بازدید 8059
۱
خبر

به بهانه واهی؛طرح یوز ایرانی از روی پیراهن تیم ملی حذف شد

در لباس های جدید آدیداس، یوز ایرانی به دلیل نوع خاص لباس و روزنه‌هایی که برای تنفس روی آن وجود دارد حذف شد!
کد خبر: ۷۹۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 15 April 2018

سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، در بخشی از صحبت‌های امروز خود رسما از حذف خاموش طرح یوز ایرانی از روی پیراهن ایرانی پرده برداشت. این در حالی است که فدراسیون ایران باز هم از طرح های آماده آدیداس استفاده خواهد کرد و از طراحی جدید پیراهن تیم ملی که پیش از این ساکت از آن دم زده بود، خبری نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، هدایت ممبینی اعلام کرد: «در لباس های جدید آدیداس، یوز ایرانی به دلیل نوع خاص لباس و روزنه‌هایی که برای تنفس روی آن وجود دارد حذف شد. اگر یوز مانند قبل روی پیراهن می‌ماند، تکنولوژی آدیداس زیر سوال می‌رفت. پیشنهاد دادیم طرح یوز بین آرم فدراسیون فوتبال و لوگوی آدیداس قرار بگیرد که به دلیل ازدحام طرح در آن بخش لباس، این موضوع منتفی شد. پیشنهاد دیگرمان برای این که یوز پشت پیراهن و بین شماره و اسم بازیکن طراحی شود هم منتفی شد. به همین دلایل یوز از پیراهن تیم ملی حذف شد.»

اعلام حذف یوز از پیراهن تیم ملی در حالی است که در طول چهار سال گذشته به عنوان نماد اصلی تیم ملی ایران در سطح جهانی معرفی شده بود و همه تیم ملی را با این عنوان یاد می‌کردند. حتی مهدی تاج، محمدرضا ساکت و صفی‌الله فغان‌پور، مدیران فدراسیون بارها تاکید کردند که آدیداس در حالی طراحی پیراهن تیم ملی است و طرح یوز حتما روی این لباس وجود دارد. با وجود حذف یوز، آدیداس طراحی خاصی هم برای لباس تیم ملی در نظر ندارد و از پوشاک آماده و ساده خود استفاده می‌کند. ممبینی درباره این موضوع گفته است: «آدیداس پیراهن خاصی برای تیم ملی ایران طراحی نکرده است. در این زمان محدود فرصتی برای طراحی لباس وجود نداشت.»

به بهانه واهی؛طرح یوز ایرانی از روی پیراهن تیم ملی حذف شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فکر کنم اگر از مدل بهتری از طرح یوز یا حتی مدل خط اشک روی صورت یوز استفاده میشد برای پیراهن خیلی قشنگ تر از این تیشت ساده طرح پیراهن زیر بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر