بازدید 4772

دستور ویژه وزیر برای پیگیری ضرب و شتم یک معلم

در پی ضرب و شتم یک معلم، به دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس مامور پیگیری ویژه این حادثه شد.
کد خبر: ۷۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 26 April 2018

فارس نوشت: در پی ضرب و شتم یک معلم، به دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس مامور پیگیری ویژه این حادثه شد.

بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش، دیروز چهارشنبه در پی تأخیر یکی از دانش آموزان روستای دهکده حمیدیه از توابع خوزستان، معلم کلاس که آقای جرفی نام داد، این دانش آموز را به دفتر مدرسه راهنمایی می کند.

پس از تماس دانش آموز با اولیای خود، پدر او بدون هماهنگی و اطلاع اولیای مدرسه به کلاس درس معلم مراجعه کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

پیرو این اتفاق، واحدهای حقوقی حراست و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با تنظیم شکواییه، پیگیری های لازم را با مراجع قضایی و انتظامی انجام داده اند.

بنا بر آخرین گزارش ها ضارب متواری شده و با همکاری مراجع قضایی روند دستگیری وی در جریان است.

بابک نوری زاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش خوزستان امروز پنج شنبه ٦ اردیبهشت ماه ٩٧ با اظهار تاسف از ضرب و شتم دبیر فیزیک توسط ولی دانش آموز در حمیدیه گفت: متاسفانه دیروز چهارشنبه ٥ اردیبهشت در پی تاخیر یکی از دانش آموزان روستای دهکده حمیدیه، آقای جرفی وی را به دفتر راهنمایی می کند که پس از تماس دانش آموز با اولیای خود، پدر او به کلاس درس معلم مراجعه کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ضارب دبیر فیزیک متواری است، اضافه کرد: دقایقی پس از این اتفاق واحد حراست، ارزیابی عملکرد و حقوقی منطقه در محل حاضر شده و به تنظیم شکوایه ای علیه ضارب اقدام می کند و پیگیری ها در این خصوص هنوز ادامه دارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: ما در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از طریق مراجع قضایی با جدیت هرچه تمام پیگیر این اتفاق ناگوار تا حصول نتیجه هستیم و امیدواریم که پس از این شاهد این چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

نوری زاده همچنین افزود: معلم مضروب دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاهپور اهواز است.

در پی ضرب و شتم یک معلم، به دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس مامور پیگیری ویژه این حادثه شد.

واکنش وزیر آموزش و پرورش: به معاونت حقوقی دستور پیگیری و حمایت همه جانبه قضایی داده و شخصا موضوع را دنبال می‌کنم. به هیچ‌فردی اجازه کوچکترین تعرض و بی احترامی به همکارنم را نمی‌دهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار