بازدید 42034
هزار و دویست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حمله تند میرلوحی به حدادعادل: مواظب باشید دق نکنید/کنایه روحانی به علم‌الهدی/ذوالنور: آثاری از پشیمانی در چهره کروبی ندیدم/ادعای دختر رهنورد درباره رفع حصر مادرش

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ حضرتی: ادامه انتقادهای اینستاگرامی روحانی از فیلترینگ تلگرام/سرک‌ کشیدن‌های بی‌جا در نمایشگاه کتاب دیگر تمام شده /پست اینستاگرامی فیلترینگ در شأن روحانی نبود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴ 08 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه روحانی به علم‌الهدی

رئیس جمهور در یک نشست خبری در جریان سفر به خراسان رضوی گفت: مشهد با شهرهای دیگر فرق ندارد. اینکه می گویند مشهد شهر امام رضاست دقیق نیست. این صحبت بلکه ایران کشور امام رضاست و مشهد هم استان خراسان‌رضوی هم افتخار می کنند تحت لوای امام رضا(ع) هستند. اگر چیزی حلال است برای همه حلال و اگر چیزی حرام است برای همه حرام است. مشهد با دیگر شهرهای کشور متفاوت نیست و ما یک قانون داریم و باید در سراسر کشور یک قانون اجرا شود. همه باید تلاش کنند اگر مشکلاتی هست مشکلات رفع شود.

حمله تند میرلوحی به حداد: مواظب باشید دق نکنید

محمود میرلوحی که این روزها با لیست اصلاح طلبان راهی شورای شهر تهران شده و در زمان انتخابات مسئولیت های مالی ستاد را بر عهده داشته است، در گفت و گو با خبرآنلاین خطاب به حدادعادل می گوید: «مراقب باشید بر سر اخبار جعلی که دوستانتان ساخته اند دق نکنید». میرلوحی در پاسخ به این سؤال خبرنگار خبرآنلاین که پرسیده بود «آقای حدادعادل گفته اند هزینه انتخاباتی اصلاح طلبان برای هر نماینده دو میلیارد تومان بوده است، آیا این صحبت صحت دارد؟» گفت: آقای حداد عادل گفته بودند که آدم باید از این هزینه ها دق کند امیدوارم ایشان از اخبار جعلی که از طرف دوستان خودشان ساخته شده است، دق نکنند.
فارغ از این اخبار جعلی باید بگویم ما در دو انتخابات گذشته یعنی انتخابات مجلس دهم و انتخابات شوراهای پنجم مسئولیت مالی با من بود که یادم هست در انتخابات گذشته آقای مقیمی با من تماس گرفت و گفت چرا حضورتان سطح شهر کم است که من همان زمان گفتم جامعه تغییر کرده است و اساسا راهبرد اصلاح طلبان با شیوه هایی که آقای حدادعادل و رفقایشان در تبلیغات انتخاباتی دارند تفاوت دارد اگر یادتان باشد انها چه بیلبوردهایی را در سطح شهر نصب کرده بودند و همه میادین شهر را یکدست پارچه کشیده بودند. این دوستانی هم که عنوان می کنند باید دق کرد برای این است که خودشان در انتخابات ها هزینه های هنگفت می کنند و به همین خاطر نمی توانند باور کنند که اصلاح طلبان در این دو انتخابات بتوانند با سر جمع هزینه یک میلیارد تومان آن را به پایان برسانند و برای همین است که ما هرچه توضیح می دهیم باز آنها اخبار جعلی را تکرار می کنند. ما معتقدیم اگر انتخابات پای آنها گران تمام شده بروند طلبشان را از جای دیگری بگیرند اصلاح طلبان هرگز چنین هزینه هایی نکرده اند. البته شاید باشند افرادی که خودشان از پول خودشان هزینه مضاعفی کرده باشند اما متوسط همان است که گفتم.

پست اینستاگرامی فیلترینگ در شان روحانی نبود

هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: چطور حاضر می‌شوید یک پیام‌رسانی که فضای اقتصادی شما را مورد هجوم قرار می‌دهد و خطرات بزرگی را پدید می‌آورد در کشور فعالیت کند و تازه از آن حمایت کنید و بگویید چرا فیلتر شده است؟! هادی صادقی گفت: قطعاً آن مطلب منتشر شده در فضای مجازی منسوب به رئیس جمهور در شأن رئیس جمهور نبود آن هم در یک پست اینستاگرامی. وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم این یک جوری اصلاح شود و در واقع برگردد و دولت به وظایف قانونی خود عمل کند نه اینکه ادعا کند ما فیلتر نکردیم و فیلتر هم نمی‌کنیم. معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان داشت: واقعاً این موضوع در شأن دولت نیست. هرچند اگر جایی دولت به وظیفه قانونی‌اش عمل نکند قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم وارد شده و کاری که باید انجام دهد را انجام می‌دهد.

سرک‌کشیدن‌های بی‌جا در نمایشگاه کتاب دیگر تمام شده

سیدعباس صالحی می‌گوید: دیگر شاهد سرک کشیدن افراد غیر از مجموعه فرهنگ در نمایشگاه نیستیم و این موضوع به طور کامل حل شده است. سیدعباس صالحی همچنین درباره کتاب‌هایی که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند اما به ناشران آن گفته شده است که این کتاب‌ها را نفروشند، اظهار کرد: فضای نمایشگاه کتاب در مالکیت وزارت ارشاد و اصحاب صنف است. قبل از این شاهد سرک کشیدن‌ کسانی که خارج از این مجموعه بودند، بودیم اما این موضوع به طور کامل حل شده است و مجموعه‌های بیرونی در امور نمایشگاه دخالت نمی‌کنند و دیگر شاهد سرک کشیدن‌ها در محیط نمایشگاه نیستیم.

ذوالنور: آثاری از پشیمانی در چهره کروبی ندیدم

25 آبان سال گذشته بود که خبر دیدار حجت‌السلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی با مهدی کروبی در حصر، بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. او در همین زمینه به رسانه‌ها گفته بود که در دوران حصر حدودا 14 ساعت بحث خصوصی دو نفره با کروبی داشته است. این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با تسنیم، اظهار داشت: «در چند وقت گذشته ندیده‌ام که سران فتنه از گذشته خود به صورت علنی اظهار ندامت کنند و تا زمانی که این اتفاق رخ نداده، باید حصر ادامه پیدا کند. » حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه «ممکن است در پشت پرده سران فتنه اظهاراتی داشته یا اظهار ندامت کرده باشند»، ادامه داد: «گناه علنی، عمومی و اجتماعی سران فتنه نیاز به توبه علنی دارد که این اتفاق هنوز نیفتاده است. » نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه «بنده آثار متنبه شدن در چهره سران فتنه را ندیدم»، گفت: «سران فتنه 88 باید در تریبون رسمی از اقداماتی که انجام داده‌اند اظهار پشیمانی کنند تا به دامن مردم بازگردند. »

ادامه انتقادهای اینستاگرامی روحانی از فیلترینگ تلگرام

حسن روحانی بار دیگر در صفحه اینستاگرامش نسبت به فیلتر شدن تلگرام واکنش نشان داد. رئیس جمهور با قراردادن عکسی با نماد تلگرام در بخش story اینستاگرامش، بار دیگر نسبت به فیلتر تلگرام واکنش نشان داد. او با هشتگ های جریان آزاد اطلاعات و شفافیت نوشت: دنیای امروز، دنیای سرعت و ارتباطات است، اگر می خواهیم در کشور فساد از بین برود، راه آن اطلاع داشتن مردم و جوانان از امور است، چراکه بدون اطلاع مردم، شفافیت و حضور جوانان و تنها با دادگاه و نیروی امنیتی نمی توانیم با فساد مقابله کنیم.

علم الهدی و رئیسی با روحانی دیدار نکردند

سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی و مشهد مرکز این استان، مورد پسند مخالفان او قرار نگرفته است تا جایی که بعد از گذشت یک نصف روز از حضور روحانی در مشهد خبری از دیدار و یا استقبال سید احمد علم‌الهدی امام جمعه این شهر با رئیس جمهوری منتشر نشده است و همزمان با این سفر تولیت آستان قدس رضوی هم ترجیح داده از نمایشگاه کتاب در تهران بازدید کند. در سفرهای استانی قبلی حسن روحانی رئیس‌جمهوری به مشهد، علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به استقبال و دیدار او رفته بود اما امسال بعد از گذشت یک روز از حضور روحانی در خراسان رضوی و همچنین یک نصف روز در مشهد خبری از دیدار و مهمان‌نوازی رئیسی از رقیب انتخاباتی خود و علم‌الهدی از رئیس‌جمهوری نیست. به نظر می‌رسد سایه شکست خردادماه سال گذشته رئیسی بر وضعیت سیاسی مشهد سایه افکنده است. رئیس‌جمهوری صبح امروز مترو مشهد را بدون حضور دو مقام مهم مشهد افتتاح کرد و بعد در جلسه شورای اداری، توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان خراسان رضوی سخنرانی کرد درحالی‌که رئیسی و علم‌الهدی ترجیح دادند حضوری نداشته باشند. اما نکته مهم‌تر این است که حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز در مشهد مقدس حاضرشده است اما تا ظهر امروز به حرم امام رضا(ع) نرفته است. سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ترجیح داده که بی‌اعتنا به سفر رئیس جمهوری در تهران از نمایشگاه کتاب بازدید کند. /اعتمادآنلاین

نمایندگان مشهد روحانی را همراهی نکردند

حسن روحانی رئیس جمهور صبح دیروز یکشنبه به استان خراسان رضوی سفر کرد. جواد کریمی قدوسی، حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر، حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده بحرینی و سید امیرحسین قاضی زاده چهار نماینده مشهد هستند که در سفر رئیس جمهور حضور نداشتند. رضا شیران تنها نماینده مشهد است که در این سفر حضور داشت. /الف

بوی رئیس شدن لاریجانی به مشام می رسد

بهروز نعمتی، عضو فراکسیون نمایندگان مستقلان ولایی مجلس با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای بررسی گزینه‌های ریاست و هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال سوم مجلس دهم، اظهار داشت: هنوز در فراکسیون مستقلان ولایی مجلس، جلساتی برای تعیین مصادیق و گزینه‌های ریاست و هیأت‌رئیسه این دوره از مجلس تشکیل نشده اما گزینه نهایی ما برای ریاست مجلس، آقای لاریجانی است. محمدرضا نجفی عضو فراکسیون امید نیز با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس در سال سوم مجلس دهم و برنامه‌های این فراکسیون در این باره، گفت: گمانه‌زنی‌ها برای گزینه‌های انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس در فراکسیون امید مطرح شده و برخی دوستان برای عضویت در هیأت‌رئیسه مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند، اما اینها فقط در حد گمانه‌زنی است. وی درباره گزینه‌های احتمالی فراکسیون امید برای ریاست مجلس، اظهار داشت: بنده در صحبت‌هایی که با آقای عارف داشته‌ام، چیزی از وی نشنیدم که نشان‌دهنده این باشد که وی تمایلی برای کاندیداتوری در انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس داشته باشد، بنده چنین برداشتی ندارم که آقای عارف بخواهد در این مسأله ورود کند. /تسنیم

ادعای دختر رهنورد درباره رفع حصر مادرش

دختر زهرا رهنورد به نقل از مادرش اعلام کرد که به وی اعلام شده که شما می‌تواند به خانه فرزندان، فامیل و به مشهد بروید. نرگس موسوی در توئیتی نوشت: رهنورد: چند روز پیش مأموران اطلاعات به من اطلاع دادندکه شما می‌توانید به خانه فرزندان و فامیل و به مشهد بروید.

شتران امیر قطر در راه ایران؟!

یک روزنامه عربستانی نوشت که خاندان حاکم در قطر در حال بررسی تصمیمی علیه حکومت سعودی است. روزنامه «المناطق» به نقل از منابع محلی که نام‌شان ذکر نشده است، تصریح کرد که «شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر انتقال ده‌‌ها هزار شتر از خاک عربستان سعودی به ایران را بررسی می‌کند. طبق اعلام منابع سعودی، قطر حدود ۵۰ هزار نفر شتر در عربستان دارد. این منابع افزودند، نظام حاکم بر قطر آماده انتقال شترهای امیر این کشور و پدر وی از عربستان به ایران بوده و تیم ویژه‌ای را برای نظارت بر این فرآیند، تشکیل داده است. منابع مذکور خاطرنشان کردند که «حمد بن‌خلیفه العطیه» مشاور تمیم بن‌حمد سرپرستی این تیم را بر عهده دارد و هماهنگی‌ها با تهران برای اختصاص برخی مکان‌ها در داخل مرزهای ایران جهت استقرار و توقف شتران انجام شده است. /ایلنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۶۱
امروز منصب ریاست جمهوری باری است کمر شکن که در شرایط کنونی، یعنی تحریم ها، سوء مدیریت داخلی و هزینه های کمرشکن مالی و سیاسی ناشی از سیاست خارجی بعید است کسی بتواند زیر فشار آن قامت خم نکند. دعوا بر سر این مصب مثل دعوا بر سر تصاحب خرمن آتش است که برنده آن در حقیقت بازنده واقعی است، اما همین کینه کشی ها نشان می دهد که مسئولان ما به شدت از درد دل مردم بی خبرند وگرنه بر سر این داغ بدنامی دعوا نمی کردند. احتمالا نمی دادنند ریاست جمهوری منصبی است که به دریا می رود
بسیاری از اعمال حلال یا مباح میتواند موجب هتک حیثیت افراد و ... شود. حال اگر عملی بی حرمتی به امام معصوم باشد چه حکمی دارد؟؟؟!!!
در این کشور چه خبر هست که هر کسی در هر شغل و مقامی به خود اجازه میدهد که به رییس جمهور که نفردوم کشور محسوب می شود توهین و امر و نهی کند و بعد و ما از کشورهای دیگر انتظار داریم به کشورمان بعنوان یک قدرت منطقه ای احترام گذاشته و قبول داشته باشند
واقعاً چه لطفی کرده اند که آقای روحانی را از فیض دیدار خود محروم کرده اند .
کروبی از چه چیز پشیمان باشد؟
چه بهتر که افرادی مثل ریییسی و الم الهدی و کریمی قدوسی به استقبال رییس جنهور نرفتن .
نمایندگان مشهد و ارومیه از همراهی نکردنشان خرسندیم .چند کس را در عالم سیاست کریمی قدوسی حداد عادل شریعتمداری قاضی پور.... ما افتخار می کنیم که اینها با ما نباشند
در مورد انتقال شترهای امیر قطر به تهران باید یادآور شویم اخیراً یک بیماری به نام «سندرم تنفسی خاورمیانه» کشف شده که از شتر یک کوهانه (همان شترهای امیر قطر) به انسان منتقل می شود. این بیماری سبب مرگ و میر زیادی شده و تلفاتی در حد 30 درصد دارد. همه گیری این بیماری فقط در شبه جزیره عربستان بوده و شیوع آن در کشورهای دیگر از جمله در کره جنوبی نیز در اثر مسافرت های مرتبط با عربستان بوده است. این بیماری از طریق ترشحات دستگاه تنفسی و سایر ترشحات به انسان منتقل می شود و سپس از انسان به انسان به راحتی منتقل می شود به طوری که اکثریت مبتلایان از میان کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی عربستان بوده اند. مطمئن باشید در انتقال این همه شتر به ایران (اگر خبر از اصل درست باشد) هیچ نفعی برای کشور ما ندارد و گامی دیگر از سوی اعراب برای ضربه زدن به ما است. به نظر بنده نباید اجازه داده شود که شترهای این کشور ثروتمند وارد کشور ما شوند کشور ما چراگاه و مستعمره اعراب نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
اخیرا مهره های عربستان در فضای مجازی بسیار فعال شده اند.
بسیار به دنبال تبلیغات منفی علیه ایران هستند. من از به کار گیری اصظلاحات ویژه عربی از جانب اینان که در فضای فارسی کاربرد ندارد متوجه این امر شده ام.
از همین رو ممکن است سخن فوق درست باشد یا اینکه ایشان هم از همان .
عمال سعودی یا اسرائیلی باشد
لطفا نویسنده یک دو آدرس از سایتی معتبر در این زمینه بدهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
اگر مدیران و کارشناسان ما تعصب به ایران داشته باشند انها را پس از ازمایشات پزشکی و تاییدو بستن قرار داد محکم با هزینه مناسب وارد محدوده خاص و معینی از کشور می کند.
پرویز پشیمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
مسولین و اصلاحات چیا بخاطر شکست اقتصادی و ارزی عصبانی اند
بجای عذرخواهی و استعفا
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
دوست عزیز تا شاهی آخر داراییهامون فدای یک تار موی اعراب
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
برادر من باید بدونید کشور قطر که ثروتمندترین کشورهای دنیاست مطمئن باشید این شترها را بصورت بی سامان و اینطور که شما میگید نگهداری نمیکنن بلکه اندازه کل مردم ایران براشون دکتر داره
کل اخبار یطرف. این خبر شتران امیر قطر نگرانی ها از وضعیت اقتصادی ایران رو بعد از خروج برجام از طرف ترامپ برطرف کرد.
اقا ما شتر اینها را میخواهیم چکار پولشان را بیارند سرمایه گذاری کنند . منابع طبیعی و چراگاه ها از بین نروند
با سلام ,واقعا جای تاسف دارد آقایان رئیسی و علم الهدی از رئیس جمهور استقبال نکردند , آخر نمی دانم چرا آقایان به رئیس جمهور اجازه دادند به ایالت شان بیاید ؟ استان خراسان ایالت آقایان است و هرکاری که میل شان باشد انجام می دهند و مسئولین استان هم دربست در خدمتشان هستند و رئیس جمهور هم در استان خراسان کاره ای نیست
در شهر ما اصول گرایان با پخش اعلامیه های زیادی هم در روی دیوار را پر کرده بود و هم روی سطح شهر روی زمین ریخته شده بود و هر ده متر تا سطح استان روی تیرهای برق و تابلوها تبلیغاتی وجلوی مغازه ها از بیلبورد اشباح شده بود قیمت هر بیلبورد یک متر در دو متر چقدر هست ؟ حالا در سطح کل کشور حساب کنید اینهمه پول از کجا آمده بود اسپانسر کی بود . حیف از این همه پول که خرج شد حیف که برای جاده و بیمارستان و درمان و آموزش خرج نشد
تابناک نوشتید نمایندگان خراسان و مسولین خراسان از روحانی استقبال نکردند وقتی با روحانی اختلاف سیاسی و.رقابت سیاسی و.جدیدا تقابل سیاسی دارند چگونه استقبال کنند . ولی در تجربه دمکراسی دنیا برای این موضوع هم راه حل پیش بینی شده است . یعنی بعد از رقابت انتخاباتی رفاقت را کنار نمیزنند نمونه اش انتخاباتی دو سال پیش آمریکا که برنده و بازنده با هم شرکت کردند . دوم برای اینکه اقتصاد و آموزش کشور آسیب نبیند خصوصی سازی واقعی را اجرا کردند که در این دعوای سیاسی اقتصاد آسیب نبیند یعنی شرکت های تولیدی خصوصی فارغ از فضای سیاسی کار خود را انجام دهند . بودن یا نبودن نمایندگان استان چه تاثیری در کار دولت دارد ؟
اینکه اقای علم الهدی به دیدار رییس جمهور نرفته حکایت از شکاف زیاد در بین این دو بزرگوار داره و حکایت از قدرت لایزال جناب علم الهدی دارد و گویا والی خراسان که شامل همه خراسان میشود رضایت به این مورد ندارند
رببس جمهور نماینده مردم ایران هست . نماینده مجلس نماینده یک شهر هست این کجا و آن کجا . دقیقا تاریخ میگوید چنین چیزی را قبل تر از آن هم در استانهای ایران خودمختار بودند و با کدا خدا منشی حاکمیت میکردند . خودشان پول ضرب میکرذند . خودشان حکمیت بین مردم میکردند یعنی هم قاضی بودند هم اقتصاد دستشان بود هم حکومت میکردند . کمی تاریخ بخوانیم که دوباره تکرار تاریخ نداشته باشیم
به لحاظ بیماری همه بیابان های ایران پر شتر هست !! ولی در استانهای پهناور وشرقی جا برای چرای شتر زیاد داریم که میتونه باعث اشتغال و درامدزایی هم بشود
میخوام تشکر کنم از کسانی که تلگرام رو برچیدند.
دارم به زندگی زوجهای جوان فامیل و آشناهامون نگاه میکنم که چقدر بهتر شده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
تازه دیسک گردن ها هم کمتر شده است.
و بیماری های کمردرد و مانند آن.
از بستی که سرشون خم تو گوشی بود
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
واقعا برات متاسفم
ی زره واقع بین باش و چرند نگو
چون همه فیلتر شکن دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
آره واقعا، خیلی بهتر شده، خیلی
حتی خبر رسیده مرزهای شرقی و غربی مملو شده از مهاجرینی که به قصد اخذ اقامت در کشورمون اونجا صف کشیدن.
نمی دانم چرا بعضی ها کی می خواهند بازی باکلمات و افکار عمومی را تمام کنند یعنی یک فرد حقوقدان فرق حرام و حرمت را نمیدانند
ایکاش آقای میرلوحی رقم خودشان را بجای دو میلیارد بفرمایند تا مردم دق کنند
نمایندگان مجلس مانند شاهزادگان زندگی میکنند چی میگید سر چه کسی کلاه میگذارید دوستان قیمت نان و گوشت را نمیدانند . نمیدانند اجاره مسکن چیست بعد میخواهند بفکر مردم باشند ... نماینده گان استانهای محروم همه در شمال کشور ویلا دارند در تهران منازل بسیار خوب و عالی دارند . فقط یکی از امتیازات نمایندگان 200 میلیون پول بابت مسکن است آیا بقیه مردم میتوانند یک میلیون بگیرند ؟ برای یک وام مسکن پدر مردم را در میاورند 80 میلیون میدهند بالای 180 میلیون میگیرند و آنهم با خواهش و تمنا
رییس دولت سعی در پنهان کردن ضعفهای اجرایی و مدیریتی دارند
برا ما میاورند حاکمان عرب این شتر ها را که یه درس به ما به ما بدن یاد اون ضرب لامثل که میگه شتر سواری دولا دولا داره حکایت امروز ما هست
جناح راست شمشیر را از رو برای منتخب مردم بسته اند.
تمیم قطری هم یکی به میخ میزند یکی به نعل. البته از تمام اعراب منطقه انتظاری جز این نیست.
به جای تاکسی وخودرو های سواری به کار گیرید
چقد امال و رفتارهای علم الهدی ناپسند هست ..وقتی اینها خودشون چنین هستند انوقت میخان الگوی مردم باشند؟؟ واقعا که اقای ریسی ئ علم الهدی ..
امیر قطر و امیر فلان به کنار !
به واحد شمارش شتر که نفر می باشد دقت کنید !
وای بر ما !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
واحد شمارش نخل هم نفره وای چقدر الکی احساسی میشی
امروز در تحلیلی خبرشنیدم که سلمان رشدی را ازطرف نمایشگاه به ایران دعوت کرده اندایامگراین فردمرتدنیست؟چطورچنین اجازه ای به این شخص داده شده است ؟مگرهرکسی اجازه ورود به کشور رادارد؟چه کسی جوابگوست ؟
نتيجه أمروز مشخص شده
كشور به ورشكستگى رسيده،
تلگرام بايد باشد
فقط شتر کم داشتیم ...بیان هر چی گیاه هم هست اونا بخورند کلا بشیم بیابون ...عصر صنعت است نه شتر
چرا پول هاشون را منتقل نمی کنند
عزیزم برای اینکه بدونی فیلتر شکن دسترسی به تلگرام را میسر کرده. اما در رابطه با بهتر شدن روابط خانواده باید بگم که درست فرموده بودن جناب آقای آشنا. البته عموما غرق شدن در هر چیزی از اخلاقیات ما ایرانیاست. ولی راهکار حذف تلگرام نیست. تلگرام نباشه یک شبکه و برنامه اجتماعی دیگه. حذف تلگرام دلایل کاملا سیاسی داشته
تابناک! اکثريت مردم اين آقايان را می شناسند. چرا نباید امام جمعه و نمايندگان مشهد به استقبال رئيس جمهور منتخب مردم ایران که بالاترین مقام اجرایی کشور است نروند؟؟؟ و متاسفانه تنها چيزی که برای برخی اهميتی ندارد منافع ملی و مردم ايران عزيز است.
بهتر که ایندو نرفتند به دیدار روحانی خود روحانی هم جمله اش را در باره امریکا گفت ...بهتر که خارج شود
منبع طبيعي ما ظرفيتش براي براي جمعيت دامي فعلي كم است بسيار كم تا چه رسد از قطر هم وارد شود.
تشکر لازم نیست تلگرام بعنوان سیستم پیام رسانی است که در دست بشر میباشد که چه جوری از آن استفاده کند زندگی موقعی بهتر خواهد شد که زوج ها با عشق و علاقه و اعتماد به همدیگر باهم زندگی کنند و هیچگونه ارتباطی به تلگرام ندارد چراکه میتوانند از طریق پیامک باهم ارتباط برقراربکنند.این حرف بی سوادان و بی فرهنگ هاست.لطفا" یک ذره فکر خودتان را بکار ببرید.
مهم اینه که امنیت داریم
اگر چیزی حلال است برای همه حلال و اگر چیزی حرام است برای همه حرام است
مگر افزایش حقوقها که برای بازنشسته حرام است که آنهم اقتصاد مقاومتی را مطرح ردیم
اینکه دو تن بدیدار جناب اقای رییس جمهور نرفتند بسیار خرسند شدم
اگر اقتصاد مملکت بخواهد با یک پیام رسان دچار اسیب جدی بشود باید به حال ان مملکت گریست
اینکه نمایندگان با جناب دکتر روحانی همراهی نکردند جای بسیار خوشوقتی هست چون وقت جناب رییس جمهور به هدر میرفتو بکارهای جدی و زیر بنیایی نمیرسیدند
درود بر مردم استان خراسان رضوی که با تجمعات خود رسالت هویت خود را نشان دادند
درکشورمابایدبجای این صحبتها ،فرهنگ سازی شود.تلگرام و...صرفایک ابزاراست.ابزارنبایدمحکوم شود همانطوریکه یادگرفته ایم چاقو رامحکوم نکنیم .تلگرام هم یک چاقواست.همگی شعاردهیم مرگ برچاقو.مرگ برسنگ تیز.مرگ برآچارو...
اولا که اقایان تشریف نداشتند چه بهتر ، . دوما حواستان به خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد باشد که دولت و جناب روحانی را حسابی بنوازد. سوما مارا به خیر اعراب امیدی نیست ، شترانشان را هم نمیخواهیم. اگر حالا که دیگر حتی اعراب هم اقبالی به شتر ندارند، دیه را با قیمت شتر حساب نکنند و راه حل بهتری پیشنهاد دهند مجبور نمیشیم به خاطر نوسانات قیمت شتر، در بهای جان انسانها تبعیض قائل شویم.
با فیلتر شدن تلگرام دیگر خبری از اختلاس ها و ... نمیشنویم و به آرامش رسیدیم .لذا همه چیز به نظر آرومه ...بنده هم بایت این فیلترینگ دیر هنگام از دست اندرکاران این موضوع تشکر می نمایم
این آقای معاون فرهنگی بهتر اول از نام دکتر روحانی یاد کنند در گفته هایشان و استفاده کردن ''این ''برای ما که به ایشان رای داده ایم هضم آن مشکل است و بعدش که چرا از مسئولیت خود دخالت در کار اقتصادی دولت کردن اگه نباشه پس چی میتونه باشه مردم دیگه میدانند در مملکت چه خبره و این هجوم تندروها به تلگرام و خبررسان های اجتماعی یکیش همین نیست هر مسئولی تو کار دیگری دخالت نکنه اما درود به دکتر روحانی سفر ایشان به مشهد مقدس و استان خراسان در این زمان حساس بسیار سفر خوبی بود و پیام های ایشان در مشهد خوب بود که آقای نماز جمعه مشهد به استقبال نیامدنشان چه خوب بود که از تریبون نماز جمعه بفکر حل مشکلات مردم میشدند تا اینکه در کار دکتر روحانی دخالت کردن و یا نکردن بعهده فهم مردم باشه اما حسن میهمان نوازی حکم میکرد که ایشان خودشان را خوب به مردم نشان وظائف شان دادند و امر به معروف و نهی از منکر را نیز ما فهمیدیم و یاد بگیریم از ایشان و تندروهای اصولگرا
آقای روحانی در خراسان دو تا منتقد سختی دارد که هر دو نسبت فامیلی دارند و بشدت از روحانی نه اینکه انتقاد سازنده میکنند بلکه گاهی مخالفت . گاهی حمله لفظی میکنند پس من هم جای روحانی بودم همینکار را میکردم بهترین کار را روحانی کرد و گفت بروم شهر و استان مخالفین سیاسیم که ببینم اینقدر از بیکاری و فقر و اقتصاد بحث میکنند سرزمین خودشان که کلی هتل و مسافرخانه و تولیدی و با چهل میلیون زایر چرا مردم وضعیت شان خیلی خوب نیست اینها که اداره کشور بزرگ ایران را در سر دارند پس چرا یک شهر را نمیتوانند مدیریت کنند دمت گرم روحانی باید با سیاسیونی که بشدت سخت میگیرند سخت گرفت زدی تو خال
ساعت رسمی کشور رو هرو روز می تکونیم ، هزاران واژه مزخرف رو جایگزین کلمات جا افتاده در کتاب ها و مکالمات روزمره می کنیم . چرا توی کل دنیا فقط در کشور ما برای شمارش شتر " نفر " استفاده میشه؟ جز اینه که به عمد می خواهند شأن مردم ایران رو با حیوون یکی بدانند؟
این که جناب علم الهدی و رییسی با روحانی دیدارنکردن نشان از این داره که براشون خدمات دولت در استان خراسان اهمیتی نداره و بغضشون از شکست در انتخابات گذشته رو کاملا عیان کرده. عزیزان تازه یه بار اومدن و شکست خوردن و اینقد بغض دارن .
رئیسی به درد رئیس جمهوری نمی خورد.
بحث حلال و حرام نیست خیلی کارها حرام نیست ولی درست هم نیست هر جایی انجام بشه. مثلا آدم میتونه هر جایی که خواست دفع حاجت کنه؟ مگه حرامه؟ جای خودش رو داره! مثل اینکه رقصیدن تو مسجد و امامزاده کار درستی نیست. کی گفته شادی حرامه؟! ولی هر چیزی یه قداستی داره که شما متوجه نمیشید.
اقای میر لوحی هنوز باور نکرده اند مردم میفهمند !
با سلام به تابناک و کاربران محترم این سایت . اگر یک روزی جای میشنیدم که سیاست گاهی اخلاق را زیر سوال میبرد یا دین از سیاست جدا نیست . یا جدا هست . سیاست پدر و مادر نمیشناسد من که بچه بودم میگفتم این مردم قدیمی که سواد ندارند چقدر حرفهای تکراری میزنند اما اتفاقات در انتخابات و سفر روحانی به مشهد و موضع گیری رقیبان انتخاباتی با آنها و دیگر سیاسیون مانند ازغدی و شریعتمداری و مصباح ووووووو تمام سیاسیون چنین فهمیدم که خداییش راست گفتند . سیاست مال سیتستمدار هست چون اگر کاری کرد اخلاق و دین آسیب نمیبند . چرا باید از رییس جمهور استقبال نشود .یعنی روحانی حتی یک کار خوب و پروژه خوب در خراسان نکرده بود . آقای رییسی برادر اولین شاخصه یک کاندید رییس جمهوری باید از رجال سیاسی باشد . بقیه تخصصها در حد مشاوره میشود گرفت .
امروز فهمیدم که پنج تا رای که با خانواده ام به روحانی دادم درست بوده است . روحانی مشخص کرد که سیاستمدار و از رجال سیاسی هست . یعنی بالاترین مقام سیاسی کشور هست رفته در شهری مقامات ان استان چون اختلاف سیاسی دارند حاضر نشدند حتی با ایشان احوالپرسی کنند . در صورتی روحانی با همه رفاقت سیاسی دارد
من اینجوری فکر میکنم که اگر این اتفاق مثلا در سالها قبل پیش اتفاق میفتاد و مردم با شخصی با رای بیعت کردند که شما حاکم ما باش ولی همین حاکم در استانی میرفت ولی والی استان از او استقبال نمیکرد چه اتفاقی میفتاد . لذا من فکر میکنم که این هنر و مزایای دمکراسی هست که با آنکه اختلاف سلیقه دارند رییس و حاکم آنان را تحمل میکند حتی اگر غالب مردم با پشتوانه رای بالای داشته است . به دمکراسی بخاطر این مزایای که دارد احترام میگذارم . واقعا دستلورد قشنگی هست . خدا را شاکرم که تجربه دمکراسی را در ایران هم زنده کرد .
علمالهدی خراسان را ملک مطلقه خودشان می دانند اینها چرا دیگه نماینده مردم را نمی پذیرند؟
استقبال از رییس جمهور اگر میشد نشان از شخصیت سیاسی هر مسول استان را میرساند . من هر چقدر مناظره انتخاباتی را نگاه میکنم روحانی به رییسی حرف بدی نزدند از ایشان پرسیدند که شما میگویید من از اول قصد نداشتم در انتخابات شرکت کنم تکلیف شد ولی روحانی گفت شما همین حالا گفتید که من روی این سند که در دستم هست شش ماه کار کردم این حرف یعنی چی . چرا از بخشی که 13میلیون ایرانی را بیمه درمان کردیم و کمک به مراکز بهزیستی و کمیته امداد ووو را چیزی نگفتی ؟ چرا به سابقه کاری خودت نگاه نمیکنی که چه کارهای کردی چرا این حرفها چه ناراحتی دارد . پختگی سیاست همین چیزها هست که مخالف سیاسی را باید تحمل کرد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار