بازدید 10590
فوتو نیوز «تابناک»؛

پارسایی:نمی‌توان مردم را وادار کرد از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنند/جهانگیری:مقصود از حمایت از کالای ایرانی این نیست که هر محصولی با هر کیفیتی به خورد مردم داده شود

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۸۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 01 April 2018

عطیه اسدالله- تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۳
همه فقط حرف میزنن. اخرش فیلتر میشه دیگه کسی جلوشو نمیگیره.
من ترجیه میدم به جای پیام رسان داخلی یدونه فیلتر شکن دانلود کنم.
هر چند از فیلتر قبلی هنوز فیلتر شکنمو پاک نکردم.
این چه استقلالیه که دوتا برادر با طراحی تلگرام به خطر انداختنش.
دارید اشتباهه حمایت از خودروی ملی رو تکرار میکنید که نتیجش شد سود خودرو سازا
به به توی قرن بیست و یکم یک کشور به یک کشور دیگه حمله میکنه و بخشی از خاک اونو اشغال میکنه بعدش با کمال پررویی میچسبوندش به یکی از استان های خودش!!!!
موضوع مهم مملکت شده تلگرام
به جهنم که فیلتر میشه
آقای بروجردی فکر نمیکنی 30 سال مسئولیت کافیه دیگه و بهتر باز نشسته بشی تا 40 تا جون تحصیل کرده شاغل بشن. در 30 سال گذشته که مسئول کمسیون امنیت ملی مجلس بودی چه دستاوردی داشتی.
میشه این بروجردی ها دیگه اینو نفرستن مجلس!!!
آقای جهانگیری اون موضوعی که مطرح کردین مصداقش خودروسازهای داخلی هستند که ماشالا سر اکثر مسیولین تو صندوقش...
آقای جهانگیری . آقای روحانی . تو را خدا قسم میدم برای نجات اقتصاد ایران. از مبانی علمی استفاده کنید . تمام کارخانجات تولیدی حتی خودرو سازی را که سهم خواهی میکنند به بخش خصوصی و انهم با عرضه فروش در بورس تمام کنید . اگر صنایع ایران خصوصی شوند هم اختلاس نداریم هم کیفیت داریم هم رقابت با اجناس خارج داریم کاری کنیم حتی اگر جنس خارجی وارد شد مردم بخاطر کیفیت بهتر جنس ایرانی بخرند .
کمی با من مدارا کن
والا آقا جهانگیری فعلا که هر چیزی بخورد مردم میدن.نمونه اش خودروهای بی کیفیت داخله.حق انتخاب بدین به مردم ببینین خود مردم بهترین راهنماهان برای بازار و تولید
این نمایندهه پارسایی مثل بقیه هم حزبی هاش بوی انتخابات به مشامش رسیده داره عوام فریبی میکنه و به هر قیمتی(...) هم که شده حاظر هستن رای جمع کنن
لطفا بيانيه سپاه در مورد چهلمين سالگرد انقلاب را كامل پخش كنيد
جناب جهانگيري با آن مديريتي كه در صنايع خصولتي هست آخر سال امسال خواهيم ديد كه هر بنجوري به اسم حمايت از كالاي داخلي به خورد ملت خواهيد داد .
آقای پارسایی چرا مغلطه می کنید.چه کسی گفته درهای کشور را ببندید؟
اتکاء به خود و خودباوری که منشاء بسیاری از دست آوردهای مهم کشورما بوده بستن دربهای کشور محسوب می شود. آیا امروز بعد از کذشت 4 دهه از انقلاب صنعت خودرو سازی چه حرفی برای کفتن دارد مگر دربها برای خودرو بسته بوده و یا یک عده مسئولین منفعت طلب همچنان از آن منتفع هستند و حدود 80% وابسته.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی