بازدید 2334

سهام آسیایی همسو با وال‌استریت رشد کرد

پس از این که در معاملات دیشب، وال‌استریت با درآمدهای شرکتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد کرد، هرچند با وجود نگرانی‌هایی در مورد موانع تجاری و چشم‌انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق افت کردند.
کد خبر: ۷۹۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 18 April 2018

پس از این که در معاملات دیشب، وال‌استریت با درآمدهای شرکتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد کرد، هرچند با وجود نگرانی‌هایی در مورد موانع تجاری و چشم‌انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق افت کردند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، پس از این که در معاملات دیشب، وال‌استریت با درآمدهای شرکتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد کرد، هرچند با وجود نگرانی‌هایی در مورد موانع تجاری و چشم‌انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق قرضه افت کردند.

بازارهای چین علی‌رغم این‌که پکن نقدینگی سیستم بانکی این کشور را تقویت کرد، افت کردند. شاخص شرکت‌های بزرگ تکنولوژی چین اندکی پس از بازگشایی ۰.۲ درصد افت کرد.

پس از این‌که ایالات‌متحده شرکت‌های آمریکایی را از فروش قطعات به شرکت سازنده تجهیزات رادیویی و ارتباطاتی چین، زدتی‌ای، منع کرد، شاخص شانگ‌های به پایین‌ترین میزان یک ساله خود رسید.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارجِ ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی، ۰.۵ درصد رشد کرد، هر چند که این رشد پس از ۴ جلسه متوالی ضرردهی به دست می‌آید.

نیکی ژاپن ۱.۲ درصد جهش کرد. این درحالی اتفاق افتاد که سرمایه‌گذاران با دیدار نخست‌وزیر، شینزو آبه و رییس‌جمهور ترامپ در استراحتگاه مارالگو، منتظر خبرهایی با موضوع تجارت هستند.

شاخص داو روز سه‌شنبه را با رشدی ۰.۸۸ درصدی به پایان برد، درحالی‌که اس‌اندپی۵۰۰ هم ۱.۰۶ درصد جهش کرد و نزدک ۱.۷۸ درصد اوج گرفت.

امروز هم پس از اعلام درآمدهای بالای نتفلیکس، گلدمن‌ساکز و شرکت‌های سلامتی و درمانی، که خوش‌بینی‌ها در مورد آن‌چه انتظار می‌رود قوی‌ترین فصل درآمدها در ۷ سال اخیر باشد، را بیشتر کرد و  شاخص ای‌مینی اس‌اندپی ۰.۱ درصد رشد کرد.

در بازار ارز، یورو پس از این‌که دیشب تا ۱.۲۴۱۳ دلار اوج گرفت، امروز در نرخ ۱.۲۳۷۰ دلار تثبیت شد، درحالی‌که شاخص دلار به سختی از ۸۹.۵۳۸ واحد فاصله گرفت.

دلار با نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکره با کره‌شمالی تقویت شد و نرخ ود را در برابر ین تا ۱۰۷.۲۵ ین، بهبود بخشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان