بازدید 2289

سهام آسیایی با وال‌استریت پشتیبانی شد

روز پنج‌شنبه با درآمدهای قدرتمند شرکت‌ها که به وال‌استریت کمک کرد بر نگرانی‌های مربوط به سود اوراق قرضه آمریکا غلبه کند، سهام آسیایی تقویت شد، هرچند افت سهام چین سود بازار را محدود کرد.
کد خبر: ۷۹۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 26 April 2018

روز پنج‌شنبه با درآمدهای قدرتمند شرکت‌ها که به وال‌استریت کمک کرد بر نگرانی‌های مربوط به سود اوراق قرضه آمریکا غلبه کند، سهام آسیایی تقویت شد، هرچند افت سهام چین سود بازار را محدود کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه با درآمدهای قدرتمند شرکت‌ها که به وال‌استریت کمک کرد بر نگرانی‌های مربوط به سود اوراق قرضه آمریکا غلبه کند، سهام آسیایی تقویت شد، هرچند افت سهام چین پتانسیل سود بازار را محدود کرد.

تاجران پیش‌بینی کرده‌اند، پس از عملکرد قوی سهام آمریکا، بازارهای اروپایی در مقادیر بالاتری باز شوند، فوتسی انگلیس ۰.۱ درصد بالاتر شروع شود، داکس آلمان و کاک فرانسه ۰.۴ درصد می‌کنند.

دلار با بالا رفتن نرخ سود اوراق قرضه بلندمدت آمریکا تقویت شد و در برابر سبدی از ارزهای جهان به بالاترین مقادیر ۳ و نیم ماهه خود رسید.

کوسپی کره‌جنوبی با اخباری از درآمد ربع سالانه درخشان سامسونگ الکترونیکس، ۱.۳ درصد جهش کرد.

نیکی ژاپن ۰.۵ درصد رشد کرد و بازار سهام تایلند و مالزی هم روز پر سودی را سپری کردند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپن ام‌اس‌سی‌آی با فشار رو به پایین بازارهای چین، ۰.۱۵ درصد افت کرد.

به دنبال اعلام این که مقامات آمریکا در حال بررسی شرکت هواوی در ارتباط با تخطی از تحریم‌های ایران هستند، سهام بخش تکنولوژی چین تحت فشار قرار گرفت.  کامپوزیت شانگ‌های ۰.۹ درصد افت کرد و شاخص غول‌های تکنولوژی چین، سی‌اس‌آی۳۰۰ هم ۱.۴ درصد سقوط کرد.

در معاملات روز چهارشنبه آمریکا، شاخص صنعتی داوجونز ۰.۲۵ درصد رشد کرد و به توالی ۴ روزه افت خود خاتمه داد. با خوشبینی از این که درآمدهای قدرتمند شرکت‌ها می‌توانند باعث از بین رفتن وحشت مربوط به بالا رفتن سود اوراق قرضه آمریکا شوند، اس‌اندپی۵۰۰ توانست ۰.۱۸ درصد رشد کند.

نرخ سود اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا در روز چهارشنبه به بالاترین میزان خود از ژانویه ۲۰۱۴ تا کنون رسید و رکورد ۳.۰۳۵ درصد را ثبت کرد. سود اوراق با انتظار از  تداوم توسعه اقتصادی آمریکا، بالا رفتن تورم و نگرانی‌هایی از بالا رفتن عرضه اوراق قرضه، بالا رفته است. نرخ سود این اوراق در آخرین قرائتی که توسط رویترز انجام شد برابر با ۳.۰۳۱ درصد بود.

شاخص دلار در برابر ۶ ارز مهم جهان، روز چهارشنبه به ۹۱.۲۶۱ رسید که بالاترین میزان آن از ۱۲ ژانویه تا کنون است. در معاملات آسیایی امروز این شاخص در سطح ۹۱.۱۵۷ واحد قرار داشت.

دلار در برابر ین، پس از این که تا رکورد ۱۰۹.۴۹۰ ین در برابر هر دلار بالا رفت (که بالاترین سطح آن از ۸ فوریه تا کنون است)، با اندکی تغییر در ۱۰۹.۳۴۰ ین به ازای هر دلار، تبادل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر