بازدید 4984

حمله موشکی یمن به بندر آرامکوی عربستان

شبکه خبری 'المسیره' یمن گزارش داد که نیروهای این کشور با دو موشک بالستیک بندر 'آرامکو' در استان جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۷۹۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 23 April 2018

شبکه خبری 'المسیره' یمن گزارش داد که نیروهای این کشور با دو موشک بالستیک بندر 'آرامکو' در استان جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

به گزارش روز دوشنبه المسیره، منابع نظامی یمنی اعلام کردند که نیروهای یمنی دو موشک بالستیک از نوع 'بدر 1' را به بندر آرامکو در جیزان شلیک کردند.
لحظاتی بعد از این حمله، منابع سعودی مدعی شدند که نیروهای پدافند هوایی عربستان دو موشک شلیک شده از خاک یمن به سمت جیزان را رهگیری کردند.
هنوز جزئیات خسارت این حمله موشکی مخابره نشده است.
این حمله در صورتی انجام می شود که جنگنده های متجاوز سعودی شب گذشته (یکشنبه) در دو حمله پیاپی به روستای 'الراقه' واقع در منطقه 'بنی قیس' در استان حجه در غرب یمن یک مراسم عروسی را به خاک و خون کشیدند.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت یمن، 33 نفر در این تجاوز کشته و 55 نفر دیگر زخمی شدند و احتمال افزایش آمار قربانیان وجود دارد.
حملات مستمر جنگنده های سعودی به مواضع غیرنظامی در یمن در سایه سکوت محافل بین المللی و همدستی غرب با سعودی ها از طریق فروش سلاح به این ریاض، به طور روزانه ادامه دارد.
بن سلمان ولیعهد عربستان طراح باتلاق خونین جنگ یمن، از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن هزاران یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی