین دغدغه آنها نیست و بطور کلی به چنین مسائلی فکر نمی کنند.
پاسخ ها
ايرانى
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
"افراسياب كه هيچ مهرى به ايران و ايرانيان نداشت شروع به خشكاندن چشمه سارها، ويران كردن شهرها و فرارى دادن مردمِ صاحب خرد و فناوران و هنرمندان كرد. مردم غمين و افسرده بودند و در سرزمين خود ابداً احساس نمى كردند كه در ميهن خويش هستند و خود را غريبه مى پنداشتند." (شاهنامه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
بی نهایت درود بر ایرانی 13:31
آقای روزنامه کیهان:منظورتون از مردم کیست؟ اگرکه خودتان را وکیل وصی 80میلیون جمعیت ایران میدانید سخت در اشتباهی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
توهم زده مهم نیست
کیهان محترم از طرف خودت حرف بزن نه مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کیهان محترم ؟!!!!!!! طرف به چه کسی در این جامعه احترام گذاشته ؟
دوباره روزنامه کیهان سخنگوی ملت شد !!! من که از ملت خبر ندارم ولی تنها مشکل من در حال حاضر مشکلات اقتصادی است و کاری به کار بهروز وثوقی و دیگران ندارم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کیهان به همه چیز کار داره
عزيز دل روزنامه دوست داشتني كيهان، پر مخاطب بي محتوا لطفا درباره هم قدهاي خود نظر بده نه بزرگاني مٹل بهروز خان وثوقي
به خدا اگه مردم عین خیالشون باشه بهروز رو با کدوم ب می نویسن، هزار تا بدبختی و گرفتاری داریم اون وقت کیهان میگه آرزوی مردم محاکمه یه هنرپیشه پنجاه سال پیشه. مرد حسابی آرزوی مردم محاکمه اختلاسگرا و رانتخورا هست
کیهان جون.لابدازشکوه مراسم ملک مطیعی استنباط کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
حسين شريعتمدارى ياد راى مردم و حتا تشييع جنازه اونها كه دهه ها تخريبشون كردى بيفت!
مسئولان ناکارامد و ناشی و هیچ گونه علمی در زمینه کشورداری ندارید. اگر داشتید مملکت با این همه سرمایه رو به این روز نمی نداختید. نه چپی نه راستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
صد درصد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
حرف حساب همینه
اگرصدور کارت ملی هوشمند مردم به امضا روزنامه کیهان مزین بشه بد نبست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
انموقع هممون را یا گردن میزنه و بیرون میکنه چون مثل اینکه خودشون را ایرانی میدانند فقط
تابناک لطف کن به کیهان بگو از طرف مردم دیگه همچین حرف نزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
كيهان فقط بلندگوست، گوش نداره!
اين مردم شده اند گوشت قرباني و همه از مردم هزينه مي كنند كجا مردم خواهان محاكمه بهروز وثوقي شده انند كمتر از مردم مايع بگذاريد و انها را سپر حماقت هاي خود بكنيد و بهروز وثوقي فقط يك هنرپيشه است چرا بايد محاكمه شود و كسي نيست به اين شريعتمداري بگويد مگر ايران ملك شخصي تو ميباشد كه از اين حرفهاي بي محتوا ميزني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
البته مایه نه مایع. مایع همونیه که یه حالت از ماده هست مثل آب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مایع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام . از کی تا حالا آقای ح.ش نماینده و سخنگوی تمامی مردم شده اند معلوم نیست . شاید خودشان را تمام مردم میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اینا اصلا مردمو بحساب نمی آرن به همین دلیل یک اقلیت بسیار کوچکِ ضد مردمی را بعنوان مردم در نظر می کیرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
خودشون را صاحب تفکر و حتی فکر ما میدانند و گرنه مردم میتوانند بروند شکایت کنند از ایشان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
منظورتو از آقای ح.ش ، حسین شریعتمداری هست دیگه
خيلي دوست دارم بدونم منظور كيهان شريعتمداري از " مردم" مردم كدوم كشوره؟اگر منظورش مردم ايرانه كه مردم ايران بدنبال محاكمه غارتگران بيت المال، خائنين به وطن،مديران بي صلاحيت، رشوه بگيران و ..... مي باشند نه هنرمندان محبوب شان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
نظرسنجى كنيد ببينيد خواننده هاى به قول شما لس آنجلسي در ميان مردم محبوبتر هستند يا امثال شما
اگر ما مردم کوچه و بازار هستیم هیچ وقت نخواستیم به هنرمند نامی ایران زمین جناب آقای بهروز وثوقی حتی کوچکترین گزندی برسه .
کیهان ای کاش به فکر نون و زندگی مردم هم بود . وکیل مردم که هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
کیهان ؟ نون مردم ؟ اینها فقط فکر دعوای سیاسی و بهر مندی از این دعوا ها هستند
كيهان هميشه از طرف مردم تيتر ميزند اگر من جز مردمم ارزوي من لغو ممنوعيت سفر وثوق به ايران است
روزنامه کیهان لطفا نظر خودت رو به مردم تحمیل نکن.
از مردم بپرس بعد اظهار نظر کن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اصلا ما را حساب نمیکنه اینها فقط خودشون و دار و دسته خودشان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
فقط دهن داره،
جناب ابوطالبی و جناب آشنا آیندگان قضاوت بهتری خواهند داشت که چه کسانی چوب حراج به منافع مملکت زدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
من به عنوان يك چهل ساله تحصيلكرده از همتون طلبكارم و معتقدم جوانى من را همه با هم خراب كرديد. ولى باز هم از روحانى راضى ترم
کیهان آیا نمیداند مردم انتظار استقبال میلیونی از امثال بهروز وثوقی ها را میکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
تو رو خدا ببخشید کیهان رو
یه شکری خورد... بابا ول کنین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
جناب شريعتمدارى، تعداد كسانى كه فقط در صف اول مستقبلين وثوقى در فرودگاه خواهند بود از تعداد خوانندگان كيهانبيشتر خواهد بود. مطمئن باش
اگه بهتاش بود به حرفای کیهان میگفت ای ی ی خدااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ميگفت اين رو وله كن!
من جای جلیلی بودم از سیاست کناره گیری میکردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
پس اگه جای ظریف و روحانی بودی چه کار می کردی؟ اون بنده خدا توافق نکرد، چون می گفت ایران ضرر می کنه.
اینها طبق گفته خودشون به هر توافقی حتی توافق بد تن دادند، حالا هم هسته ای که وسیله چانه زنی ما بوده رفته و هم تحریم ها هست. فکر می کنی نظر میدی یا چیزایی که بهت یاد دادن رو مثل طوطی تکرار می کنی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
فعلا با بلند گو راه افتاده مردم را نامید کنه و بدش هم نمیاد اوضاع خراب بشه که خودش و اشتباهاتش را قایم کنه پشتش
دكتر واقعى
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
من جاى جليلى بودم با اين سطح سواد اصلاً در مورد سياست حرف نمى زدم. ميرفتم همون جامعة الصادق مى نشستم توى دفترم سر ماه يك حقوقى مى گرفتم خدا رو هم شكر مى كردم شده ام استاد (!)
بالاخره مذاکرات با اروپایی ها هم تمام خواهد شد و بقول آقایان،با بدعهدی اروپا هم مواجه خواهیم شد. اما با رسیدن آنروز، مردم غیاس خواهند کرد که وضعشان نسبت به 2 ، 3 سال اجرای برجام، بهتر شده یا بدتر.
اما نمیدانم مخالفان همیشگی برجام، آنروز به مردم چه خواهند گفت.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
قطعا کسانی که بقصد تخریب دولت روحانی،راضی به برهم خوردن برجام شدن،پس از اعمال مجدد تحریم‌ها و بیچارگی مردم هم از رو نخواهند رفت و فقط خودشان رامنجی معرفی خواهند کرد، درحالیکه مردم این کاسبان تحریم را شناخته اند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
برادر گرامی سال 83 هم مذاکره کرده بودند اتفاقا همین روحانی و ظریف و ... بودند.. فیلماش هست. اصلا کتاب دکتر روحانی در همین زمینه نوشته شده. حرف ما دلواپسا رو قبول نداری حرف خود کسی که بهش رای دادی رو قبول کن حداقل.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
غیاس؟؟؟؟؟؟
قیاس؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!
کیهان عزیز قربونت برم اون مردمی که ارزوی محاکمه بهروز وثوق رو دارن کیا هستن چرا سرتونو کردید زیر برف مردمو نابود کردید
حیف ایران من!!! حیف صد حیف !! چرا چنین شدیم چه بودیم و چه شدیم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
واقعا حیف کشور قشنگمون ایران. خدایا به داد ش برس که پاینده باشه و سربلند مثل کوهای قامت برافراشته اش ه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
هسته ای بودیم بتنش کردند.
فضایی بودیم متوقفش کردند.
موشکی هستیم، اون رو هم آقایون متوقف می کنند.
قدرت منطقه ای هستیم، اون رو هم نابود می کنند و دولت رو تحویل میدن.
علی برکت الله
اقای اشنا الان بعد از اون همه بلدم بلدم ها وبعد از پنج سال وبا وجود جنرال های کارکشته ای چون شما و ظریف جون و زنگنه بفرمایید:
۱- الان فروش نفت چه میزانه ؟ بیشتر شده یا کمتر؟
۲_ پول فروش نفت داخل مملکت میاد یا نه؟
۳-بجای بابک و... از صفدر ها و فریدون ها و جهانگیری ها چه خبر؟ الان که دیگه پنج ساله کاسبان تحریم خونه نشین شدن پس این صد میلیارد دلار حاصل از برجام کجا رفته؟
۴- در اخر سنگ پای قزوین هم پیش شما لنگ میندازه ، والا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
نادانى تا چه حد! زمانى كه روحانى دولت رو در دست گرفت و مذاكرات رو شروع كرد تحريمهاى سازمان ملل مصوب بود و در صورت يكدندگى ايران قدم به قدم اجرا مى شد و به نفت در برابر غذا مى رسيد! تحريمهايى كه با راى مثبت چين و روسيه هم تصويب شده بود و فروش نفت را به صفر مى رساند! از روحانى و ظريف متشكريم كه از فاجعه جلوگيرى كردند. هرچند با شناخت از بقيه جناحها توقع رفاه مردم و گلستان شدن ايران توقعى بيهوده است!
بس کنین دیگه هنوز دارین برجام برجام می کنین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
آخه برجام سایه جنگ رو دور کرده. برجام اقتصاد ایران رو شکوفا کرده. مشکل آب خوردن مردم رو حل کرده. تورم رو تک رقمی کرده. رشد اقتصادی ایجاد کرده. کم چیزیه مگه؟!
بهروز وثوقی محاکمه شود که چی شود . از محاکمه ایشان چی عاید کی میشود . چه چیزی و به چه اتهامی محاکمه شود . چقدر جالب هست یادم هست زمانی مرغ فروش را بجرم گران فروشی در دهه 60دراز روز ماشین داشتند شلاق میزدند حالا هنر مندان را محاکمه کنند جرمی که در زمانی جرم نبوده . در زمانی که اصلا قانونی برای چنین کارهای وضع نشده بود .
وثوقی را محاکمه بکنید به قانون . در زمانی که اصلا فیلم بازی کردن جرم نبود . مگر کسی آلان مجرم هست با قانون صد سال پیش محاکمه میکنند هر بزه ای را در همان مقتضیات زمانه خودش میسنجن .
اگر انها شش سال سکان دار بودند نتیجه اش این بود که انقدر در این صنعت پیشرفت کردیم که شما اقایان توانستید با دست باز به مزاکره بروید و مانند دوران قبل هم کیشانتان که هسته ای را تعطیل کرده بودید بدون این اینکه چیزی بگیرید
راهی که کیهان میره حرفی که کیهان میزنه کاملا با عقاید غالب مردم متفاوت هست این روزنامه برای کی این مقالات را مینویسه . بابت این حرفهای تکراری که کاغذ مصرف میشه چند تا درخت از بین میره . چرا باید چیزی را بنویسی که خواننده زیاد نداره . ضرر فکری داره و خسارت ریالی بابت خرید روزنامه داره اگر به دادن نظر هست که هر چیزی گفت انرا میشود در نظریات تابناک نوشت حالا چرا باید تیتراژ روزنامه رسمی کشور باشه . نظر شخصی با نظر رسمی که مردم قبول کنند فرق دارد ایشان ایده فکری چه کسانی را قلم میزند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
برای گرد گیری شیشه دم عید کیهان بهترین روزنامست، همین طور برای توی کابینت زیر ظرفها، چون صفحاتش هم کاهیه و هم بزرگ
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
به همین ذلایل کیهان باید تعطیل و عوامل آن محاکمه بشن
عباس
| Germany |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شما نوشتید که کیهان را تعداد زیادی نمیخوانند که باید بگویم اگر مطلب کیهان در سایتهایی شبیه تابناک نوشته نشود حتی 1000 نفر هم آنرا نمیخوانند. نمیدانید که کیهان فقط یالاجبار در اداره های دولتی پخش میشود.
این مردمی که کیهان بهش اشاره می کنه، فکر کنم دو سه نفر بیشتر نیستند که احتمالا فقط یکیشون تو کیهان کار می کنه.
حرفهاش نه حرف مردم متدینه و نه حرف مردم حزب اللهی، بلکه آمیخته ای از لجاجت و سیاست بازی و دافعه شدیده که نه در دین تایید می شه نه در سیاست.
پاسخ ها
حنیف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
احتمالایکی ازآن دوسه نفرخودشمایید
مردم باید به هوش باشن نسبت به حرف های کیهان ، اینا میخان با این مسائل ذهن مردمو منحرف بکنه
پاسخ ها
ایرانی
| Netherlands |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
این کامنت من چرا نصفه و نیمه س؟! ، بجای روزنامه ی کیهان که فقط بدرد سبزی پاک کردن میخوره به اعتصاب کامیون دارها بپردازید
حنیف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
البته اگرشماذهن هم داشته باشین
نظر خواهی کنید، مردم از کیهان بشدت ناراحت و نا راضی هستند.. بهروز وثوقی صد و بلکه هزار بار ازکیهان برای این مردم و جامعه مفیدتر بوده و هست.
پاسخ ها
حنیف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شماهم که مثل کیهان ازطرف مردم حرف زدی شیطون !!!!!!!!!!!
ناشناس
| Thailand |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
حیف ناصر
برجام جز بدبختی هیچ چیزی برای کشور نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
میشه بگید اگه برجام نبود الان کدام خوشبختیها رو داشتیم.
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
آره فقط تو خوبی
قبل از برجام همه داشتیم از خوشی کلافه میشدیم بخصوص قشر کارگر وکارمند
ناشناس
| Australia |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
برجام فرصتی دوباره برای از بین رفتن سرمایه ها ی ملت بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
منفی و مثبت کامنت ها مثل اینه که بعد از باخت سنگین تیمت در دربی بری تو سایت تیمت. همه می دونن که خراب کاری شده ولی بازم منفی رو می زنند.
لغوسخنرانی احمدی نژاد کار خوب و پسندیده هست . بنام روشنگری و منتقد هر حرفی را میزنند و.کلی هم هزینه درست میکنند یک ساعت فقط درس اخلاقی میدهند و نود درصد آن سیاسی هست و دوم اینکه آقای ولایتی یادم هست شانزده سال وزیر خارجه بودند کشورهای دوست ما لیبی و سوریه و کوبا و ونزویلا بودند حالا چرا ایکاش تابناک از ایشان پرسش کند برای ما کاربران سوال هست .
چرت وپرت تاکی
۸۰ میلیون بدبخت و آویزون چارتا منتظر محاکمه بهروز وثوقی شاه و خاوری شما؟؟؟


اینقدر چرت و پرت ننویسید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
مردم ببنید چه کسایی در راس امور هستن
چه مدیرایی داریم واقعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
به عنوان یه دلواپس میگم، ورود خانم ها به استادیوم، ربنای شجریان و وثوقی و ... رو حل کنید ببینیم اینا دیگه چی دارن بگن.
شنیدم در ایرلند برای سقط جنین زنان از مردم همپرسی کردند حالا برای محاکمه هنرمندان قبل از انقلاب بپرسند که آیا حاضرید آنان را محاکمه کنیم فکر میکنید جواب من چی خواهد بود . خیر به دلایل خیلی زیاد که همه دلایل سیاسی هست . مثل فتحعلی شاه را بیاورند و بگویند چرا عهد نامه ترکمنچای را امضا کردی با قانون فعلی
اگر جلیلی های ان زمان نبودند که شما الان پیچ و مهره را همه با هم داده بودین و اصلا هسته ای را با خاک یکسان کرده بودین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
هسته ای برای مردم نون وآب میشد؟نهایت میشدیم کره شمالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
!!!نون و اب
مگر همه چیز نون و ابه؟
کشورها برای چی نیروی نظامی دارند ؟ ان هم برای گرفتن نون و ابه؟ یک چیزهایی هست که شما به ان نمیرسین به ان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ناشناس 00:19 مگه حالا که هسته ای رو دادیم رفته نون و آب تولید شده؟
ناشناس
| United States |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
تو توهم این افکار و آقای جلیلیت بمون اگر طرف دار بود رای میاورد
من نظر کیهان را برای شما تفسیر و تحلیل میکنم فرض کنید شما در چهل سال پیش در گوش کسی زده بودی ولی جرمش تعریف نشده بود یا مثلا سرعت بالا رانندگی کردی و کمربند را هم نبستی ولی جرمی در قانون تعریف نشده بود مسکرات جرم نبود و نپوشیدن لباس در حد امروزی جرم نبود ولی حالا هست . آیا تمامی افراد با قانون جدید محاکمه خواهند شد بنابراین این نوع حرکات و نگرش ها فقط مصرف سیاسی دارد نه حقوقی . شما لطفا اول قانون تصویب بکن بعد نظر بده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ساده اید آ
مگه شریعتمداری نمی دونه آقای وثوقی جرمی در زمانه خودش مرتکب نشده؟
فقط میخواد یک هنرمند قبل از انقلاب محبوب دل مردم و بخصوص جوونا نباشه
اغای شریعتمداری من به طلبه انقلابی و مذهبی هستم بهروز وثوقی چه خیانتی به ایران کرده ؟ چرا دل دوستاران انقلابی را آزار میدید ایشون به ایرانه و حق داره بیاد تو کشورش و زندگی کنه . ایشون چه جرمی داشتن چرا نمیرید اختلاسگران را بگیرد اینقدر خواهشنا از طرف بچه های انقلابی الکی نظر نده وثوثی و امثال وثوقی تو دل مردم ایران جای دارند و مردم دوستشون دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
شریعتمداری توهم زده در ضمن مگه چیکارست که بره بگیره ؟ در ضمن این روزنامه سالهاست که به مردم پشت کرده و در راستای اهداف و تفکرات خودش چاپ میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
تو طلبه نیستی دروغ میگویی تو اگر طلبه بودی معنی امر به معروف ونهی از منکر را میفهمیدی
اگر تغییر نظر آقای ولایتی به خاطر این باید که چشمانش را باز کرده باشد و واقعیت را فهمیده باشد، خیلی هم خوب است.
وگرنه، متاسفم.
من از برادر ولایتی تقاضا دارم فیلم مناظره چند سال پیش خودشان را با چند کاندید دیگر در همه زمینه ها بخصوص برجام ببینند واقعا امشب من کمی از این فیلم ضبط شده را دیدم تمام حرفهای که زدید در دفاع از برجام بوده که گفتید من در فرانسه با چه کسانی هم صحبت کردید و چه کردید پس سواد انگلیسی چی شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ولایتی قبل از برجام کاندید بود؟ جطوری درباره برجام صحبت کرده؟
تابناک عزیز میدانم پیام مرا نشان نمی دهید ولی کمی انصاف داشته باشید وسعی کنید خبر درست به مردم دهید. همین الان از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در هتل شهریار تبریز بر میگردم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
یعنی بازم به زور میره سر اجرا ؟ در ضمن راستی یادم رفت زیارت قبول محبوب دلت را دیدی
چرا جلیلی به مشکلات داخلی نمیپردازه؟ بیکاری، مدیران بازنشسته که سفت صندلی مدیریت رو چسبیدن، جذب های بدون حد و مرز در زمان احمدی نژاد که باعث جذب یه مشت ادم خودی شد و ادمای ناخودی موندن بیکار
نمیدونم هزار تا مشکل جاری مملکت
چرا فقط این برجام رو گرفته؟
مگه خودش نمیگه سرنوشت مملکت رو به برجام گره نزنید؟ پس چرا اینقد برجام برجام میکنه؟؟؟؟
وقتی ولایتی قطعنامه 598 را از «حرام‌زاده» به «امام‌زاده» تبدیل کرد

من این تیتر هنرمندانه و ظریف را پسندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ولايتي كسي بود كه در مناظره انتخاباتي روش چونه زدن و خريدن كالا را از فروشنده به خريدار را به جليلي ياد ميداد
شریعتمداری محاکمه شود نه وثوق
مذاکرات برجام با عجله به سرانجام رسید جناب سعید جلیلی رئیس سابق تیم مذاکره کننده هسته ای و جانباز جنگ تحمیلی هرگز تسلیم امتیاز های سوخته غرب نشد و ادامه کار را به اقای ظریف سپرد اما
بعد از روی کار امدن دولت اقای روحانی جلیلی هر چه رشته کرده بود با عجله تیم مذاکره دولت روی کار پنبه شد
برجام با عهد شکنی امریکا شکست خورد و تلاش برای چینی بند زنی فایده نخواهد داشت
تازه فهمیدیم ک مذاکرات جلیلی درست بوده

چقدر بهش انموقع ناسزا میگفتیم
تابی جان خبرلغوسخنرای احمدی نژادیهویی چی شده، من داشتم میخوندم!
چه جنگ و دعوایی چه خبره .
هر زمان تو هر دولتی مردم خوب زندگی کردن و سرشون رو با عزت بالا گرفتن اون دولت خوبه حالا یکی میگه احمدی نژاد یکی میگه روحانی ... جم کنید بحث بی فایده رو هندوانه کیلو 2500شده کی به فکر مردمه!!!!
سعید جلیلی بهتر از کسانی که هر روز به یک رنگ در میان.
ظاهر و باطنش همینه.
برخی اگر سوهان عمر ملت نباشند چه هنر دیگری دارند .!!؟
جناب آقای شریعتمداری بازجو یی ، محاکمه خیلی ها جز آرزوهای مردم ایران است.
کی باشه شریعت در دادگاه محاکمه بشه !!!!؟
همیشه پای سال 88 درمیان است..
خستمون کردی بابا اه.
تابناک شرط چاپ نسبت چنین اتهامی ملزم به ارایه سند معتبراست بنابر این نمیباید افاضات روزنامه گیهان راچاب میکردید ضمنا به نظر من در این چنددهه اخیر ضرر نوشته های موثر در ایجاد تفرقه بین یک ملت ازسوی بازیگران قلم به دست روزنامه کیهان بمراتب گسترده تروخطرناک تراز بازیگری بهروزوثوقی بود
اصلا فرض کنیم جلیلی ضعیف و اخ، شما که میگفتید حقوقدان هستید و صاحب کرامت چه گلی زدید به سر مملکت؟
اقای جلیلی وضعیت تحریمهای بی سابقه جامعه جهانی بر علیه ایران به دلیل فعالیت های هسته ای دلیل ناکارامدی شخص شما و احمدی نژاد بود...بی خود آدرس غلط ندهید......
کیهان انگاری خیلی دوست دارد دفاتر وچاپخانه‌های کذائی خود را در آتش خشم مردم ببیند، اقای شریعتمداری پول مردم زلزله زده کرمانشاه تا کی در حساب شما باقیست؟ چرا فقط حساب شما بلوکه نشده؟
پاسخ ها
مریخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
چرا حرفی از سلیبرتی های سلفی بگیر نمیزنی که میلیاردها پول جمع کردند و خبری از کمک انان نشد
اقای شریعتمداری اون کسی که باید محاکمه بشه تو هستی چرا که از امکانات یک روزنامه ملی بر علیه منافع ملی استفاده می کنی
تا حالا نشده متنی از کیهان رو بخونم و اعصابم بهم نریزه ..نام شریعتمداری و کیهانش مساویست با فشار عصبی
بدترین حالت برای هرکشوری ایجاد تفرقه و دو دستگی بین مردم هستش که زمینه ساز بسیاری مشکلات در اینده خواهد بود ،مثل اکراین بخشی ازمردم طرفدارغرب وبخشی دیگر روسیه من فکر میکنم عده ای دانسته اینکار را انجام میدن تا اسموشون در تاریخ ماندگار بشه.
کیهان روزنامه خوبیه من شب عید کلی باهاش شیشه پاک کردم و شیشه ها خیلی تمیز شد . شما هم استفاده کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
فقط مواظب باشید چشمهاتون به نوشته هاش اصلا نیفافته
مردم آماده محاکمه حسین شریعتمداری است
مردم روزنامه کیهان را بخاطر ارزانی و صفحات زیاد صرفا برای شیشه پاک کردن میخرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
البته باید بزاری توی کیف که تو خیابون آبرو ربزی نشه
این کیهان جدا به یک روانپزشک احتیاج داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
بیشتر به پسِ گردنی محتاجه
باید به تیم مذاکره کننده ایران به سرپرستی آقای ظریف افتخار کرد که ایران را به عنوان کشوری مطرح کرد که می تواند هم زمان با همه قدرت های بین المللی مذاکره کند واز آنها امتیاز بگیرد و امروز امریکا به عنوان ناقض این پیمان بی المللی شناخته شود احسنت به آقای ظریف و همه کسانی که برای سربلندی ایران رحمت می کشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
همین الان هم یه عده ای به رضاخان که نصف کشور رو داد رفت افتخار می کنن و برای جنازه اش، اشک می ریزند. از این کامنت ها تعجب نمی کنم.
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
اینا دوس ندارن هیچ افتخاری به غیر نام خودشون تموم بشه و محبوب مردم بمونن بهمین خاطر تا می تونن سیاه نمایی راه مینذازن
کیهان !
فناوری این امکان را میدهد تا اکثریت و اقلیت مردم رای و نظرشان را در هر موضوعی از جمله محبوبیت بهروز وثوقی را مستداً و نه با ادعاهای دروغ ابراز کنند.
از جانب مردم حرف نزن، مردم نیاز به وکیل و وصی همچون شما را ندارند.
تنها کاربرد روزنامه کیهان، برای پاک کردن شیشه ها و سبزی فروشی ها هست
در مورد علی دایی باید گفت کارنامه خود را پس داده و به درد تیم ملی نمی خورد! در ضمن کیروش که هست که جانشین برای خود تایین کند! لطفا هرچه سریعتر بروید و شر خود را کم کنید!!! در مورد بهروز وثوقی هم ایشان قدمشان بر روی چشم مردم ایران است به عنوان بهترین هنرپیشه تاریخ سینمای ایران...
تابناک لطفا سانسور نکن
برجام قرداد خوبی بود افراطی های داخلی و خارجی آنرا به این روز نشاندند مطمئنم مجبور خواهند شد قردادی بمراتب بد تر را بپذیرند
من یکی از مردم هستم جناب شریعتمداری من بهروز وثوقی را بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بیشتر از شما دوست دارم و ایرانی می دانم و اصلا دوست ندارم ایشان محاکمه شود
تابناک عزیز یک نظر سنجی بگذار از مردم بپرس شریعتمداری را محاکمه کنند یا بهروز وثوقی را
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ناز نفست بزرگوار با این پیشنهادت, عزیزی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی باید قدر دکتر ظریف را بدانند
ظریف مردی است پاک نهاد بلند گویم چو او مادر نزاد
بهروز بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایرانه آقای کیهان شریعتنداری
وقتی به یکباره یک نفر از پایین ترین سطوح سیاسی کشور به بالاترین سطوح سیاسی کشور صعود میکند و طرف مذاکره با مسئولین چند کشور میشود .معلوم است نتیجه کارش چه میشود و معلوم است که سیاسیون کار کشته کشور را دیگر قبول نخواهد داشت.
طالبی با خوش رقصی برای امریکا هم نتونست وارد این کشور بشه با این افتضاح چطور روش میشه اظهار وجود کنه این کنایه ستگین نیست فرافکنیه جلیلی هم بلد بود هسته ای رو بده و هل پوچ بگیره ودر انتخابات رای هم بیاره اینا کلاه سرشون رفته هر جای دیگه دنیا بود میخ وچکش میدادن بهشون بتونارو بکنن نه اینکهاینطور بگن تازه روز اول جلیلی هشدار داد که امریکا غیر قابل اعتماده اقایون گفتن ما مذاکره با دنیارو بلدیم شما بلد نیستین بلدم بلدم این بود
بهروز وثوقی خیلی خوبه بشینید فیلمهاشو با بچه هاتون ببینید درد مردم بهروز وثوقی نیست درد مردم بیکاری وفقروتورم واقازاده ها هستن بفهمید
بنده مطمئن هستم با اینکه جوانان امروز ما کمتر شاید بهروز وثوقی را بشناسند ولی حتما ایشان را صد بار بیشتر از آقای شریعتمداری و دیگر کیهانیان دوست دارند. آقای شریعتمداری با چه مجوزی خود را نماینده مردم معرفی میکند؟
این کیهان همونیه که تیتر زد "شلیک موشک انصارالله به ریاض ،فردا دوبی ".......وچه هزینه ای را به این ملت تحمیل کرد
با برجام ما هم توان هسته ای خود را از دست دادیم و هم دوباره تحریم شدیم. یعنی چند پله پایین تر از روز اول. این توافق خیلی اشکال داشت و اوباما هم که محبوب اصلاح طلبان بود آگاهانه این نقائص را گذاشت که امروز دیوانه ای مثل ترامپ از آنها بهره برداری کند. در مورد کسانی مانند زیبا کلام که مدعی هستند انرژی هسته ی به درد ما نمی خورد بدانند امروز اتفاقا برای کشور ما که مشکل کم آبی شدید دارد با انرژی هسته ای امکان شیرین سازی آب دریا و رفع این مشکل حیاتی در کشور وجود دارد.
جاب آقای ولایتی عزیز، جنابعالی در چه سنی قرار است بازنشسته شوید؟،من مصاحبه اخیر شما را از شبکه خبر دیدم، احساس می کنم کار کردن برای سلامتی شما مضر است.،اجازه دهید جوانترها نیز کمک حال شما باشند،
برادران دلواپس به در و دیوار نکوبند. دیگر دوران شیرین دور زدن تحریم ها و خالی کردن جیب مملکت بر نمی گردد
از وقتی شریعتمداری مدیر مسئول کیهان شده این روزنامه روز به روز خواننده هاشو بیشتر از دست می ده و ادامه کار این آقا ضرر و زیان است چه کسی باید پاسخگوی نا کارامدی ایشون باشه؟
بأزهم كيهان خودش را جاي مردم جا ميزنه و ميگه مردم ارزوي محاكمه بهروز وثوقي را دارند. نميشه ما خواهش كنيم ، التماس كنيم ، دخيل ببنديم، نذر و نياز كنيم ، طومار مردم امضاء كنند يا هر روش ديگه اي كه كار سازه كه ايشان خودشون را نماينده مردم ندونن و هرجا خواست مطلبي بنويسند بگويند ً به نظر كيهان ً . كيهان و دست اندر كارانش بايد بدونن كه تيراژ روزنامه اشون را ضرب در هر عددي از يك تا ٢٠ (با إرفاق) بكنن ما قبول داريم از جانب اين عده حرف بزنن . يك چيز ديگه هم هست. هربار كه موضوعي در ارتباط با كيهان پيش مياد ياد مدير مسئولش ميفتم و اينكه مگه تو اين مملكت قانون بازنشستگي وجود نداره.
یکی باید به این آقای مشاور رئیس جمهور بگه شما که هم ماشین رو نابود کردید هم ملت رو. تحریم ها بیشتر شده نسبت به سال 92 ضمن اینکه تمام هسته ای رو هم دادیم رفت و بتن ریختیم.
اقای شریعتمداری بیش از سی ساله با تمام دولتهای این کشور چپ و راست مخالفت میکنی خسته نشدی؟الان توی مملکتمون که در گیر یک موضوع بسیار جدی تحریم است طرح موضوع بهروز وثوقی چیه؟میخوای حواسارو پرت کنی بقول خودت ادرس عوضی بدی .تا حالا شده یه پیشنهادی بدی که حد اقل قابل طرح باشه تا مردم و سیاسیون بهش فکر کنن.
-نه.این تیتر به اندازه کافی لج درآر نیست.

کمیته تایید و نظارت روزنامه کیهان
آقا یکی این کیهان رو ببنده ، من خرجش رو می دم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
خخخخخخخخخ ولله به خدا . مردم رو گاگول فرض کرده
حالا اگه بهرو ز وثوقی هم بود لابد مثل تعدادی از این به اصطلاخ هنرمندانی که هستند در زلزله یک حساب باز می کردو پول مردم را بالا می کشیدن بعد هم طوری از بهروز وثوقی می گویند انگار البرت انشتین بوده است او هم یک بازیگر بوده مثل صدها بازیگر دیگر که این روزها و ان روزها به وفور یافت میشد. این اقا و دیگران هم خودشان رقتند و لابد می دانستند که چه گندی زده اند باور کنید اگر مانده بودند کسی با انها کاری نداشت مثل خیلی ها که ماندند و کار هم کردند. واقعا مشکل مر دم ما بهروز وثوقی است. چرا برخی از جمله حسین آقای شریعتمداری اینقدر کوتاه بین شده اند و دنبال حاشیه هایی می روند که هیچ اهمیتی برای عموم مردم ندارد.
وای به حال که ما تو فکر بهروز وثوقیا و ملک مطیعی ها و از
این تاریخ مصرف گذشته هاییم . بابا وظعیت مملکت بحرانیه ول کنید این حرفای خاله زنکیو.
پاسخ ها
حسین
| United States |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ربطی نداره. ادم میتونه هم در مورد مملکت و اوضاع بحرانیش نظر بده و فعالیت کنه. هم از هنرمندان دفاع کنه.
«معاویه عهد می‌شکند اما علی که نمی‌تواند عهد بشکند.»
روزنامه جمهوری خودش هم فهمیده که این قیاس تاریخی چه نتیجه‌ای داره و به همین خاطر سعی کرده جلو این نتیجه را بگیرد: «در حکمیت این بار اما، نه ابوموسی که مالک به میدان رفت». بهتره بگذارن مردم قضاوت کنن که ابوموسی به میدان رفت یا مالک.
ضمنا جالبه که بعد از عهدشکنی معاویه، نظر مالک بر تمام شدن معاهده بود و نظر خوارج بر پایبندی به معاهده‌ای که نقض شده بود.
تابناك با انتشار نظرات مردم كلي سرگرمي براي مردم درست كرده و باعث تفريح و گاها بالارفتن فشار عصبي مردم شده است
اگر آن 91 نظر غير قابل انتشار هم منتشر ميشد چه ميشد؟!
بهتره آقایان آشنا و ابوطالبی به جای شعر و شاعری و تمثیل و موعظه، پاسخ این سؤال آقای جلیلی را بدهند:
«رییس جمهور فرانسه در سفر به روسیه اعلام کرده در گفتگو با آقای روحانی درباره موشک های ایرانی نیز مذاکره کرده است! چرا این خبر تکذیب نمی‌شود؟چرا دفتر رییس جمهور نسبت به این خبر موضع گیری نمی‌کند؟»
طبق فرمایشات کارشناسان اتمی و سیاسی ایران که ده سال پیش اعلام کردند با استفاده انرژی هسته و چرخش نیروگاه اتمی بوشهر قیمت برق به نصف تقلیل خواهد یافت . آلان چرا قیمت پایین نیامد ظاهرا بالاتر میرود . دوم اینکه بحث سر وثوقی و اسراییل و امریکا و بیکاری و رشد اقتصادی و کنسرت و ورزشگاه و جاده سازی و روابط بین المللی و مدارا با مردم همه همه اینها در بستر سیاست متوازن برای همه این امور هست
کاربران محترم در این بسته خبری در باره موضوعات مختلف چقدر با هم اختلاف سیاسی و سلیقه ای داریم در سطوح بالاتر هم چنین هست یعنی مبنای کار قانون نیست .یعنی مسول قوه ای حرفی را در مقام اینکه از سر مسولیت پاسخی به ترامپ بدهد دو روز یا چند روز منتظر بماند که ترامپ چی میگوید و بعد همچنان انتظار میکشد و از وظیفه اصلی خود در دستگاهای زیر مجموعه خود باز میماند ذهنش درگیر مسایل سیاسی هست در صورتی پاسخ به ترامپ کار دیپلمات ها و وزیر خارجه هست به این خاطر شرایط ما همین هست و درگیر هستیم هم با مردم خود هم با مردم جهان
کیهان تواشتباه میکنی ازطرف ملت حرف میزنی اصلا من ارزوی محاکمه وثوقی راندارم
کیهان شریعتنداری, شما یه تسبیح بردار و صبح تا شب هی بگو جورج سیروس, جورج سیروس و قس لهذا
کیهان هر چه شب خواب میبیند بنام مردم فردا چاپ میکند و به هیچ کس هم پاسخگو نیست
ریاکاری دودوزه بازی کردن دیگر بس است .ریاکار هم در این دنیا ذلیل میشود وهم در آخرت جایش درک اسفل است
یعنی آقای شریعتمداری این کامنتا رو میخونه....بنظرم اگه بدونه مردم چه دل پری ازش دارن وخواهان محاکمه ایشون استعفا بده وبره دنبال زندگیش آبرومندانه تره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
عزیزم ؛ اینا خوب میدونن نظر مردم چیه
تابناک فک کرد تیتر بزنه کیهان چی گفته ملت خوشحال میشن ...تابناک تفکرات تو کم شبیه کیهان نیست . دو دلی کدوم طرف باشی
به نام خدا کیهان اینقدر تیراژ که هم دارد بخاطر تهیه کیهان بوسیله نهادهایی است که ان را "باید " تهیه کنند .و این نهادها با اجبار باید ان را تهیه کنند و الا مورد حمله شدید کیهانیها قرار می گیرند . والسلام
اگر من هم مثل شریعتمداری میلیونها پول بیت المال رو مفت و به نام روزنامه میگرفتم ، حرفهایی بهتر از جفنگیات این آقا نمیزدم !!! تو کجا و نظرات ملت کجا ؟! برو دهنت رو آب بکش ! این ملت فقط از تو و امثال تو متنفرند و بس ! چکار به بدبخت بهروز وثوقی دارند آخه ؟!!
...کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی؟؟!!
مائیم ملت زنده کش مرده پرست !!!!!
به نظر من باید در مجلس قانونی تصویب شود که هر کس به جای مردم حرف نزند
یکی از بزرگترین مشکلات مقایسه مشکلات فعلی و تفکر و شخصیت های امروزی با مشکلات و تفکر شخصیت های صدر اسلام است
ای شریعتمداری تو چیکار بهروز وثوقی داری
ای کاش بابت یارانه داتدن به روزنامه ها یک نظر سنجی از مردم میشد
همه ماسشونو بخورن
یعنی آقای شریعتمداری این کامنتا رو میخونه....
کیهانی ها‌‌‌ ... نظرات مردم در مورد خودتان را خواندید...
من که از کیهان فوق العاده متنفرم
برو گمشو ، برو تاکسی سوار شو. اگه تاکسی گرونه مقصر خودتونید.
من نمی دانم این مردم کدام مردم است کیهان جواب دهد اگر منظورش خودش و کارکنانش است شاید درست میگوید اما مردم ایران هرگز
آقای شریعتمداری
خیانتی که شما به ملت ایران زمین وبه خاک ایران زمین کردین مغول به هیچ بلادی نکرده!
من با برجام وغیر برجام کاری ندارم کلا" سایست خارجی ما رو به بیراهه بردی تو اقای شریعتمداری!
موقعی که نوشتی باید یمنی ها کشتی های سعودی رو بزنن یادته؟!
من دقیقا" اون موقع توی داروخانه 13 ابان توی صف تائیدیه داروی سرطانی پدرم بودم!
دارویی که پیدا نمی شه
خودت که مشکل دارو نداری و اگه مریض بشی؟؟؟
شریعتمداری تو آبروی نظام اسلامی را برده ای
ای خدا ؛ یعنی توی این مملکت کسی هم پیدا میشه کیهان بحونه ؟
از کدام مردم صحبت می کنید!
کییهان اگر این نظر ها رو نده پس چی بنویسه!!!
به گفته رییس جمهور ما از سال شصت و یک به دنبال صنعت هسته ای بوده ایم.
آیا در بحبوحه جنگ تحمیلی هدف تامین انرژی صلح آمیز هسته ای بوده است؟!
یک سوال ایا موسسه کیهان ارث پدری شریعتمدار است؟
مردم آرزوی محاکمه ی مسئولان مختلس را دارند
بهروز شرف داره به هر چی اخونده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر