بازدید 9522
۳

قطعی گسترده آب و برق در کرج

کد خبر: ۷۹۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 16 April 2018

در پی بارش برف در استان البرز از یکشنبه شب تاکنون، شبکه برق و تلفن همراه کرج دچار اختلال شده و در بسیاری از محلات این شهر شهروندان با قطعی آب هم مواجه شده اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری ها در پی بارش برف در شهرستان کرج و استان البرز، از شب گذشته تاکنون خطوط برق دچار قطعی شده و اختلال در شبکه تلفن همراه نیز ادامه دارد.

ارتفاع برف در مناطق کوهستانی حدود ۴۰ سانتی‌متر و در کوهپایه‌های البرز به حدود ۱۵ سانتی‌متر رسیده است، همچنین در پی بارش از یکشنبه‌شب برق مناطقی از شهرستان‌های ساوجبلاغ و کرج قطع شد.

در این راستا ۷۰ تیم در حال رفع قطعی برق هستند ضمن اینکه بارش برف نیز سبب افتادن انبوهی از شاخ و برگ درختان شده است که تیم‌های شهرداری مشغول پاک‌سازی معابر هستند.

درعین‌حال رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج خبر داد که باعث مصدومیت ۱۴ نفر و مرگ یک نفر شده است.

بارش برف و شکستگی درختان باعث قطعی برق در البرز شد

مدیرعامل شرکت برق استان البرز گفت: بارش برف و شکستگی درختان باعث قطعی برق در البرز شد.

ناصر اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به قطعی برق در برخی نقاط استان پیرو بارش شدید برف، اظهار کرد: بارش شدید برف موجب شکستگی درختان و سقوط آن‌ها بر شبکه‌های برق‌رسانی شده است.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های متعدد شرکت توزیع برق استان برای رفع قطع برق، افزود: تداوم بارش این روند را با مشکل مواجه کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت برق استان البرز از ۳۵۰ فیدر برق ۷۳ فیدر به‌واسطه بارش برف با اشکالاتی مواجه شده‌اند، گفت: در حال حاضر یک‌چهارم مشترکین برق البرز با مشکل قطعی برق مواجه هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
با این برف اندک و اینقدر مشکل در تامین اب و برق و گاز حتما در مشکلات بزرگتر باید کرم الکاتبین کمک کند۱۰ سامی ماری برف و این همه معضل جای تاسف است
بارندگی نداریم بی ابیم بارندگی داریم بی ابیم!
یعنی مسئولینی داریم, شاهکار
کشور جالبی داریم بارون نیاد میگن بی ابی هست یک بارون یا برف بیاد از اونجا که همه چی رابطه ای هست یا زیر ساخت ها داغون میشه یا برق و غیره قطع میشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل