بازدید 3952

تبریک‌ماکرون‌برای‌همکاری‌فوق‌العاده‌در‌حمله‌به‌سوریه

رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس همکاری فوق‌العاده در حمله به سوریه را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۹۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 14 April 2018

رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس همکاری فوق‌العاده در حمله به سوریه را تبریک گفت.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری رویترز، "کاخ الیزه" اعلام کرد "امانوئل ماکرون" رئیس جمهور فرانسه روز شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با "دونالد ترامپ" همتای آمریکایی خود و "ترزا می" نخست وزیر انگلیس « همکاری فوق العاده » نیروهای سه کشور را در تهاجم به سوریه تبریک گفت.

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل متحد باید اکنون ابتکار عمل را درباره سوریه به دست بگیرد. شورای امنیت در شرایط کنونی باید دوباره طرح جدیدی را در مورد اوضاع سوریه تدوین کند.

بامداد امروز- شنبه- «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا فرمان تجاوز نظامی به سوریه را صادر کرد.

طبق اعلام مقام‌های آمریکایی، در جریان این حمله تا 120 فروند موشک به مناطق مختلف سوریه شلیک شده است. پدافند هوایی ارتش سوریه بخشی از این موشک‌ها را ساقط کرده است.

این حمله یک هفته پس از آن صورت گرفت که گروه‌های تروریستی فعال در شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی دمشق مدعی شدند که به این شهر حمله شیمیایی شده است. دولت آمریکا بلافاصله دمشق را به دست داشتن در این حادثه متهم و اعلام کرد که ممکن است به زودی به سوریه حمله کند.

در حالی که در روزهای گذشته از اقدام نظامی گسترده علیه سوریه صحبت می‌شد، حمله شب گذشته به این کشور به هدف قرار دادن چند پایگاه نظامی و ساختمان محدود شد. وزارت دفاع آمریکا( پنتاگون) پایان این تجاوز را اعلام و تأکید کرد افزایش حملات در دستور کار نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان