بازدید 26130

«رودی جولیانی»: شک نکنید ترامپ به دنبال تغییر حکومت در ایران است

در حالی‌ که برخی تحلیلگران سیاست خارجی در ایالات‌متحده معتقدند، درصورتی‌که ایران قادر و مایل به مذاکره با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باشد، احتمال یک توافق مجدد بسیار بالاست، رودی جولیانی در مصاحبه‌ای با واشنگتن‌پست به ‌صراحت عنوان کرده =که ترامپ با ایران مقابله می‌کند و به دنبال تغییر رژیم در ایران است.
کد خبر: ۸۰۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 29 May 2018

در حالی‌ که برخی تحلیلگران سیاست خارجی در ایالات‌متحده معتقدند، درصورتی‌که ایران قادر و مایل به مذاکره با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باشد، احتمال یک توافق مجدد بسیار بالاست، رودی جولیانی در مصاحبه‌ای با واشنگتن‌پست به ‌صراحت عنوان کرده که ترامپ با ایران مقابله می‌کند و به دنبال تغییر رژیم در ایران است.

به گزارش «تابناک»؛ می‌توان رودی جولیانی را ـ با توجه به اینکه یکی از مشاوران نزدیک دونالد ترامپ بوده و نقش بسیار اساسی در ترکیب اصلی دولت فعلی آمریکا داشته است ـ به ‌نوعی سخنگوی نیمه‌رسمی مواضع و سیاست‌های دولت دونالد ترامپ دانست. از همین روی، دیدگاه‌های وی در مورد سیاست‌های اتخاذی دولت آمریکا به ‌نوعی از درجه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی چندی قبل در مصاحبه‌ با روزنامه واشنگتن‌پست بیان کرد: رئیس‌جمهور به فکر تغییر نظام در ایران است. هیچ شکی نیست که در برهه‌ای خاص مجبور به انجام این تغییر در ایران هستیم. دوست دارید کدام سمت تاریخ بایستید؟

«رودی جولیانی»: شک نکنید آمریکا به دنبال تغییر رژیم در ایران است

وی در ماه می نیز تنها چندی بعدازآن که به حلقه مشاوران داخلی ترامپ افزوده شد، در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرده بود: رئیس‌جمهور به ‌اندازه همه ما به تغییر نظام در ایران متعهد است.

مصاحبه روزنامه واشنگتن‌پست با شهردار سابق نیویورک ـ که یکی از چهره‌های شناخته‌شده ضد ایرانی در آمریکاست ـ به‌کل به موضوعی جدا از درگیری‌های شخصی وی با پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اختصاص داشته است؛ به موضوعی به نام ایران. مصاحبه‌ای که طی آن رودی جولیانی بر خلاف همه گفته‌های پیشین جان بولتون و پامپئو، به‌ صراحت حجت را با همه تمام و اعلام کرده که هدف غایی تغییر نظام ایران است.

قبل از این، پامپئو و جان بولتون هر دو به نحوی اعلام کرده بودند که هدف دولت آمریکا تغییر نظام در ایران نیست بلکه تغییر رفتار نظام ایران است. اما تحلیلگران خواسته‌های مطرح‌ از ایران را برای نظام سیاسی ایران غیرقابل‌قبول و این درخواست‌ها را بیان دیگری از خواست تغییر نظام در ایران دانسته‌اند.

جولیانی بیان کرده است، ساقط کردن رژیم فعلی در تهران تنها راه ایجاد صلح در خاورمیانه است و حتی از مذاکره و توافق میان اسرائیل و فلسطینیان هم اهمیت بیشتری برای صلح خاورمیانه دارد. وی این بیانات را در جمعی حاضر در مراسم انجمن آزاد دموکراسی و حقوق بشر ایران اظهار کرده است.

به شکلی جالب‌توجه تنها چندی بعدازاین سخنان رودی جولیانی بود که دونالد ترامپ اقدام به مخاطب قرار دادن ایران و توافق هسته‌ای کرد و گفت: این توافق توافقی وحشتناک و یک‌طرفه است که هیچ‌وقت و هرگز نباید بسته می‌شد. این توافق صلح و آرامش را به ارمغان نمی‌آورد و هرگز هم به ارمغان نخواهد آورد.

ایده تغییر نظام مذهبی در ایران درعین‌حال بحث و موضوعی جدی‌تر به نام موضوع تقابل نظامی با ایران را نیز ‌پیش کشیده است؛ تقابلی نظامی که می‌تواند تنها محدود به ایران هم باقی نمانده و پای دیگر کشورها ازجمله روسیه را نیز به میان بکشد.

مایک پامپئو چندی قبل در سخنرانی معروف خود در بنیاد هریتیج اشاره کرده بود که آمریکا با نفوذ رو به گسترش ایران از طریق «خرد کردن» رژیم با تحریم‌های اقتصادی و دیگر ترتیبات نظامی مقابله خواهد کرد.

سوزان مالونی، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی در مؤسسه بروکینگز در واکنش به این سخنان پامپئو در گفت وگو با CNN عنوان کرده بود: این سخنان تلویحاً یک سیاست تغییر نظام است. هیچ تفسیر متفاوت دیگری از این سخنان نمی‌توان کرد.

اما اکنون رودی جولیانی از این بیان تلویحی نیز فراتر رفته و بیان کرده که نباید هیچ شکی در این مورد داشت که رئیس‌جمهور آمریکا در پی ساقط کردن نظام در ایران و برنامه تغییر رژیم ایران است؛ موضوعی که اکنون چندی است در محافل رسانه‌ای و خبری ایالات‌متحده نیز به‌ وضوح قابل‌رؤیت بوده و بحث و گفت وگوهای فراوانی پیرامون آن صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۱۲۰
مطمئن باشيد تنها راه براي تغيير در ايران از دست دادن پشتوانه مردمي است و اين پشتوانه با نهادينه شدن دزدي و اختلاس و رانت و تبعيض ازبين ميرود .وگرنه هيچ جنگي نميتواند لااقل مردم ايران را از پاي دراورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
مردم نباید بین بد و بدتر رای بدن.با رای ندادن باید شورای نگهبان رو مجبور به تغییر در تایید صلاحیت کاندیدها کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
که خدا رو شکر هیچ کدوم از اینا رو هم اصلا اصلا نداریم
سید حسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اونها هم دلسوز ما نیستند
ما تنهاییم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
حرفت خیلی درسته و اتحاد ما مهمه ولی نه با کارهایی که دارن با مردم میکنن مثل این برخوردهای امنیتی با حجاب و بازیگرهای قدیمی و خواننده ها و کنسرت ها و ... چون مگه مردم ایران کیا هستن ؟همین جور آدما جامعه رو میسازن دیگه.پس باید راضی نگه داشته بشن نه اینکه همه مردم را با چوب مذهب و به صورت سوری مقابله کنیم و از طرف دیگر دزدها و اختلاص گران راحت بگردن و دزدی کنن
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
همش وعده پس کی عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
هااا منظورت اینه که شورای نگبان مجبور بشه کروبی و یا موسوی تائید کنه که امثال تو بین بد و بدتر انتخاب نکنند یهو بیکیو انتخاب کنند که از بیخ فاتحه مملکتو بخونه !!! یکی جند درجه بهتر از اینی که سال قبل انتخاب کردید !!
با این اوضاع رفتاری علنی و غیر علنی اروپا و آمریکا هنوز در کشور ساده لوح زیاد داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اتفاقا جمعیت زیادی از این افراد که شما ساده لوح مینامید رفتارخود را در پوشش ساده لوحی انجام میدهند و کاملا آگاهانه رفتار میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
تقریبا جمعیت زیادی از این افراد در تمام زمینه ها سطحی و بدون مطالعه کامل هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
متاسفانه در تاریخ وجود دارد که افراد ساده لوح ابزار
دست افراد باهوش و زیرک میشوند
تنها چیزی که می تواند این جماعت را به خواسته غایی خود برساند فساد،ناکارامدی و مقاومت در برابر اصلاح ساختار کشور به منظور منطبق کردن آن با خواست های عامه ملت البته با دیدگاه علم محور و نه پوپولیستی است.وگرنه از صد تحریم اقتصادی هم کاری بر نمی ایدد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
وضعیت فساد و رانت در کشور وخیم است. اکثر مردم امیدی به فردا ندارند و احساس میکنند عمرشان به خاطر سیاستها و سوء مدیریت مختلف به هدر رفته و حالا دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. این خطرناک ترین وضع است. البته دولت با سیاستهای مقطعی مثل دادن وام خرید خانه یا وام ازدواج و در واقع با پول پاشی میخواهد این احساس را تسکین بدهد و به مردم امید کاذب بدهد
مطمئن باشید که اگر جنگی در بگیرد روسیه در کنار ایران نخواهد ایستاد زیرا که منافعش جنین اقتضاء نمیکند چنانکه دیدیم در حملات مکرر اسرائیل به سوریه نیز خود را کاملا از هر کونه اقدام دفاعی در قبال حملات کنار کشید!
پاسخ ها
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
کاملا موافقم. امروز در سایت خبری شهر خبر آمده:توافق روسیه با اسرائیل برای دورکردن نیروهای ایران و حزب الله را از بلندی‌های جولان
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اعتماد کردن به نیروی خارجی اولین قدم در سرنگونی یک نظام در هر کمشوری هست خصوصا در این منطقه خاورمیانه .برای همین هست که ایران باید برنامه دفاعی خودش رو تقویت کنه.وسیاستهای خودش رو با عدم اتکا به نیروهای خارج حتی روسیه به پیش ببره
دوزار بده آش, به همین خیال باش جونور,
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
یعنی کل کره زمین از ما میترسه ؟!!! خوب اگر اینجوره چرا یکروزه کره زمین رو فتح نمی کنیم از اینهمه بدبختی و مصیبت خلاص بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
چهل سال می خوان عوض کنند ولی دست نشان دهندگانشون در منطقه کنار رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
آرزو بر جوانان عيب نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
مگر بنده خدا گفت کل دنیا را میخواهیم فتح کنیم
ناشناس جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
داداش با دوزار نمی تونی جواب عافیت باش عطسه ات را هم بگیری، عزیز دلار می دونی چنده!؟
جولیانی دروغ میگه،ترامپ قصد نداره حکومت ایران رو سرنگون کنه بلکه
***ترامپ و کلا حکومت آمریکا میخاد *ایران*رو نابود کنه***
نابود کردن ایران و تجزیه ایران به پنج شش و یا هفت کشور تازه شروع یک ماجرای تازه خواهد بود و بازی جدید آمریکا با ایران تجزیه شده تازه شروع میشه‌
،و حتی بعد از تجزیه ایران هم دست از سر ما بر نمیدارند
مطمئنا در زمان تجزیه ایران قسمتهایی رو بین دو سرزمین جدید برای ایجاد درگیریهای آینده بلاتکلیف نگه میدارن.و بعد از تجزیه به هریک از سرزمینهای جدید میگن این شهر و یا منطقه مال شماست و طرف مقابل به ناحق اونو تصرف کرده و این باعث ایجاد درگیریهای بی پایان برای ایران جدید خواهد بود
دقیقا شبیه اتفاقی که توی عراق میخاستن بوجود بیارن.در عراق منطقه کرکوک رو بین حکومت مرکزی و اقلیم کردستان برای ایجاد درگیریهای آینده نگه داشتن و حتی طی دو سه سال اخیر هم چندبار درگیریهایی بین دوطرف بر سر اون اتفاق افتاد.
با این شرایط تجزیه ایران هم هدف نهایی امریکاییها نیست چه برسه به تغییر نظام در ایران.اگر آمریکا موفق بشه و ایران رو تجزیه کنه بجز اینکه از شر ایران قدرتمندخلاص شده برای سالهای طولانی بازار فروش سلاح خوبی برای خودش ایجاد کرده و درآمد مردم ایران برای خرید سلاح و کشتن هموطنان
عزیز خودمون به جیب امریکا سرازیر میشه
پس لطفا هوشیار باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
آفرین،ایران خیلی بزرگه و قابلیت تجزیه داره.
اما همه از این موضوع آگاه هستیم و هرگز اجازه ی چنین غلطی رو نخواهیم داد.
قدمت و تاسیس ایران در این 40 سال نبوده که حالا به خاطر نارضایتی از حکومت به تاریخ و به آیندگان پشت کنیم.
ناشناس
| France |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
درود بتو دوست عزیز.درست همانطور که مرز کشمیر رابین هند وپاکستان نامشخص گذاشتند ویا قضیه بحرین وجزایر سه گانه بین ایران وامارات لاینحل ماند ویا مرز نامشخص بین ارمنستان واذربایجان..کلا انها تا بحال هوشمندانه عمل کردند وخوب از اختلافات کشورهای منطقه استفاده کردند هرچند مردم منطقه اگاهیشان بالا رفت وروشهای انها شناخته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دقیقا میخواند کشورهای خاورمیانه تجزیه و مثل کاری که تو بالکان کردند همه رو به جون هم بندازند. فقط هم ایران نیست. اردن عراق ترکیه سوریه مصر و باقی کشورها تو طرح هستند. میخواند هیچ کشور قوی به جز اسراییل تو خاورمیانه نباشه. اگه موفق شدند همه رو از دم تیغ میگذرونند حتی اون احمقهایی که سنگشونو به سینه میزنند. حتی به ایرانیهای خارج کشور هم رحم نمی‌کنند. اینو مطمئن باشید. تنها راه نجات کشورهای منطقه و بلکه دنیا نابودی کامل صهیونیزم هست
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دوست عزیزایران را تنها چیزی که نابود میکنه.مدیران دزد وبی مسئولیت است.که همین امروز به خاطر نابخردی این آقایان آشوب های قومی ومحلی را دامن زدند.وقتی به خاطر رزق شهری مقابل شهر دیگر می ایستد.ما دیگر نیازی به هارت وپورت های یک کشور ثالث نداریم فعلا خودمان دستی دستی دربین خودمان دشمنی ایجاد میکنیم.آخرین موردش سخنان غیر مسئولانه شخصی درمورد مردم سنی سیستان بود.چشم هایمان را باز کنیم.همیشه برای دشمن بهترین زمان موقعی است که در داخل کشور جای عدالت را رانت خواری دزدی وفقر گرفته باشد.برقرار باشید.
بهزاد
| United States of America |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دقیقا درسته. من هم سالهاست به اطرافیانم که طرفدار جنگ هستند میگم از طریق جنگ هیچی که عاید مملکت نمیشه بماند، بلکه کشور از همه طرف تکه پاره میشه و برای دیدن اقوام در فلان شهر باید ویزا بگیریم! خوزستان، بلوچستان، آذربایجان، کردستان ... همگی دارای تجزیه طلبان قدرتمندی هستند که تا الان بخاطر قدرت دولت مرکزی ناکام موندن. وای بحال روزی که کسی نباشه اینها رو مهار کنه. البته سالهای محرومیت هم در این استانها نباید نادیده گرفت که باعث افزایش نارضایتی مردم بومی شده.
یه جمله ی مسخره : حتی پای روسیه هم به میان کشیده شود

روسیه اگر هزار هزار میلیارد هم توی ایران سرمایه داشته باشه هیچ وقت پشت ایران در نمیاد
هزار هزار هزار بار روسیه در طول 500 سال گذشته خودش رو نشون داده بازم میگین روسیه؟
شک نکنید به حول و قوه الهی "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"
نکته: وحدت ملت - عدم خیانت خواص و در خط ولایت بودن جزو شروط لازم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
تعداد منفیهات دقیقا درس خوبیه برات که دیگه کامنتی ننویسی عزبز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دلتو به تعداد منفیات خوش کن بدبخت. مردم ایرانو نشناختی موقعش که شد خائنها رو به جهنم میفرستند
خواب دیدی خوابت خیر باشه
تمام رییس جمهور های امریکا تو این 40 سال دنبال تغییر رژیم تو ایران بودند .!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
منفی زن ها حافظه تاریخی ۳ سال دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
این فقط به اتحاد ما بستگی داره.ترامپ با بقیه متفاوته.از اصول تکراری سیاسی پیروی نمیکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
در مورد بوش هم میگفتند با بقیه فرق داره. چهل ساله از این زرا میزنند ولی هیچ غلطی نمیتونند بکنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
نه نبودن چون ایران هنور ظرفیت بحران آفرینی و ترساندن اعراب و خرید اسلحه رو داشت الان دیگه نداره. از طرفی الان پشت جبهه که همون مردم هستن به خاطر سیاستهای طالبانی و غلط سقوط کرده پس الان وقتشه و اونا هم اینو میدونن
خودمان می دانستیم جناب جولیانی.
ترامپ این کار را نمی کند.
مااگر ناراضي هم باشيم به هيچ دولت بيگانه جنايتكاري همچون امريكااجازه فضولي به ميهنمان رانداده ونخواهيم دادقلم پاوزبان وچشم وگوش اجانب راقلم ولال وكوروكروخواهيم كردونوكران آنهارابه روزسياه خواهيم نشاندتروريستهاي دنيا ساخته وپرداخته امريكا وصهيونيستهاميباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
مرگ بر آمریکا و طرفدارانش
ای خداااااااا چه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اقا یا خانم خرداد 88
احتمالا باید یک تعلق خاطر و ارتباطی با فتنه 88 داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
ناشناس 13:04 خیلی با هوشی مراقب خودت باش
یکبار و برای همیشه ما باید به همسایگان مان و روی پای شرقی خودمان بایستیم..معامله هم تنها در صورتی که اول منافع ما تامین بشه بعد مغایر منافع همسایگان شرقی ما نباشه بعد درصورت موافقت ما و همسایگان مان مذاکره صورت بگیره...از این اشتباهای تاریخی مذاکره صرفا برای منافع خود لطفا غافل نباشیم..مذاکره زیرزمینی صرفا برای خود بدور از در نظر داشتن منافع اطرافیان ممنوع...سیاستی که چندین قرن قربانی ان بوده ایم ...همینکه پیشرفت و ثبات وامنیت و توسعه ما در گرو پیشرفت همسایه هامونه(خوب بد زشت) ...منافع درازمدت ما درگرو دوستی و درنظر گرفتن منافع همسایگان شرقی ماست..راه درازی نمانده تا انجا...بعد از شرقی ها البته ماهوای دوستانمون در قاره سبز رو باید داشته باشیم....اخرش هوای ینگه دنیا...این یه قانون منطقی و انسانیست که برا دشمنانمون هم باید بخوایم تا پایدار بمونیم..البته اگه کسی بدی این خاک رو بخواد...البته بحث دیگریست
ترامپ یک مفسداخلاقی معامله گر است .... مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
چقدر شعار خسته نشدید آقای فاسد شناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
ایران رو نمیدونم کاری میتونه بکنه یا نه ولی ترامپ رو آوردند سرکار که آمریکا رو از بین ببرند چون دیگه تاریخ مصرف این یانکیهای احمق سر اومده
ای آمریکای جهانخوار نمک نشناس
چقدر به بهانه ایران هراسی سلاح فروختی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
کنایه ظریفی بود
شیطان بزرگ بالاخره نابود می شود. از چند احتمال برای اضحلال این اهریمن حمله اتمی توسط یکی از کشورهای دارای سلاح هسته ای به این کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
حمله اتمی یعنی کشتار مردم بی دفاع.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
آمریکا از درون نابود میشه. همونایی نابودش میکنند که به خاطرشون بیش از یک قرن جنایت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
به فرض شیطان رو نابود کردید. کدام ده بدست شما آباد شده که بعد از محو شیطان بخاد آباد بشه؟
ما مردم ايران تا پاي جان از نظام ايران محافظت خواهيم كرد .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
فقط یه رای مثبت داری اونم حتما مال خودته
ان شا ا...
حرف تازه ای نیست ۴۰ ساله که میخوان نظام عزیز و انقلاب بزرگ ما را سرنگون کنند . اما مگر میتوانند هرگز ، سنت الهی بر این است که ما پیروزیم ، ٨ سال جنگ همه جانبه ، هزاران دسیسه ، .... ولی نظام ما استاده و تا هدف نهایی هم ایستادگی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
توضیح بده به کجاش دقیقا میگی عزیز؟ بزرگترین اختلاسهای تاریخ بشریت مثلا؟
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
هدف نهایش چیه ؟
بزرگترین حامی و پشتیبان حکومت در ایران مردم هستند که متاسفانه در دوران احمدی نژاد بقدری سطح فساد و ناکارآمدی و تبعیض و فقر زیاد شد که اکثریت مردم را ناراحت و نامید کرده و اوضاع بد اقتصادی و ناکارآمدی مدیران ارشد و اولویت آنها فقط برای حفظ برتری جناح خود به هر قیمت هرروز مردم را عصبی تر میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
هر مسئول دولتی هم که مرتکب فساد و اختلاس شده باشه یه چیز رو مطمئن باش اگه ما مردم به بهانه دزد بودن یه عده که اونها هم از بین خودمون به پست و مقامی رسیدند کشورمون رو در برابر دشمن رها کنیم فقط ما مردم عادی هستیم که بیچاره میشیم. مطمئن باش اونی که اختلاس کرده دچار هیج مشکلی نمیشه همه جای این دنیا همینطوره
درست نیست کشوری برای کشوری دیگه تصمیم بگیره.
اونهم ایرانی که هزاران سال قدمت داره.
نظام و مردم با همراهی هم باید برای سربلندی ایران تلاش کنن.
ممکن است؟بله.
هیچ شکی نیست
هرکشوری که مدیرانش به داد مردم خود نرسند و به خواسته های مشروع آن بی توجه باشند بدیهیست که دیگران و اجانب بیگانه با نگاهی مستبدانه برایشان تصمیم میگیرند
این عین حقیقت است و در طول تاریخ صدها بار تکرار شده و تمام شدنی نیست
جالب بود كه نوشته : رژيم مذهبي ايران!
سلام...مادامی که حکومت مردمی باشه و مردم نیز پشتیبان حکومت باشند هیچگونه اقدامی متصور نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
حکومت اگه قوی باشه کاری نمیتونند بکنند مهم نیست چه قدر به اصطلاح دمکرات باشه از نظر شما یا اونا. کم نبوده حکومت‌های مردمی که آمریکا به راحتی از بینشون برده و دیکتاتور و تروریست جایگزینشون کرده. نمونش مصدق که برش داشتند و شاه دیکتاتور رو گذاشتند جاش. همیشه هم ادعاشون اینکه که دموکراسی و آزادی رو هدیه کردند و این ادعاشونم فقط احمقها باور میکنند. حالا هم میخواند یه سیستم دیکتاتوری یا یه مشت تروریست رو جایگزین حکومت فعلی ایران کنند اونوقت کسایی که عاشق آمریکا هستند دموکراسی آمریکایی رو با پوست و خونشون میچشند
وقتی ما ، هر مساله و مشکلی را کار دشمن می دانیم، مسولیت نمی پذیریم، اما می خواهیم تا ابد دنیا را داشته باشیم؟؟
تغییر نظام ایران کاری نیست که بیگانه بتونه انجام بده مگر با جنگ با کشوری که مردمش ناراضی باشند .مردم بیش از هر چیز از استکبار داخلی مثل بانکها و خودروسازها و دلالان قاچاق و ارز سکه و مسکن و ... خشمگین هستند. که با زور و انحصار زورمدارانه ، سیاست های سوداگرایانه خودشون رو پیش میبرند که تمام هزینه این سوداگری ها منتقل میشه به 90% مردم که تصمیم گیرنده غایی هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
در واقع مردم ایران از خودشون عصبانیند چون تموم اینایی که گفتی از بین خود مردم به جایی رسیدند و از کشور بیگانه و بین ملت دیگه‌ای نیومدند پس راهش اینه هر کسی خودشو اصلاح کنه.
تنها عاملی که ایران رو تهدید میکنه، فساد و ناکارآمدی برخی ست. همون افرادی که اگر خدای نکرده جنگی اتفاق بیفته، اولین گروهی هستند که کشور رو ترک میکنند. والا ترامپ و 100 تای ترامپ هم نمی تونن کاری پیش ببرن.
امام بزرگوار ما میفرمودند ما از خارج صدمه نمیخوریم . از داخل میخوریم.

شک ندارم آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. باید جناح های سیاسی دعواها رو بزارن کنار دور هم جمع شن و یه کاری واسه اقتصاد مملکت بکنن. مردم ما صداقت ببینند پای همه چی می ایستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دیگه دیره خیلی دیر. بعدش اینکه سعی میکنی همه خواسته مردم رو به شکم ربط بدی فقط هدر دادن وقت خودتو هفکراته. خوب میدونین مشکل چیه و مردم چی میخوان
مردم میخواهند از شر اختلاسگران راحت شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اما نمیخواند گرفتار بیگانه بشند. تروریست و مجاهدین خلق منافق هم نمیخواند
جولیانی جان تو که خودت از دل مافیای نیویورک اومدی بیرون. تاثیر سیلی رو خوب می فهمی. شما ها تا چندتا سیلی اینور و اونور نخورین آدم نمیشین. اگر هم میخوایین بجنگین که بگرد تا بگردیم.
ترامپ اهل معامله است. فقط باید عقلانیت به خرج داد. همین الان اروپا و چین و روسیه رو دور میزنیم میریم مثل کره شمالی با خود رهبر دنیا مذاکره میکنیم. ولی خوب تو رودربایستی گیر کردیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
هرکاری میکنیم نباید ذلیل بشیم.
علت اینکه اینا بلبل شدن دعواهای داخلی ماست. دیگه خبر ندارن در جای خودش جوونای این مملکت شمال شهری و جنوب شهری و وسط شهری و روستایی همه میان وسط و پوستتونو میکنن. اونموقع دیگه کشور و دین مطرحه که مردم ما سرش شوخی ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
جان مادرت یه نظرم به منفیات بکن البته ما بااینکه بعضیا شهید شن مشکلی نداریماااا ولی مردم همچین کاری نمیکنن دنبال منعه یه عده خاص باشن دوباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دوست عزیز، البته صحبتهای شما درست است، اما باید بپذیرید که ما درباره دهه نود صحبت میکنیم. و دهه نود، هیچ شباهتی به دهه شصت ندارد!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اون منفی ها ملاک بی غیریتیه یعنی؟ منظورت اینه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
دقیقا همینطوره. اینا چندتا منافق و خائن که زیاد سر و صدا میکنند دیدند فکر کردند کل ایران همینه
اگه برنامه موشکی قوی نداشتیم هر لحظه اونها تصمصم میگرفتند به ایران حمله کنند.
الان با خیال راحت میتوان گفت این گزینه را ندارند
الان با فشار اقتصادی و تحریک مردم ایران میخواهند به اهداف پلیدشان برسند و باید نظام به هوش باشد و این حربه را هم از دستشان بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
آدم به این ساده لوحی!!!
یه صنعت نام ببر که توش موفقیم
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اونایی که توانایی های خودشان را نمی بینند چقدر بدبختن؟ موشک عامل قدرت ماست ، ما چهل ساله داریم میجنگیم، چرا انقدر ترسیدید؟
وحدت، وحدت، وحدت.چون اگر خداي نكرده چنين اتفاقي بيافتد ديگر براي چند قرن عقب مي افتيم .بايد در برابر بيگانگان وحدت داشت.
توانا بود هر که دارا بود!
چه خبري !؟
شک نکنید که تضعیف پشتوانه مردمی تنها راه برای تغییر یک نظام انقلابی است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
سالهاست این اتفاق افتاده برادر شما خبر نداری
بیکاری بی پولی گرونی
شتر در خواب بيند پنبه دانه/گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه
در جهت اصلاحات بنیادین اقدامات زیر در کشور باید اجرایی گردد.
اگر این مسیر را بریم نفوذ ناپذیر خوهیم بود
1. بازگشایی تمامی سفارت های کشورهایی که در 40 سال گذشته سفارت خود را در کشور ما بسته اند از جمله سفارت آمریکا، کانادا، عربستان و ...
2. ایجاد بستر جذاب سرمایه گذاری برای تمامی شرکت های چند ملیتی و ایجاد دفاتر سرمایه گذاری 10 کشورهای تراز اول دنیا درشهر های ایران
3. حضور پر شمار شرکت های بین المللی در حیطه نفت و گاز ( شرکت های بزرگ آمریکایی و شرکت های چند ملیتی آنی ، بریتیش پترولیوم و توتال و ... ) خودرو ( تویوتا، فیات ، جنرال موتور و ...) فولاد و صنایع بالادستی و تولید مشترک سطح درآمد عمومی کشور را ارتقا خواهد داد و جمع زیادی از جوانان بیکار را جذب شرکت های چند ملیتی خواهد کرد که نه تنها موقعیت تنزل یافته ایران را ارتقا خواهد داد ، بیکاری را در سطح کشور ریشه کن خواهد کرد و فرهنگ زمان مفید کار را زیر نظر برترین شرکت های جهان به صورت عمومی ارتقا خواهد داد.
4. ایجاد بستر تاسیس شعب 20 بانک برتر دنیا در شهرهای مختلف کشور در جهت تسهیل سرمایه گذاری دنیا و حضور پرشمار خارجی ها در ایران.
5. در زمینه گردشگری بستری مهیا شود که در یک بازه زمانی 10 ساله کشور در جمع 8 کشور برتر دنیا از لحاظ پذیرش توریست قرار گیرد( در این زمینه حجاب دلخواه و نوشیدنی و خوراک متناسب با فرهنگ کشور خارجی باید در تمامی هتل ها، کشور اجرا گردد) در همین راستا طی تفاهم نامه ای با 20 هتل برتر زنجیره ای دنیا جهت ساخت و توسعه خدمات و هتل های گردشگری اقدام گردد.
6. سه شرکت هواپیمایی کشور از جمله هواپیمایی هما و دو شرکت خصوصی با توسعه ناوگان هوایی خود در بازه زمانی 10 ساله در جمع بیست شرکت پرواز بین المللی قرار بگیرند، در همین راستا فرودگاه های بین المللی شیراز ، تهران و سایر شهرهای کشور ارتقا یابد و بالاترین حجم مسافر در منطقه را پوشش دهند.
7. از منطقه چابهار تا مرز ترکیه با همکاری شرکت های مطرح مناقصه بین المللی برگزار گردد تا سریعترین قطار باری دنیا در این مسیر در بازه زمانی 5 ساله افتتاح گردد، این مسیر استراتژیک مسیری خواهد بود که کشورهای چین، هند، ژاپن، کره و ... اتحادیه اروپا در کمترین زمان ممکن به جای مسیر دریایی مسیر ریلی ایران را انتخاب و عواید زیادی را شامل کشور کنند و این مسیر از کریدورهای استراتژیک دنیا خواهد شد. ایجاد قطار سریع السیر با بالاترین استاندارد روز دنیا از شهرهای شمالی کشور تا جنوب در جهت رشد و توسعه زیر ساخت های گردشگری.
8. ایجاد خط لوله گاز و نفت به سمت پاکستان و هند و چین و از سویی انتقال گاز و نفت از طریق خط لوله از طریق ترکیه و عراق به اروپا( در بازه زمانی 10 ساله این مسیر باید اتمام گرد) حداقل 40 درصد گاز اروپا و چین میبایست توسط ایران تامین گردد.
9. تخصیص 50% از منابع حاصل از نفت و سایر مشتقات در صندوق ذخیره ارزی کشور، و در بازه زمانی 10 ساله سهام قابل توجهی از 100 شرکت برتر تکنولوژی و تولید دنیا توسط کارگروهی شناسایی و خریداری گردد.
10. حضور تیمی از مطرح ترین کارشناسان بین المللی جهت برنامه ریزی متناسب با سخت ترین قوانین راهنمایی و رانندگی و پیاده سازی در تمامی کشور در بازه زمانی 5 ساله به نحوی که شیوه رانندگی ایرانیان در سال پایانی طرح با کشورهای تراز اول دنیا برابری کند.
11. درآمد کشور حاصل از خام فروشی در بازه زمانی 10 ساله باید به زیر 20 درصد تقلیل یابد و سایر منابع در جهت ذخیره سازی جهت جمع کثیر بازنشستگان و سرمایه گذاری با پشتوانه طلا در سالیان آینده مورد استفاده قرار گیرد.
12. جمع کثیری از ایرانیان و نیروهای متخصص کشور که بدلیل شرایط کشور را ترک کرده اند با استقبال و ایجاد بستر لازم به کشور برگشته وزمینه رشد بیش از پیش کشور را مهیا کنند.
13. هیچ شخصی در زندان نخواهد بود بلکه کسانی که شامل جرائم مالی و جرائم عمد و مواردی از این دست هستند در اردوگاه های کاری در جهت توسعه کشور کار خواهند کرد.
14. بزرگترین سیستم انرژی خورشیدی دنیا در ایران بنا گذاشته شود و این سیستم به همراه سایر سیستم های پاک در بازه 15 ساله 80% انرژی کشور را به خود اختصاص خواهند داد، آب خلیج فارس با تحقیقات مقتضی
به فلات مرکزی ایران آورده خواهد شد و با به روز ترین امکانات دنیا شرایط اقلیمی فلات مرکزی را تغییر خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
شما درست میگی ولی متاسفانه ایجاد این بسترها که میفرمایی راهش فقط همونه که جولیانی گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اونا نقشه تحزیه کشور رو دارند شما داری لیست میدی که روابطشون با ایران خوب بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
میشه شما کاندید ریاست جمهوری بشید؟!ما به شما رای میدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
خوشحال اینایی که تو گفتی زمینه میخواد خودشون زمینه نیستن
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
نکات خیلی خوبی اشاره کردیداین تقریبا طرح توسعه ایران از سال 45 بود که بعداز چند سال تقریبا 52 متوقف شد
انشالله هر چی خیره واسه مملکت و مردم همان بشود .
دلار بدون پشتوانه دارد چاپ می شود. و هر روز کشور آمریکا مقروض تر می شود و خطر اینکه این حباب بترکد زیاد است.
آمریکا در افغانستان به گل نشسته. در سوریه کلی مشکل دارد. در فلسطین با اشتباهات اخیر کلی مسئله دارد. با کره شمالی مشکل دارد. علاوه براین ترامپ مشکلات زیادی را نیز در اطراف خود مثل وضع مالیات برای بعضی فلزات را بوجود آورده.
حالا با این حال خراب می خواهد حکومت ایران را تغییر دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
تازه پترویوان داره به سرعت جایگزین پترودالر میشه. بدهی واقعی آمریکا به خاطر چاپ پول بدون پشتوانه ۲۰۰ تریلیون دلاره نه ۲۱ تریلیون. ولی آمریکا رو از هم بپاشونند این بانکدارایی که حسابی ازش استفاده کردند اونوقت مردم آمریکا طعم بدبختی که به سر مردم دنیا آوردند رو خواهند چشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
تمام اینایی که گفتی براشون هیچی نیست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
سلام دوکتور عباسی
چولی جون چی چی می گوی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
پول گرفته از منافقین که واق واق کنه. جدی نگیریدش ۴۰ ساله از این حرفا میزنند. این جولی از اونایی که به خاطر ۱۱ سپتامبر باید اعدام شه البته اگه مردم آمریکا قبل اینکه براشون دیر بشه از خواب خوش پاشند حالا اومده از حمله به کشورای دیگه حرف میزنه
بد نیست مسئولین عزیز ما فیلم اسکاری (تاریکترین ساعت) را که دشوارترین روزهای نخست وزیری وینستون ق محروم، تورم، بیکاری، فقر، اعمال تبعیض علیه اقلیتها، دچرچیل را به تصویر کشیده است، ببینند. چرچیل در روزهایی که بخش وسیعی از اروپا به تسخیر هیتلر درآمده و انگلستان نیز متحمل شکستهای پی در پی از آلمان نازی شده است، تحت فشار شدید مخالفان داخلی خود قرار دارد که عقیده دارند وی باید پیشنهاد صلح از سوی هیتلر را بپذیرد. چرچیل مردد است، اما پس از گفتگویی کوتاه با عده ای از مردم و پی بردن به عزم راسخ آنها در حمایت از دولتشان، به مجلس رفته و آن نطق تاریخی را علیه هیتلر قرائت میکند و با قاطعیت اعلام میدارد که کشورش حتی اگر ویران شود، پیشنهاد صلح را نمیپذیرد. البته شکی نیست که بحث حمله نیروهای خارجی به یک کشور با بحث براندازی متفاوت است، و در مورد اول، خود به خود عرق ملی باعث همبستگی مردم علیه متجاوزان میشود. اما آنچه مهم است، باور و اعتماد مردم به نظام حاکم بر کشورشان است، که بزرگترین و مهمترین نیرو در برابر تجاوز و دخالت خارجی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
منظورت از مردم انگلیس گروه فوکوس هست که یه سری سرمایه‌دار اکثرا یهودی بودند؟ بابا برید تاریخ واقعی رو بخونید نه این دری وری‌ها که این روس و انگلیسهای نامرد درست کردند. با اینکه انگلیس و فرانسه اول به آلمان اعلام جنگ کردند و حتی فرانسه وارد خاک آلمان شد هیتلر حاضر شد حتی در مورد دانزیگ که متعلق به لهستان نبود و آلمانی بود مذاکره و صلح کنه. همین چزچیل نامرد اجازه هیچ مذاکره‌ای رو نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
چرچیل الکلی مسئول قتل عام ۴ میلیون هندی و کسی که ایده کشتار مردم تو خاورمیانه از جمله فارس و کرد و ترک رو با سلاح شیمیایی داشت و همه رو به قول خودش عربهای عقب افتاده و کثیف میدونست شده قهرمان بعضی از مردم از همه جا بیخبر ما. اگه این صدا و سیما بجای اینهمه فیلم مضخرف انگلیسی و روسی که تاریخ جنگ جهانی رو وارونه نشون میده چهارتا مستند درست حسابی پخش کرده بود حالا نسلهای جدید که خودشون قربانی سیاستهای این روس و انگلیس خبیث شدند تن پدربزرگهاشونو تو گور نمی لرزوندند
سگی که پارس میکنه نمیگیره. این حرفای جولیانی برای تحریک مردم ایران ورد گم کردنه. نظام با تحریم آسیب نمیبینه. چنانچه در چهل سال گذشته تحریم کم وبیش همیشه برقرار بوده. این تحریم ها فقط موجب تحکیم نظام و در خود فرو رفتن و انفعال معترضین ، میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
نخیر. اینا عین واقعیت هست. باید بتونی با دنیا کار کنی به خصوص کشورهای منطقه و پیرامون خودت وگرنه نمی تونی ادامه بدی تهش بن بست و سقوطه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
تحريمهاي ايران در اين 40 ساله همش آبكي بده . تحريم محك فقط بر عليه عراق يعني نفت در برابر غذا انم شد كه مردم و بچه هاي شير خواره زيادي تلف شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
سگ های اونها شوخی ندارن.خوب میگیرن
انشالله جمهوری اسلامی باشرافت پیش خواهدرفت ودنیاراا زلوث کافران پاک خواهد کرد واین بزووی اتفاق می افتد
ترامپ دنبال ایجاد جنگ در دنیا است ایران یا کره شمالی یا قلب اروپا اصلا برای ترامپ مهم نیست ،مهم ایجاد جنگ است تا بتواند سلاح بفروشد ،و در سایه جنگ منافع آمریکا را تثبیت کند و دیگر کشورهای قدرتمند را تا سالها ضربه فنی کند .همان کاری که در جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد .ترامپ با روسیه به توافق جهان دو قطبی رسیده ،مثل همیشه انگلیس با آمریکا متحد خواهد بود واتحادیه اروپا از هم خواهد پاشید وچین به کشوری ضعیف تبدیل خواهد شد. اروپائیها چون به نقشه ترامپ پی برده اند تمام تلاش خود را برای صلح به کار می برند ولی بعید است بتوانند این آدم دیوانه را از جنگ منصرف نمایند .تنها راه اروپا برای نجات خودشان حذف ترامپ از صحنه سیاسی آمریکا است.
اگه قراره دنیا جای بهتری بشه باید حکومت آمریکا عوض بشه نه ایران. این جولیانی هم یکی از کسایی هست که باید توی یه دادگاه نظامی محاکمه و اعدام بشه. فقط یکی از جنایتهاش که در حق مردم خود آمریکا بوده همدستی تو ماجرای ۱۱ سپتامبره. همین پست فطرت نامرد با اینکه میدونست بالا تا پایین ساختمونها بمب گذاری شده کلی آتش نشان رو به کشتن داد برای همین کمپین علیش راه انداختند که رییس جمهور نشه. حالا این قاتل میخواد برا کشور ما تعیین تکلیف کنه. مردک چارتا منافق خائن دیده با اون بولتون سرباز فراری خیال برشون داشته
باید مسئولین دست از بازی با اقتصاد مردم بردارند تا اعتماد به مردم بازگردد با اختلاس ها به شکل جدی برخورد و رانت ها از بین برود .حجم نقدینگی را یک تشکل قوی فراتر دولت رصد و کنترل کند جلو خروج ارز از کشور گرفته شود با صداقت و توسط انسانهای صادق این اقداات دنبال گردد
ایران نمی تواند این وضعیت را ادامه بدهد زیرا کشورهای منطقه و اروپایی ها هم تا یک حدی می توانند اون هم فقط در زمینه برجام از ایران حمایت کنند. در هر صورت ایران باید بسیاری از خواسته های کشورهای غربی و امریکا و کشور های منطقه را براورده سازد و همچنین به برخی از تفاهم نامه های بین المللی مانند fatf و ... بایستی بپیونده زیرا این ها لازمه کار کردن و باقی ماندن در کنار بقیه کشورهاست.
نیازی نیست آمریکا کاری کنه، با این همه فساد و دزدی و باندبازی و بی کفایتی و نارضایتی باعث تعجبه که تا همین الان هم از درون متلاشی نشدیم.
وقتي بيش 44 نظر غير قابل انتشاره يعني چي ؟. چه چيز را ثابت ميكند. اين درحاليست كه تاكنون 68 نظر منتشر نموده ايد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی