بازدید 5876

پلیس وسط مصاحبه، مچ عباس جدیدی را گرفت!

کد خبر: ۷۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 25 April 2018

کشتی گیر آزادکار سابق تیم ملی و عضو پیشین شورای شهر تهران که با کلمات و مواضع خاص خودش پر سر و صدا ظاهر می شود، همیشه یک سوژه خوب برای مصاحبه برای اهالی رسانه است. به خصوص وقتی که منتقد سیاست های رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی هم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، عباس آقا اما به تازگی و پس از حضور در گود زورخانه ای شهر آران و بیدگل با یک روزنامه مصحبه می کرد که توسط پلیس متوقف شد، گویا جدیدی پشت فرمان در حال صحبت با تلفن بود. این حضور در گود زورخانه ای بعد از حضور رسول خادم در زورخانه اتفاق افتاد که طی آن اعضای مجمع فدراسیون رییس نازاضی و شاکی را به بازگشت راضی کردند.

جدیدی درباره حضورش در جمع باستانی کاران چنین توضیح داد:«دوستان به ما محبت داشتند و من را به مراسمی که هر ساله توسط مردم کاشان و پهلوانان این شهر و آران و بیدگل برگزار می شود دعوت کردند که این مراسم هم در زورخانه شهید کربلا برگزار شد که خدا هم به ما توفیق داد و در این جمع گرم و صمیمی شرکت کردیم.»

وی درباره علاقه اش به ورزش زورخانه ای به پیشینه حضورش در این ورزش اشاره کرد:«من خودم در رده سنی جوانان پهلوان کشور شده ام و بهمین خاطر علاقه زیادی به ورزش باستانی و زورخانه ای دارم. کشتی و زورخانه هم مانند گوشت و ناخن به هم چسبیده هستند و نمی شود که آنها را از هم جدا کرد و به قول معروف تفکیک ناپذیر است و من هر از گاهی که فرصت دست می دهد، در گود زورخانه حاضر می شوم.»

جدیدی درباره این که درحال حاضر علیرضاحیدری ریاست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی را بر عهده دارد و فدراسیون کشتی هم مسابقات کشتی پهلوانی را برگزار می کند و به نظر می رسد بعد از گذشت سالها علاقه مردم به ورزش پهلوانی و زورخانه ای بیشتر شده است، چنین پاسخ داد:« ما باید وحدت بین ورزش های بومی و محلی مان بیشتر شود. ما در حال حاضر رشته هایی مثل کشتی با چوخه، کشتی گیله مردی، کشتی پهلوانی و ... را داریم و باید این ورزش ها را به هم نزدیک کنیم. فدراسیون های ورزش های زورخانه ای، فدراسیون کشتی و فدراسیون بین المللی کشتی پهلوانی هم به عنوان سه پایه اصلی، باید با یکدیگر، وحدت و یکپارچگی داشته باشند و اگر از هم جدا بیفتند، این موضوع اثر معکوس دارد. بنابراین باید وفاق بین این فدراسیون ها بیشتر شود و بر روی وحدت با هم تلاش کنند.»

در میان صحبت از ورزش پهلوانی و زورخانه صحبت به دیدار اعضای مجمع فدراسیون کشتی، در زورخانه ای در تهران با رسول خادم کشیده شد که او را راضی به بازگشت کردند. جدیدی سکوت پنج شش ثانیه ای کرد و وقتی پرسیدیم عباس آقا صدای ما را می شنوید، گفت:« اجازه بده من درست جایی پارک کنم که الان پلیس جریمه ام می کند!» جدیدی در این لحظه گفت:«جناب سروان...» و ارتباط قطع شد!

چند دقیقه بعد وقتی دوباره تماس گرفتم، فرد دیگری تلفن همراه جدیدی را پاسخ داد و گفت:«عباس آقا مشغول صحبت با پلیس است. بعد تماس بگیرید!» در ادامه چندین بار با جدیدی تماس گرفتم اما موفق به صحبت دوباره با او نشدم تا این مصاحبه نیمه کاره باقی بماند و من این سوال در ذهنم نقش ببندد که آیا پلیس عباس جدیدی را جریمه کرد یا نه؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان