بازدید 2511

اعتراض اساتید بورسیه به عدم اختصاص سهمیه طرح سربازی

کد خبر: ۷۹۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 27 April 2018

برخی از اعضای هیات علمی بورسیه دانشگاه آزاد اعلام کردند به دلیل عدم اختصاص سهمیه طرح سربازی هیات علمی از سوی ستاد کل، با مشکل مواجه شده و نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

به گزارش مهر، حدود ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل اینکه امسال به این دانشگاه سهمیه «طرح سربازی هیات علمی» اختصاص نیافته، دچار مشکل شده اند. این اعضای هیات علمی تا یک تیرماه سال جاری بیشتر فرصت نداشته و بعد از این تاریخ اعزام خواهند شد.

یکی ازاعضای هیات علمی بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعضای هیات علمی بورسیه بر اساس قانون می توانند از «طرح سربازی هیات علمی» استفاده کنند و با دادن تعهد این طرح را طی می کنند.

وی ادامه داد: تا سال گذشته این طرح براساس سهمیه ای که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص می یافت، اجرایی می شد و مشکلی نیز وجود نداشت ولی در سال جاری به دلیل عدم اختصاص این سهمیه به دانشگاه آزاد، اعضای هیات علمی بورسیه دچار مشکل شده اند.

این بورسیه دانشگاه آزاد ادامه داد: اکثر این اعضای هیات علمی، متاهل بوده و این مساله که ملزم هستند، به صورت یک سرباز عادی و بدون استفاده از هر گونه تسهیلاتی به سربازی اعزام شوند برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر