بازدید 22158
اختلال در متروی کرج، مردم را به ستوه آورد؛

تجمع اعتراضی مردم روی ریل‌های قطار با چاشنی «خشم»!

از جمله تصمیمات حاشیه‌ساز، روایتی است که از هدایت مسافران به بیرون ایستگاه برای جابجایی رایگان با اتوبوس به مقصد حکایت دارد، اما نه تعداد اتوبوس‌ها به اندازه کافی‌ است و نه ظاهرا امکان جابجایی «رایگان» تدارک دیده شده است؛ وضعیتی که موجب می‌شود برخی مسافران از کمک مسئولان ناامید شده و راهشان را بکشند و بروند و برخی دیگر به شدت به مسئولان ایستگاه اعتراض نمایند.
کد خبر: ۷۹۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 16 May 2018
اختلال‌های مسبوق به سابقه در خط مترو تهران ـ کرج، بار دیگر انبوه مسافران را به ستوه آورد تا جایی که اتفاقاتی خشونت بار را سبب ساز شد و پای پلیس را به ماجرا باز کرد.

به گزارش «تابناک»؛ ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت) یکی از قطار‌های خط متروی کرج-تهران بعد از چند بار توقف و اختلال در حرکت، سرانجام در ایستگاه «ورزشگاه آزادی» کامل متوقف شد تا سلسله اتفاقاتی رقم بخورد که هنوز ابعاد آن کنترل نشده است.

آن گونه که خبر می‌رسد، با توقف این قطار و پیاده‌ شدن انبوه مسافران آن، ایستگاه مملو از افرادی می‌شود که در راه مانده‌اند و ظرفیت قطار بعدی کفاف جابجایی ایشان را نمی‌دهد. موضوعی که موجب می‌شود قطار بعدی در ایستگاه زمین گیر شود. با انبوه مسافرانی که ظاهرا مانع بسته شدن در‌های قطار می‌شوند و جمعیتی که در واگن‌ها محبوس شده‌اند.

همین مقدمه کافی است تا آن‌هایی که تجربه استفاده از مترو تهران، به ویژه در خط‌های شلوغ آن مانند خط تهران-کرج را داشته‌اند، بتوانند حدس بزنند که چه اوضاعی در ایستگاه همیشه خلوت و بین راهی «ورزشگاه» رقم خورده است. خیل مسافران در راه مانده که برخی اقدامات مسئولان مجابشان کرد، اعتراض خود را با تجمع در ریل قطار نشان دهند.

 

از جمله تصمیمات حاشیه‌ساز، روایتی است که از هدایت مسافران به بیرون ایستگاه برای جابجایی رایگان با اتوبوس به مقصد حکایت دارد، اما نه تعداد اتوبوس‌ها به اندازه کافی‌ است و نه ظاهرا امکان جابجایی «رایگان» تدارک دیده شده است؛ وضعیتی که موجب می‌شود برخی مسافران از کمک مسئولان ناامید شده و راهشان را بکشند و بروند و برخی دیگر به شدت به مسئولان ایستگاه اعتراض نمایند.

اعتراضی که ظاهرا رگه‌های خشونت باری مانند شکستن شیشه‌های قطار هم داشته است. اوضاعی که موجب می‌شود پلیس وارد عمل شده و بکوشد با مهار وضعیت رقم خورده در ایستگاه، مسیر حرکت قطار‌های گیرافتاده در مسیر را بازگشایی کند. صف قطار‌هایی که مسافرانشان هیچ اطلاعی از شرایط به وجود آمده در مسیر نداشتند، ولی به مدد شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات مجازی، با انبوه شایعه‌های مختلف مواجه می‌شدند.

بلبشویی که محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو مدعی است، با ورود پلیس و ساماندهی اوضاع پایان یافته؛ اما روایت مسافرانی که از این خط مترو استفاده کرده‌اند، حکایت از تداوم اختلال در برنامه حرکت قطار‌ها در این مسیر دارد؛ اختلالی مسبوق به سابقه که شاید همین سابقه دار بودنش است که موجب شده کاسه صبر مسافران لبریز شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۷۹
من کرجی هستم ، در کرج آنقدر بی نظمی در تمام سازمان ها و شهر وجود دارد که همه مردم را به ستوه آورده است.از مترو گرفته تا ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
اگر در زمان شهرداری قالیباف این اتفاق می افتاد رسانه های جریان خاص چه ها می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
عزیزم کرج تنها اینطورنیست.همه جاروبی نظمی گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
مردم کار درستی کردند. آخه این چه قطاریه برای کرج گذاشتند. مسیر نیم ساعته رو یک ساعت و نیم طول میده.
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
فقط کرج نیست برادر این بی نظمی برکل کشورحاکم شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
هیچ شهری مثل کرج بی نظم و بی قانون نیست من یکساله از تهران اومدم به کرج واقعا نابسامانی این شهر شوکه کننده است
amir
| Germany |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
بسته مسئولان بی کفایت با انتصاب استاندار نالایق در استان البرز تکمیل شده
ناشناس
| Hungary |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
من فکر میکنم تمام این ندانم کاری های مسئولین از روی غرض ورزی باشد وگرنه کدام آدم عاقلی تو این وضعیت خراب گرانی مردم را متشنج میکند ببخشید از فیلتر شکن استفاده میکنم برای همین کشور دیگری را مبدا نشان میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
بهتون بر نخوره ولی اکثرا بی فرهنگ هستیم
مردم به قدری عصبانی و خشمگین هستند که هر اتفاق کوچک و بی ربطی میتواند فوران آتشفشان خشم آنها را باعث شود! این وضع افتضاح اقتصادی که زندگی میلیونها ایرانی را نابود کرده و عمر آنها را تلف کرده واقعیت دردناکی است و مسئولان که مسبب این وضعیت بوده و هستند حاضر به پاسخگویی و اصلاح اوضاع نیستند و این وضع را بدتر از پیش میکند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
من هم جزو اين مردم هستم بزرگنكتيي نكن اگر بيخودي جو بدين توسط خود مردم سرجاتون مي نشونيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
پول نزول که مردم میگیرند هم روش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
...تنها چیزی که مهم نیست مردمند.بدبخت ملت ایران
در واقعیت بفکر خود و خانواده خودند.در ظاهر نگران در
نوار غزه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
حرف حق و زدی هموطن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
روحاني مچكريم،تا ١٤٠٠ باروحاني
بشه كه چي همه جا داغونه اينم روش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
ناشناس جان شما که میگی همه جا داغونه ولی یکسری میگویند که بیش ازده برابر کشورهای دنیا پیشرفت کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
شهرداری تهران همه چی رو ول کرده چسبیده به پول درآوردن
ماشین رو هر جا پارک می کنم جریمه می کنن
هزینه پارکومتر هم از هزینه جریمه بیشتره از طرفی از خونه ما تا محل کارمباید 5 تا ماشین سواره پیاده شم یعنی حمل و نقل عمومی تعطیل
به خدا خسته شدم
الان دومین ساله که مسیر تهران کرج روزهای جمعه قطار نداره . قرار بود تا شهرو.یذر 96 تعمیرزات تمام بشه حالا زدن تا اخر 97 !
قطهار بارها در مسیر چه عادی چه تندرو توقف کامل خارج از ایستگاه داره
انگا تلگرام رو نتونستن قشنگ فیلتر کنن تا به مترو اسیب نرسونه
حالا شورای شهر هی نیمه نهایی و فینال بذاره واسه انتخاب شهردار و منتظر امضای میثاق نامه باشند!!! مردم خودشون میچرخن همینجوری
وقتی به لیست رای میدید که یه عده افراد تازه به دوران رسیده و بی تجربه رو به مسند شورای شهر و نماینده ی مجلس میرسونین نتیجه همین میشه.۸ ماهه خط ۷ مترو رو بستن که داریم از نظر ایمنی درستش میکنم.
علی برکت الله
مسئولین پوست کلفت شدند و به هیچ اعتراض مردمی پاسخ نمیدهند یعنی اینقدر پشتشون گرمه؟؟؟؟
دولت وعده ها و حقوقهای نجومی بهتر از این نمیشود
میشه لطف کنید یک جایی که خوبه و بحران نداریم معرف یکنید ؟؟ بحران ارز و پول ملی ، بحران سیل و بارندگی، بحران طلاق ،بحران بیکاری و فقر ،بحران ازدواج جوانان ،بحران بی ابی، بحران کمبود برق، بحران اعتیاد ،بحران کمبود مسکن ،بحران ترافیک ، بحران الودگی هوا ، بحران سیاست خارجی، بحران تصادفات جاده ای و..... و صد ها بحران دیگه !!! میشه مسئولین بفرمایند چیکار دارنن میکنن ؟؟؟ حقوق نجومی و املاک نجومی بگیرید ولی لااقل اندکی هم برای مردم کار کنید که خشم و غضب خدواندی و مردمی صورت خوشی ندارد !
مردم از دانشجو و کارگر و کارمند و بازنشسته و بیکار و جوون... سرخورده از اوضاع سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هر روز خشمگین تر از دیروز...
خط 5 مترو از مدیریت ضعیفی برخوردار است و هر روز سر ایستگاه صادقیه دست و پاهای افراد مسن بسیاری جراحت برمی دارد. چون لکوموتیورانان درب های قطار را خیلی دیر باز می کنند تا افراد بیشتری اسیب ببینند.چه میشود اگر درب های قطار سریع باز شود. گویا بعضی ار راحتی مردم خشنود نمیشوند.
تا زمانی که فساد مالی کشور رو در بر گرفته هیچ چی درست نمیشه
شهردار کجا هست؟ شورای شهر کجاست؟ یکی توضیح بده که به جز فحش به قالیباف توی این یک سال چه اتفاقی توی حوزه حمل و نقل عمومی و مترو اتفاق افتاده؟
واقعا ناشکر هستید. ریس محترم بانک مرکزی گفتن ارز به اندازه کافی موجوده..تورم هم تحت کنترل هست....بعضیها فقط شکایت بلدند...مترو هم در روزهای آخر اقای قالیباف بهینه سازی شد...و در دنیا رتبه اول توسعه مترو را پیدا کردیم...مشکلتون چیه ادمای ناشکر؟؟
این افرادی که اعتراض کردن
همشون
جاسوس عربستان و انگلیس و اسر......
هستن
اینها ایرانی نبودن چون
ایرانی بصیرت داره
بصیرت
استانه تحمل مردم پر و لبريز شده
این مردم حقشونه وقتی به لیست امید و روحانی رای می دهند
حواس مسئولین جمع باشد که کشور ما مترو بزرگ از کار افتاده است!!!
تقصیر مترو نیست مردم عصبین
وقتی اداره شهر تهران دست یک عده بی کفایت باشه ، بیشتر از این هم نمی شود انتظار داشت.
مسئولین کرج واقعاً بی لیاقت هستند و اصلا به فکر مردم نیستند!!!!!
بی نظمی متروی کرج دیگه گندش رو دراورده هیچ کس هم پاسخگو نیست
مدیریت سیاسی در شورای شهر مدیریت اصلاح طلبان منفعت طلب بهتر از این نمی شود در ده سال از مدیریت مترو تا به حال این مدیریت سابقه نداشته.محض رضای خدا به فکر مردم باشید
نکنه مقصر بازهم احمدی نژاده.
متاسفانه چندی هست که این اوضاع رو در خط 5 شاهد هستیم.
الان مدت یک سال هست که جمعه ها مترو خط 5 تعطیل شده و مردم برای جا به جایی به مشکل خوردن
ظاهرا یک سال دیگر هم این روند ادامه دارد
من هرروز از کرج ایستگاه گل شهر میام .اینکه وسیله حمل نقل اشکال فنی پیدا کند طبیعی است.ولی متاسفانه تکرار ان در روز های متمادی .عدم اطلاع رسانی به موقع.کندی بیش از حد قطار ها حتی به اصطلاح تند رو ها. تصمیم های بدون برنامه .عدم سرویس دهی در روز های جمعه(الان نزدیک یک سال است به بهانه ترمیم خطوط که قرار بود تا شهریور نود وشش انجام شود).رفتار زشت ودور از ادب وبی تفاوتی مسئولین خط تهران کرج.یکطرف حالا وضعیت خلق الله را در نظر بگیرید اکثرا مثل من کارمند وکارگر هستند .که با هر تاخیر بایت از طرف کارفرمایان توبیخ بشوند واول صبح شروع کار روزانه را با دلخوری وخشم شروع کنند.متاسفانه .متاسفانه هیچ کس پاسخ گو نیست.
الان دو ساله به بهانه بهینه سازی خط کرج صادقیه مترو جمعه ها تعطیله باز بنر زدن امسال هم تا پایان سال به همین صورته، این چه بهسازی هست که سه ساله تموم نمیشه فقط قطارهاشون راه بهراه تاخیر داره، محض رضای خدا هم شده یبار عین آدمیزاد بیان بگن مشکل کجاست اخه
همه جا داغون شده باید دولت فکری اساسی نماید... جمعیت کشور بیش از امکانات است ...
به نظر من مردم باید یک فصل کتکشان هم میزدند
در این چهل سال از بس در اختصاص بودجه به تهران توجه ویژه کرده اند که انتظار دارند تمام امکانات کشور و مردم سایر مناطق فقط در خدمت آنها باشند!
مگر مردم روستاها هر روز با ماشین های چند صد میلیونی و مترو بر سر کار می روند که صدای شان در نمی آید!
تهرانی ها انتطار دارند دولت هر روز آنها را با ماشین ویژه به بانک ملی برساند و چند هزار سکه یا دلار سهمیه ای بهشان بدهد و آنها بلافاصله در بازار آزاد بفروشند و چند میلیون سود در جیب بگذارند و به خانه برگردند!
تهرانی ها باید یاد بگیرند مثل سایرن کار کنند همین!
من بیش از شش ساله که مسافر دائمی و خشمگین و آزرده ی این خط هستم. اونچه که باعث خشم من میشه خرابی, کاهش ساعات خدمترسانی, سرعت کند و غیره نیست. ما خشمگینیم چون هیچ کس پاسخگو نیست. برای هیچ سوالی هیچ وقت جوابی بهمون نمیدن. معذرت خواهی پیشکش.
مسولين ناكار امد مردم را عصبي ونابودكردند ايران را هم تبديل به ويران ميكنند
بخاطر تحریمها بوده وگرنه مدیریت جهادی مسئولین که در دنیا نمونست
این اتفاقات نشانه خوبی برای مسئولین نیست. زودتر کاری کنید قبل از اینکه دیر شود
دم مردم گرم. باید به هر کمبودی اعتراض بشه.
مدد کدوم شبکه اجتماعی؟ مگه چیزی هم سالم مونده؟
بنده مسافر قطار بودم همه چیز در نهایت بی نظمی و بی احترامی پرسنل خانم و آقای ایستگاه در نهایت عدم توجیه و عصبانی هیچ چیز درست نبود حتی دلایل خرابی قانع کننده نیست اگرم اتفاقی بوده باید خوب قانع میکردن
من هم از متروی کرج استفاده میکنم، در هفته چند روز و در ساعات پیک شاهد تاخیر قطار هستم. آن هم نه چند دقیقه، بلکه با کوچکترین تاخیری یک قطار را کنسل می‌کنند و 20 دقیقه تا قطار بعدی اختلاف زمان وجود دارد. افزایش میزان مسافر با تاخیر را هم خودتان حساب کنید. هر ماه چندین بار با تاخیر در محل کار حاضر می‌شوم فقط به خاطر مترو
ایران شده تهران و کرج. متاسف برای دولته تهران و کرج . نه دولت ایران . ایران دولت نداره .
نزدیک یکسال و نیمه که خط 5 روزهای جمعه تعطیل شده و علت آنهم بهسازی عنوان شده پس اثرات این بهسازی چطوری مشاهده میشه؟
می ترسم نظر بنویسم دردسر بشه
تابی جان تو دلم مونده دارم خفه میشم
زیر ساختو وقتی میدی دست برادرای چینی و مدیریتشو به آدمهای بی لیاقت همین میشه
با سلام بنده قصد نداشتم در این خصوص اظهار نظری بکنم ولی از آنجایی که احساس مسئولیت میکنم مجبورم نظرم را بگم هر چند سابقه سایت اطلاع رسانی تابناک حاکی از عدم انعکاس نظرات اعتراضی مردم است که نقدی به حاکمیت ولو مودبانه و محترمانه دارند. بنده اگر نظر و اعتراضی به سیستم موجود دارم هیچ صنمی با فتنه و فتنه گر ندارم بنده دلم برای مملکتمون میسوزه و مجبورم حرف بزنم. واقعیت اینه که اگر صادقانه به اوضاع این روزهای مملکت نگاه کنیم متوجه سیستم اجتماعی و اقتصادی فشل و تقریبا از دست رفته خواهیم شد. به هر جای مملکت که نگاه بی طرفانه داشته باشیم دیگ جوشانی از احساسات قلیان شده مردمی را خواهیم دید که بنظرسون دولت شوند اهمیتی به آنها نمی‌دهد چرا که می‌بینند در مملکتی زندگی می کنند که بر روی دریایی از ثروت قرار دارد اما هزینه ها و احساس مسئولیت زمامداران ما برای کشورهای دیگر است تا مردم خودمون. توی همین اعلام انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم که اعتراضات بسیاری صورت گرفته اما آمریکا کار خودش را کرد و تمام شد چون منافعش حکم میکرد دست به چنین کاری بزند. حالا ببینید زمامداران ما آیا منافع مملکت و مردم را در نظر میگیرند. بحرانهای متعدی در مملکت وجود داره که به راحتی قابل حل نیست ولی امکانش هست که وضعیت اجتماعی را تلطیف کنیم تا مردم لااقل با سعه صدر شاهد تلاش‌های دولت باشند اما یک فرد نادانی در بدترین شرایط دستور انسداد شبکه اجتماعی تلگرام را صادر میکند و باعث میشود روی اعصاب مردم را بروند و جامعه را تبدیل به بشکه باروت میکنند آیا کسی در زمامداران و مسئولین ما نیست درک کند وضعیت چقدر بحرانی است؟ گوشت مرغ نان و .... الی ماشاء ا... محصولات غذائی گران شده و ۱۰ میلیون کارگر با حداقل حقوق ۱ میلیون و صد هزار تومان نمی‌دانند چطور شکم زن و بچشون را پر کنند. اینها مشکلاتیست که عیان است و نیازی به یک کلاغ و چهل کلاغ کردن نداره . نیروی جوان داریم ولی همین حالا ادارت و شرکتها دولتی بسیاری هستند که مدیرانشان بالای ۳۲ یا ۳۳ سال سابقه کار دارند و عمل قلب باز هم کرده ولی حاضر به ترک پست و باز کردن یک جا را برای جوانها نیستند انگار که ملک پدرشان است.
بزنید بکشید این منافقان و مزدوران غرب و شرق و اخـــــــــــتششاشگران را
اینم باید بهتون بگم
به عنوان کسی که هر روز از مترو استفاده میکنه باید بگم در مقایسه با سایر دستگاهها و نهادهای عمومی که در حوزه خدمات فعالیت می کنند مجموعه مترو یکی از منظم ترین دستگاههاست. اما مردم به قدری تحت فشار و خشمگین هستند که از هر فرصتی برای اعتراض استفاده میکنند
عزیزان من
جوانان عزیز
اینها همه توطئه دشمنانه
شک نکنید
عصبانی ترین مردم جهان هستیم ...
و وضعیت مدیریت مترو به شکل عجیبی بد و آزار دهنده است
بی نظمی کمبود قطار کمبود امکانات و ... یک روز بلاخره فاجعه درست خواهد کرد
هنوز هیچ تحریمی بر نگشته ،و معادلات ،ومعاملات ،ومناسبات به روال دو هفته قبل است ؟ اینگونه پیش آمدها بوجود می آید ؟ آیا اینها خرابکاری در سیستم اینترنت مربوط به قطار شهری تهران کرج نیست ؟ حال چرا مسولین اوضاع را برای مردم وخیمتر میکنند ،خدا آگاه است ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
بی کفایتی شهرداری رو میخوای بندازی گردن تحریم ها؟!
اینترنت وآب برق را قطع کنید درست می شود.
بنظرم گشت ارشاد را زیاد کنید مسئله حل می شود
صبحها قطار تندرور کرج مسیر 43 کیلومتری گلشهر تا صادقیه را 45 دقیقه طی میکند. یعنی با سرعت متوسط زیر 60 کیلومتر بر ساعت!!!! این قطار رو میشه تندرو نامید؟؟؟؟؟؟

فاصله بین مونیخ با آمستردام رو با قطار رفتم قبلا سرعت سرسا آور بود شاید یش از 300 کیلومتر برساعت و جالب اینکه کوچکترین تکان و لرزشی احساس نمیکردم.

قبلا هم در این جا نوشتم که تنها راه رفع ترافیک اتوبان تهران کرج ایجاد خط مترو با کیفیت و قطارهایی با سرعت بسیار بالاست. این مسیر باید طی 10 تا 15 دقیقه طی شود. در آن صورت خودروهای تک سرنشین اتوبان به حداقل خواهد رسید. در حال حاضر با توجه به کیفیت ، زمان و بهداشت قطارها مردم ترجیح میدهند از خودرو شخصی استفاده کنند.

یعنی این مملکت با این همه منابع و سرمایه نمی تواند حداقل یک خط مترو فوق سریع مانند اروپا و ژاپن ایجاد کند؟؟؟؟؟
من امروز توی همین مترو بودم . درد مردم اینه که بعد از پیاده کردن مردم وسط بیایون دیگه مردمو به امون خدا ول کردن دریغ از یک عذرخواهی ساده حتی بخودشون زحمت توضیح نمیدادن و با قلدری رفتار میکردن. حالا اتوبوس جایگزین و پول بلیت بخوره تو سرشون.
همه ی اینها زیر سر دولت و اطرافیانش است البته اگر با اون چرب زبونیشون نندازن گردن دیگران
کرج فاسدترین شهر از نظر ادارات دولتی!
مدیریت غلط و متاسفانه بی خاصیت و بی دغدغه کشور در این 5 سال گذشته همه چیز رو رو به نابودی می برد
علی برکت الله
این هرج و مرج ها وشلوغی ها یک جورایی انگار عمدیه و دولتیها هم می خوان مردم مشغول باشن.
این فتنه ها لازم میکنه همه مدیران بخش های مختلف شهرداری توسط افشانی انتخاب بشه.
سالها ملت بابت وعده هایی که بهشان داده بودند صبر کردند و سختی کشیدند تا به آرامش و آسایش برسند , متاسفانه هر روز بدتراز دیروز و مسوولین در ناز و نعمت و ملت هر روز بدبختر وعده سر خرمن دادند.
تمومش کنید این ندانم کاریها
نتیجه مدیریت افراد فاقد تخصص
مردم دیگه حساس شدند و هر چیز کوچکی باعث خشم مردم میشود
سلام
واقعا مشکلات فراوان در همه عرصه ها مردم را کلافه کرده است احاد مردم خسته ونا امید هستند مسئولین چه پاسخی دارند اگر این روند در کشور ا دامه پیدا کند اتقاقات ناگواری رخ خواهد داد ای مسئولین فکری بکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر