بازدید 2013

وام ضروری دکتری یک بار پرداخت می‌شود

کد خبر: ۷۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 21 April 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام ضروری دکترا یک بار در دوره پرداخت می‌شود و تعدادی از دانشجویانی که ثبت نام کرده‌اند این وام را دریافت و ...

به گزارش دانشجو، ذوالفقار، یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص اعتراض دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به تایید نشدن وام های ضروری دانشجویان گفت: هر دانشجویی که در سامانه صندوق رفاه ثبت نام کرده باشد پرداخت وام برای آنها تایید شده و هیچ وام پرداخت نشده در صندوق رفاه ندارند.

وی در خصوص وام ضروری دکترا گفت: تعدادی از دانشجویان برای دریافت وام ضروری ثبت نام کرده اند که یک دوره آن پرداخت شده که این دانشجویان باید طی 4 سال این وام را دریافت کنند و به صورت یک بار در دوره پرداخت می شود.

یزدان مهر اضافه کرد: تاکنون 12 هزار دانشجو وام ضروری دکترا دریافت کرده اند که در مجموع 36 میلیارد تومان سال 96 پرداخت کرده ایم و امسال نیز این وام پرداخت می شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص سایر وام ها گفت: هر ثبت نامی که تاکنون از سوی دانشگاه ها در سامانه صندوق رفاه صورت گرفته وام ها پرداخت شده و هیچ وامی نداریم که پرداخت نشده باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر