بازدید 919

نبیه بری: اولویت پارلمان لبنان حمایت از قانون اساسی خواهد بود

رئیس پارلمان لبنان پس از انتخاب خود به عنوان رئیس پارلمان برای ششمین بار اعلام کرد، حمایت از قانون اساسی در اولویت پارلمان خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 23 May 2018

رئیس پارلمان لبنان پس از انتخاب خود به عنوان رئیس پارلمان برای ششمین بار اعلام کرد، حمایت از قانون اساسی در اولویت پارلمان خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت النشره نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان پس از انتخاب خود به عنوان ریاست این نهاد برای ششمین دوره، ضمن قدردانی از نمایندگان به خاطر انتخاب او و از ملت لبنان به خاطر شرکت در انتخابات، گفت، رقابت انتخاباتی در این کشور به پایان رسیده است.

بری تصریح کرد: تروریسم در مرزهای شرقی و شمالی لبنان جامعه را مورد هدف قرار داد و ما در دفاع از ملت در کنار ارتش بودیم و علاوه بر آن در سال‌های گذشته ریاست دو پارلمان عربی و اسلامی را نیز بر عهده داشتیم.

رئیس پارلمان لبنان ادامه داد: پارلمان باید قانون تمرکززدایی اداری، قانون هیئت عمومی مبارزه با تروریسم را تصویب و قوانین لازم را صادر کند.

وی گفت، دغدغه اصلی پارلمان این است که از قانون اساسی و تبصره‌های مطرح شده در مقدمه آن درباره ساختار همزیستی مسالمت‌آمیز دفاع کرده و با بررسی لایحه مربوط به اسکان و طرح‌های سیاسی در مقابل کمک‌های مالی یا معاملات سیاسی مخالفت کند.

بری همچنین در پایان جلسه گفت که به کاخ بعبدا خواهد رفت تا با میشل عون رئیس‌جمهوری لبنان ملاقات کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان