بازدید 11322
۱

سقوط داربست ساختمان ۱۰ طبقه در سعادت‌آباد

حدود ساعت ۱۶ حادثه سقوط داربست ساختمان ۱۰ طبقه در بلوار سعادت آباد حد فاصل خیابان یکم و سوم منجر به مسدود شدن معبر سعادت آباد شد.
کد خبر: ۷۹۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 21 April 2018

ایسنا نوشت: حدود ساعت ۱۶ حادثه سقوط داربست ساختمان ۱۰ طبقه در بلوار سعادت آباد حد فاصل خیابان یکم و سوم منجر به مسدود شدن معبر سعادت آباد شد.

حادثه سقوط داربست ساختمان ۱۰ طبقه منجربه تخریب سه خودرو و دو اصله درخت شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. عوامل شهرداری منطقه ۲ در حال حاضر در محل مورد نظر حضور دارند و در حال مدیریت صحنه هستند.

خوشبختانه با حضور به‌موقع عوامل شهرداری منطقه ۲ و مسدود کردن مسیر و تخلیه معبر از خودروها و جلوگیری از ورود عابران و خودروها در بدو وقوع حادثه از بروز حادثه بزرگتر وخسارت‌های مالی بیشتر و جانی جلوگیری شد.

سقوط داربست ساختمان ۱۰ طبقه در سعادت‌آباد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این حوادث نشاندهنده عدم نظارت در نصب داربست است . متاسفانه در اکثر موارد شاهد هستیم که سازه ای که برای جلوگیری از ریزش مصالح ساختمانی به پیاده رو نصب می شود بسیار غیر مقاوم است و روی سازه به جای پلیت و ورق آهنی از درب چوبی ساختمان تخریب شده کلنگی استفاده می شود یا از تور بسیار ضعیف(تور معروف به تور مرغی) استفاده میشود که در مقابل ریزش آجر و مصالح بی تاثیر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل