بازدید 7678
۴

عیدی پلیس راهور به خلافکاران میلیونی

کد خبر: ۷۸۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 19 March 2018

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: خودروهایی که بیش از یک‌میلیون تومان جریمه دارند در ایام نوروز توقیف نمی‌شوند.

به گزارش تسنیم سرهنگ احمد کرمی‌‌اسد با اشاره به تمهیدات درنظر گرفته‌شده برای نوروز 97 اظهار کرد: خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند در ایام نوروز توقیف نمی‌شوند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون دارندگان این خودروها یک ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

طبق تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389 درصورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ده‌میلیون ریال 10.000.000 برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده 5 این قانون اقدام ننماید، راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
به جاي اينكه به اونايي كه خلافي ندارند جايزه بدن به متخلفين جايزه ميدن
قانون همیشه برای ضعفا و فقراست
خیلی تاسف اور است که هیچ فرق بازدارنده ای بین خلافکاران در رانندگی و افرادی که در رانندگی به حقوق جامعه و سایر رانندگان میگذارند وجود ندارد. این گونه اقدامات نه تنها عیدی نیست بلکه فرصت بیشتری برای تخلف رانندگی و احیانا به خطر انداختن جان سایر مردم میباشد. پیشنهاد میکنم نام این اقدام را عیدی نگذارید و بهتر است عنوان آنرا مجوز برای تخلف بیشتر نامگذاری کنید.
نگارنده مطلب احتمالا خودروی شخصی نداره! اخوی سه چهار تا تخلف ناخواسته الان جریمه شما رو به بالای 1 میلیون تومن می رسونه! همچین نوشتی خلافکاران میلیونی که....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل