بازدید 2641

مردم برای کالای ایرانی با کیفیت هزینه بیشتری پرداخت می‌کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مردم ایران حاضر هستند در شرایط مساوی هزینه‌ بیشتری را به‌منظور حمایت از کالای ایرانی پرداخت کنند.
کد خبر: ۷۹۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 21 April 2018

 

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لازمه‌های حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: چند مورد را باید حتما در راستای حمایت از کالای ایرانی مد نظر داشته باشیم اولا هزینه تمام شده را باید کاهش دهیم به این معنا که هزینه ساخت محصول و کالا در کشور ما گران است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که از نظر هزینه‌ای توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از آیتم‌های کیفیت محصولات، استاندارد است، گفت: اگر می‌خواهیم استفاده از کالای ایرانی را نهادینه کنیم باید کالایی را تولید کنیم که توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران حاضر هستند در شرایط مساوی هزینه‌ بیشتری را به‌منظور حمایت از کالای ایرانی پرداخت کنند، ادامه داد: اما اگر کالای ایرانی قابلیت رقابت، قیمت مناسب و استاندارهای لازم را نداشته باشد کسی اقدام به خرید آن نمی‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان ایرانی این اشتباه را نکنند که در سال حمایت از کالای ایرانی مرزها بسته می‌شود و فقط کالای ایرانی به فروش می‌رسد، عنوان کرد: نمی‌توانیم تجارت جهانی را نادیده بگیریم و مرزهای کشور را ببندیم، هیچکدام از کشورهای پیشرفته این اقدام را نکرده‌اند؛ باید همگام با کشورهای جهان حرکت کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه باید قدرت برندسازی کشور را در دنیا ارتقاء دهیم، خاطرنشان کرد: کالاهایی در کشور ما تولید می‌شوند که می‌توانند برند شوند، زعفران ایرانی می‌تواند سود خوبی را در اختیار کشور قراردهد این مسئله در زمینه برنج، پسته و فرش نیز وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار