بازدید 3639

هشدار پلیس آگاهی خوزستان به مسافران نوروزی

رییس پلیس آگاهی خوزستان درخصوص چگونگی نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهرات و جلوگیری از سرقت منزل به مسافران نوروزی هشدار داد.
کد خبر: ۷۸۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 19 March 2018

رییس پلیس آگاهی خوزستان درخصوص چگونگی نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهرات و جلوگیری از سرقت منزل به مسافران نوروزی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ سعید شعبان اظهار کرد: مسافران نوروزی وجوه نقد، طلاجات و جواهرات و اوراق بهادار خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.
وی افزود: همچنین شهروندان در حد امکان منزل خود را خالی از سکنه نگذاشته و در صورت ترک منزل، به همسایگان مورد اعتماد خود، ترک منزل را اعلام کنند.
رییس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: مسافران و شهروندان در این ایام اشیای قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل، هویتی و با ارزش را داخل خودرو نگذارند.
وی بیان کرد: قرار دادن اتومبیل در توقفگاه های عمومی سطح شهر یکی دیگر از اقدامات موثر در جهت جلوگیری از سرقت احتمالی است.
سرهنگ شعبان گفت: در این ایام نوروزی مسافران از برپاکردن چادر در اماکن خلوت و به صورت انفرادی بپرهیزند و برای اسکان موقت از ستادهای نوروزی راهنمایی بگیرند و در محل های تعیین شده به برپا کردن چادر اقدام کنند.
وی افزود:مسافران در اماکن عمومی که چادرهای زیادی نصب شده، چادر خود را ترک نکرده و مراقب وسایل خود باشند.
رییس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: فاصله زیاد خودرو با چادرهای اسکان می تواند فرصت مناسب را در اختیار سارقان برای سرقت قرار دهد.
وی افزود: مسافران برای تهیه محل استراحت و اسکان، به ستادهای اسکان مسافران نوروزی مراجعه کرده و همچنین از تهیه منزل از افراد ناشناس که به صورت کلید به دست( منازل کلیدی) بر سر راه مسافران قرار می گیرند، پرهیز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل