بازدید 4492

دمشق اتهام حمله شیمیایی به دوما را تکذیب کرد

کد خبر: ۷۸۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰ 08 April 2018

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) روز شنبه با انتقاد از تداوم فضاسازی رسانه‌های غربی علیه ارتش سوریه که همزمان با آزادسازی شهر دوما صورت می‌گیرد، نوشت: اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی در این شهر بی اساس و کذب محض است.

به گزارش ایرنا، این رسانه نوشت: تروریست‌های جیش‌الاسلام با نسبت دادن اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی به ارتش عربی سوریه، تلاشی آشکار برای مانع شدن از پیشروی نیروها دارند.

این گزارش می‌افزاید: برخی رسانه‌ها که شهره به حمایت از تروریست‌ها هستند، مدعی استفاده از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما در پاسخ به حملات سازمان‌های تروریستی به مناطقی از دمشق و حومه شده‌اند.

سانا ادامه داد که نیروهای ارتش سوریه پیشروی قاطعانه و سریعی در شهر دوما دارند و در چنین شرایطی، حتی استفاده از تسلیحات شیمیایی مطابق با ادعای رسانه‌های غربی، توجیهی نخواهد داشت.

گروه تروریستی جیش الاسلام به تازگی با نقض توافق خروج از شهر دوما در استان ریف دمشق، محله های مسکونی پایتخت سوریه را با موشک و خمپاره هدف قرار داد و این موضوع موجب از سرگیری عملیات نیروهای دولتی شد.
منابع نزدیک به تروریست ها مدعی شده اند که هواپیماهای نظامی سوریه، دوما را شامگاه شنبه هدف بمباران شیمیایی قرار دارند که در جریان آن 75 تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند. این اتهام در شرایطی است که نظامیان سوری در یک قدمی آزادسازی این شهر قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست