بازدید 2742

ترافیک پرحجم در مبادی شهرهای شمالی و زیارتی

ترافیک مبادی ورودی شهرهای زیارتی، گردشگری و استانهای شمالی کشور در آستانه سال نو پرحجم گزارش شده است.
کد خبر: ۷۸۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 19 March 2018

ترافیک مبادی ورودی شهرهای زیارتی، گردشگری و استانهای شمالی کشور در آستانه سال نو پرحجم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، استانهای خراسان رضوی، قم، گلستان، مازندران ، گیلان و همچنین برخی شهرهای مناطق مرکزی، جنوبی، غربی و شرقی در واپسین ساعات سال 96 با ورود میلیونی مسافران نوروزی همراه شده است .
با نزدیک شدن سال 97، بیشترین مسافرت ها از پایتخت آغاز شده و مسافران نوروزی لحظه به لحظه این شهر پر جمعیت را با خودروهای شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما ترک کرده و برای سپری کردن روزهای بهاری عازم نقاط مختلف کشور شده اند.
از خراسان رضوی گزارش شده که مبادی ورودی شهر مشهد مقدس با ترافیک سنگین همراه است.
در این راستا رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ترافیک در مبادی ورودی شهر مشهد پرحجم گزارش شده است.
ابوالفضل حسینی عشرت آباد دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از سامانه های نظارت تصویری و گزارش راهداران، ترافیک در جاده مشهد - چناران و آزاد راه مشهد - باغچه نیمه سنگین و روان گزارش شده است.
وی اظهار کرد: تردد در مسیر چناران - مشهد و آزاد راه شهید شوشتری در مسیر باغچه - مشهد همچون دیگر جاده های اصلی استان به صورت عادی و روان در جریان است.
وی گفت: مقارن ظهر امروز راهبندان در حوزه راهداری استان سمنان و قبل از مسیر داورزن - سبزوار موجب تردد برخی خودروها از مسیرهای فرعی شده بود که هم اکنون این مشکل رفع شده و تردد عادی در محور میامی - داورزن - سبزوار در جریان است.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
پیش بینی می شود در ایام نوروز بیش از هشت میلیون زائر و گردشگر به مشهدالرضا (ع) سفر کنند.

**ترافیک در آزادراه قم-تهران سنگین است
سرپرست پلیس راه قم، با اشاره به آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان قم گفت: از صبح امروز دوشنبه تا کنون (ساعت 20) ترافیک در سه محور آزادراه تهران-قم، آزادراه قم- کاشان و بزرگراه قم -سلفچگان سنیگن بوده است.
سرهنگ مختار پناهی با اشاره به این که از صبح امروز دوشنبه شاهد افزایش ترافیک در سه محور مواصلاتی قم بوده ایم افزود: در سایر محورهای مواصلاتی استان قم ترافیک نیمه سنگین و روان بوده است.
براساس اطلاعات دریافتی از پلیس راه استان قزوین، ترافیک در آزادراه های این استان شامل آزادراه قزوین-کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان نسبتا نیمه سنگین است.
محور تهران- اراک، اراک - بروجرد، ساوه-تهران، ساوه- همدان- و دلیجان - اصفهان در استان مرکزی نیز با ترافیک پرحجم روبرو است.
پلیس راه استان یزد نیز گزارشی با اشاره به اینکه جاده تهران به یزد در حوزه استحفاظی این استان از ترافیک نسبتا روانی برخوردار است، از رانندگان خواست در صورت کاهش دید افقی به علت وزش باد همراه با گرد و خاک در منتهی الیه سمت راست جاده توقف و پس از بهبود شرایط جوی به حرکت خود ادامه دهند و با توجه به بیابانی بودن منطقه از ادامه رانندگی طولانی پرهیز کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر