بازدید 5134
ترافیک نیمه سنگین محورهای منتهی به تهران و کرج را در بر گرفت؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه بیست و هشتم اسفندماه

برای روز دوشنبه سازمان هواشنانی کشور در بسیاری از استان ها آسمانی آفتابی همراه با وزش باد ملایم را پیش بینی کرده است. البته امروز استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی آسمانشان ابری و دارای بارش خواهند بود. در محور سربیژن به کرمان نیز گزارش برف داده شده است. ترافیک محورهای منتهی به شهر تهران و کرج نیمه سنگین گزارش می شود. همچنین غلظت گرد و غبار در استان سیستان و بلوچستان رو به افزایش است.
کد خبر: ۷۸۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 19 March 2018

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دو شنبه بیست و هشتم اسفندماهاز جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، برای روز دوشنبه سازمان هواشنانی کشور در بسیاری از استان ها آسمانی آفتابی همراه با وزش باد ملایم را پیش بینی کرده است. البته امروز استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی آسمانشان ابری و دارای بارش جزئی خواهند بود. در محور سربیژن به کرمان نیز گزارش برف داده شده است. ترافیک نیز محورهای منتهی به شهر تهران و کرج نیمه سنگین گزارش می شود.

بررسی داده های هواشناسی و ترافیکی کشور حکایت از این دارد که در روز دوشنبه اکثر محورهای مواصلاتی و نیز مناطق گردشگری کشور با جوی آرام رو به رو هستند و سامانه های بارشی اخیری که در روزهای گذشته زمینه بارش در برخی محورهای کشور شدند، آرام آرام و تا بعد از ظهر امروز از کشور خارج خواهند شد.

اامروز در برخی محورهای مواصلاتی استان های خراسان رضوی  و خراسان جنوبی و شمالی بارش پراکنده باران وجود دارد و مشهد سرخس دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید است.

برای روز یکشنبه گزارش بارش باران تنها در استان های  شمال غربی کشور صورت گرفته است و مابقی استان های کشور در فضایی آفتابی همراه با وزش باد ملایم میزبان مسافران نوروزی هستند. البته یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمان یعنی محور سربیژن به کرمان نیز در یک محدوده جغرافیایی کوچک دارای بارش برف است.

آخرین وضعیت ترافیک

تنها محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور در روز دوشنبه را باید مسدود بودن محورهای مواصلاتی محوراولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل و محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل در استان خوزستان عنوان کرد.

همچنین امروز باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره، باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، مسیر جنوب به شمال جاده چالوش از ابتدای مسیر تا تونل شماره 5 و نیز مسیر جنوب به شمال جاده هراز از دو راهی مشاء تا امام زاده هاشم دارای ترافیک نیمه سنگین هستند.

آخرین وضعیت آب و هوا

به گزارش سازمان هوا‌شناسی کشور در روز دو شنبه اکثر استان های کشور دارای آب و هوای آفتابی هستند و در این روز تنها دو استان شمال شرقی کشور یعنی خراسان رضوی و جنوبی و دو استان شمال غربی یعنی آذربایجان شرقی و غربی با آسمان ابری مواجه هستند که همین موضوع احتمال بارش را در این استان ها ایجاد کرده است.

جدا از موارد بالا استان های آذربایجان غربی و شرقی نیز امروز برای ساعاتی آسمان ابری و بارش باران جزئی در ارتفاعات را تجربه خواهند کرد.

البته در محور سر بیژن به کرمان در استان کرمان نیز گزارش بارش برف شده است. همچنین استان هرمزگان نیز با غبار محلی و آسمانی نیمه ابری رو به روست که وزش باد در سواحل این استان احتمال مواج شدن آب دریا را به همراه دارد.

جدا از موارد بالا استان سیستان و بلوچستان در محور ایرانشهر به خاش امروز شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک به همراه کاهش دید است.

در مجموع در روز دوشنبه استان های مرکزی کشور آسمانی آفتابی همراه با وزش باد ملایم و در برخی موارد کمی ابری را تجربه خواهند کرد. استان های جنوبی غبار محلی و وزش باد خواهند داشت. استان های شمال غربی شرایط صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد را تجربه می کنند. استان های شمالی آسمان آفتابی خواهند داشت و استان های جنوب شرقی گرد و غبار محلی همراه با وزش باد شدید خواهند داشت.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دو شنبه بیست و هشتم اسفندماه

پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان های کشور برای سه روز آینده بدین شرح است:

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه بیست و هشتم اسفندماه

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها