بازدید 2773

افتتاح خوابگاه ۱۵۰ نفری مجتمع آموزش عالی بم

کد خبر: ۷۹۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 15 April 2018

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از اختصاص کمک 200 میلیون تومانی برا تجهیز خوابگاه 150 نفری مجتمع عالی بم خبر داد و گفت: وام‌های دانشجویان این مجتمع پوشش صد درصدی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مهندس ذوالفقار یزدانمهر از اختصاص تسهیلات برای ساخت دو خوابگاه 250 نفری خواهران و برادران در مجتمع آموزش عالی بم خبر داد و گفت: خوشبختانه با گشایشی که در برنامه ششم توسعه شکل گرفته و با رایزنی و تدبیری که با سازمان برنامه ریزی و بودجه داشتیم این آمادگی را داریم که با کمک مجتمع دو خوابگاه در این مرکز بسازیم.

وی در ادامه تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان اعتباری به مبلغ 200 میلیون تومان به منظور تجهیز خوابگاه 150 نفری مجتمع آموزش عالی بم اختصاص خواهد داد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه از زندگی دانشجویان در خوابگاه کانکسی خجالت می کشیدم وچرا که حداقل‌های رفاهی در این مکان‌ها وجود ندارد، گفت؛ دو واحد اتاق تندرستی با اعتباری بالغ بر800 میلیون برای خواهران و برادران از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مجتمع عالی بم تخصیص خواهیم داد. ضمن اینکه به دلیل اینکه اکثر دانشجویان ساکن این مجتمع بی بضاعت هستند لذا وام‌های دانشجویان مجتمع را پوشش صد در صدی میدهیم.

یزدانمهر همچنین از کمک به صندوق خیریه امام علی(ع) که در مجتمع آموزش عالی بم از سوی صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم با کمکی ٦٥ میلیون تومانی که خواهیم کرد بخشی از نیازهای دانشجویان خوابگاهی این مرکز را برآورده نماییم و به امید اینکه هیچ دانشجویی به خاطر فقر مالی دچار مشکل و ترک تحصیل نشود. و همچنین با تاسیس این صندوق‌ها بنا داریم که خیرین، اساتید، نهادهای مختلف و صنعت با توجه به توانمندیهای هر استان به میدان بیایند و در امر آموزش و پژوهش به دانشجویان بی بضاعت ع کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،دکتر محمدعلی نوراللهی رئیس مجتمع آموزش عالی بم نیز طی سخنانی در این مراسم خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه این مجتمع از سال 1389 مستقل و در این مدت 6 سال رشد و پیشرفت خوبی داشته اما دارای محدودیت ها و کمبودهای زیادی در زمینه رفاهی از جمله خوابگاه و اسکان دانشجویان، اماکن ورزشی و تندرستی و سلف سرویس و تغذیه و هم چنین تجهیزات است که امیدواریم با حمایت‌های وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان بتوانیم حداقلهای رفاهی را برای دانشجویان فراهم نماییم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر