بازدید 3591

زمان نتایج فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم

کد خبر: ۷۹۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 25 April 2018

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با توضیح نحوه اعتراض متقاضیان هیات‌علمی به نتیجه بررسی پرونده‌ها گفت: نتایج نهایی فراخون جذب هیات علمی بهمن ۹۶ شهریور ماه اعلام می شود.

به گزارش مهر، محمد رضا رضوان طلب با اشاره به روند جذب متقاضیان در فراخون جذب هیات علمی بهمن ۹۶ گفت: مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی، ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۶ به پایان رسید.

وی ادامه داد: از همان زمان فرایند بررسی صلاحیت متقاضیان ثبت‌نام کننده برای جذب هیات علمی آغاز شد و اکنون ارجاع پرونده متقاضیان به کارگروهای صلاحیت عمومی آغاز شده است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: دانشگاه ها برای بررسی صلاحیت متقاضیان ثبت‌نام کننده جذب هیات علمی سه ماه فرصت دارند، بعد از بررسی‌ اولیه صلاحیت متقاضیان اعضای هیات علمی از سوی دانشگاه‌ها، وزارت علوم ۴۵ روز فرصت دارد نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی فراخون جذب هیات علمی بهمن ۹۶ شهریور ماه اعلام می شود افزود: در هر فراخوان بعد از طی شدن تمام مراحل بین ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر پذیرش می شوند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم یادآورشد: در مجموع در سال بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به اعضای هیات‌علمی در کل کشور اضافه می‌شوند. در حال حاضر حدود ۸۰ هزار عضو هیات‌علمی در تمام دانشگاه‌های کشور در حال فعالیت هستند.

وی درباره نحوه اعتراض اعضای هیات‌علمی به نتیجه بررسی پرونده‌ها، گفت: برای رسیدگی به اعتراضات، در ابتدا این پرونده توسط کارگروه‌ها در دانشگاه رسیدگی می‌شود که در صورت اعتراض فرد به نتیجه آن، دانشگاه مکلف است ترکیب کارگروه را تغییر دهد.

وی افزود: در بررسی صلاحیت علمی و عمومی نیز امکان اعتراض فرد در دانشگاه وجود دارد و همچنین طبق مقررات باید دو نفر از اعضای هیات اجرایی دانشگاه‌های دیگر دعوت و دو نفر از اعضای هیات اجرایی فعلی خارج شوند تا این مسئله نیز مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

رضوان‌طلب افزود: اگر فرد باز هم قانع نشد، می‌تواند اعتراض خود را از طریق هیات مرکزی جذب در وزارت علوم انجام دهد و اگر به نتیجه این بررسی نیز اعتراض داشت، می‌تواند اعتراض خود را به هیات عالی جذب ارجاع داده که نظر این هیات، نظر نهایی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان