بازدید 9709

اعتراف مرد بساز‌بفروش در پرونده آزار دختر دکوراتور

مرد بساز بفروش که متهم است دختر دکوراتور را آزار داده امروز در پای میز محاکمه ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۷۹۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 24 April 2018

رکنا نوشت: مرد بساز بفروش که متهم است دختر دکوراتور را آزار داده امروز در پای میز محاکمه ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت دختر 28 ساله‌ای به نام ارغوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. دختر جوان از یک مرد بساز بفروش که وی را آزار داده بود شکایت کرد. ارغوان گفت: من طراح داخلی ساختمان هستم. مدتی پیش با یک مرد میانسال که بساز بفروش بود آشنا شدم . بهروز ۵۳ ساله می گفت قصد ساختمان‌سازی در یک شهرک را دارد. به همین خاطر به من پیشنهاد کار داد و قرار شد من طراحی دکور ساختمان‌ها را به عهده بگیرم. پس از مدتی نقشه هایم را به او تحویل دادم اما او گفت کارم را بلد نیستم و طراحی خوبی ارائه نکرده ام. او یک شب با من تماس گرفت تا برای پس گرفتن نقشه هایم مقابل خانه اش بروم. وقتی مقابل در خانه ویلای او در شمال تهران رفتم یک بار مرا به داخل خانه کشید و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد.

به دنبال اظهارات دختر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی پزشکی قانونی اظهارات فرانک را تایید کرد بیژن بازداشت شد.

پزشکی‌قانونی همچنین در گزارشی اعلام کرد DNA به دست آمده روی لباس های دختر جوان با DNA مرد بساز بفروش مطابقت دارد. به این ترتیب علیه بهروز کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد، بهروز خودش را بیگناه خواند و ادعای تازه ای را مطرح کرد.

وی گفت : وقتی نقشه‌های دکوراتور تازه کار را قبول نکردم و پولی به عنوان دستمزد به او ندادم کینه مرا به دل گرفت. ارغوان به چند نفر از همکارانم گفته بود این ماجرا را تلافی می‌کند و مرا به دردسر می اندازد. او حالا به قصد اخاذی ماجرای تجاوز را مطرح کرده تا بتواند از من پول بگیرد.

در ادامه ارغوان که در دادگاه حضور داشت بهروز را دروغگو نامید و تکه‌ای از لباس هایش را به قضات دادگاه نشان داد.

وی گفت: این مدارک را ارائه می‌کنم تا حرفم را ثابت کنم. این مرد که هم سن و سال پدرم است با بی رحمی مرا آزار داد و آینده ام را تباه کرد، من برای او حکم اعدام می خواهم.

اما بهروز گفت : لباس های ارائه شده از سوی ارغوان متعلق به همسرم است. این دختر با نقشه از قبل طراحی شده لباس های همسرم را دزدیده تا این شکایت را علیه من مطرح کند. شبی که ارغوان برای پس گرفتن نقشه هایش مقابل در خانه ام آمد همسر و دخترم یکی از اقوام مان در خانه حضور داشتند. او دو جعبه پرتقالی را که در خانه مان امانت گذاشته بود با خود برداشت و رفت. حالا همسر، دختر، یکی از بستگانم می‌توانند این موضوع را شهادت دهند.

در این میان ارغوان بود گفت این لباس یک برند خارجی است و من آن را از خارج از ایران تهیه کردم. اما بهروز ادعا می‌کند این لباس متعلق به همسر اوست. او می خواهد با دروغ گویی هایش از مجازات در امان بماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰
ایران بهترین مدرسه برای آموزش گناه و انکاره. یه کاری بکنی و بعدش گناه رو گردن نگیری بلکه طرف مقابل رو مقصر بدونی که میخواد منو خراب کنه. گرچه اطلاع کافی از این موضوع ندارم ولی امیدوارم اگر حق با دختر باشه اشد مجازات رو در نظر بگیرن
خوب؟؟؟؟.....
آخرش چی شد!!! کی به کی بود!!؟
باید این مرد کثیف اعدام شود تاعبرت دیگران شود
بالاخره ارغوان بود یا فرانک ؟
شاکی و متهم هر دو دروغگو و فریبکار هستند
متهم از اشنایی با شاکی قصد ایجاد رابطه داشته و گرنه کدام کار فرما طراحی داخلی یک پروژه را به یک دختر جوان میدهد در حالی که کاری زمانبر و نیازمند ساعات کاری زیاد و همکاری چند نفر و تایید نهایی و است
شاکی هم ا ز ابتدای اشنایی بعلت وضع مالی بسیار خوب شخص بساز بفروش دنبال نقطه ضعف و اخاذی از او بوده است
عجب مملکت در پیتی شده ها، بساز بفروش چون پولداره با خیال راحت به دختر مردم تجاوز میکنه و بکمک وکیل هر تهمت و دروغی را جهت نجات خود و ببه دردسر انداختن دختر نگون بخت انجام میده، یعنی کسی در این مملکت هست که به داد بی پولان نگون بخت برسه و مجرمان هوسران پولدار تازه به دوران رسیده را سر جای خود بنشانه تا درس عبرت دیگر تازه بدوران رسیده ها و نوکیسه ها شود
دختره رو باید اعدام کنند
چرا در گزارش ،ارغوان شد فرانک و بهروز شد بیژن!!!!!!!
من که هرچی دقت کردم متوجه اعتراف مرد به آزار و اذیت دختر نشدم و او موضوع را انکار کرده بود. چرا شما تیتر زدید اعتراف مرد به .......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر