بازدید 6744
۳

یک اتفاق خطرناک بعد از خط خوردن وریا غفوری

کد خبر: ۸۰۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 25 May 2018

واکنش های منفی به خط خوردن بازیکن آماده استقلال از تیم ملی كاملا طبيعي بود و تقریبا همه کارشناسان بی طرف از قلم قرمز روی نام وريا غفوري شوكه شدند، با اين وجود نبايد در فضاي احساسي این انتقادها را به تهدیدی برای فوتبال ملی تبدیل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به عنوان مثال مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفته موضوع خط خوردن غفوري را از طريق مجلس شوراي اسلامي پيگيري مي‌كند! اولا كه اين يك بحث كاملا فني و فوتبالي است و مطلقا ربطي به مسايل قومي و سیاسی در حد پارلمان ندارد. حذف نام وريا براي همه مردم ايران تلخ و عجيب بود و چيزي نيست كه فقط مربوط به خطه كردستان و مردم دوست داشتنی کرد شود که مسوولان اين استان براي ورود به آن احساس تكليف كنند! ثانيا، بارها گفته شده كه مجلس وظايف اساسي ديگري دارد و نبايد در اين جزييات دخالت كند. به نظر می رسد مردم شريف كردستان خود با انبوهي از آلام مواجه‌اند كه وظيفه‌شناسي مجلس مي‌تواند بخشي از آنها را تسكين بدهد و به جای دامن زدن بی اساس به مبحثی کاملا ورزشی به وظایف و وعده های خود عمل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چه اشکالی داره که نماینده ها هم سرگرم کاری بشن و از بیکاری در بیان؟
.آخه مجلس چکارش به بحث خط خوردن بازیکن تیم ملی.هر کی رسیده شده مسئول ورزشی تو این کشور.کیروش کارش رو خوب بلده حتما طرف در حد تیم ملی نبوده.
این حرفا برای کسانی است که شما را نشناسند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها