بازدید 2734

برگزاری مراسم اعتکاف دانشگاه علامه با700دانشجو

کد خبر: ۷۸۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 18 March 2018

پیگیری ریاست دانشگاه علامه و همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه با هیات دانشجویی اصحاب عاشورایی موجب شد تا مراسم معنوی اعتکاف طبق برنامه‌ریزی قبلی با حضور 700 دانشگاهی در دانشگاه علامه در فروردین 97 برگزار شود.

به گزارش فارس، پیگیری ریاست دانشگاه علامه و همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه با هیات دانشجویی اصحاب عاشورایی موجب شد تا مراسم معنوی اعتکاف طبق برنامه‌ریزی قبلی با حضور 700 دانشگاهی در دانشگاه علامه در فرودین 97 برگزار شود.

بنابراین گزارش، مسئول برگزاری مراسم اعتکاف دانشگاه علامه اخیرا ضمن گلایه از برخی مشکلات اعلام کرد در صورت عدم رفع مشکل مراسم اعتکاف را در مکان دیگری برگزار می‌کنیم.

محمدرضا زندی‌یکتا مسئول هیات دانشجویی اصحاب عاشورایی دانشگاه علامه در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: با حل مشکلات بوجود آمده دانشگاه علامه طباطبایی میزبان بزرگترین اعتکاف دانشجویی خواهد بود.

وی افزود: با نظر ریاست دانشگاه علامه طباطبایی و حل مشکلات بوجود آمده امسال به مراتب اعتکاف بهتری از سال گذشته خواهیم داشت و از حضور و سخنرانی اساتیدی چون حجت‌الاسلام صدیقی، پناهیان سرلک، حلوائیان، ابوالقاسمی و کرمی نیا و همچنین مداحی حاج علیرضا بکائی، میثم احمدی پور در اعتکاف دانشجویی بهره خواهیم برد.

وی در ادامه درباره همکاری معاون فرهنگی دانشگاه علامه در برگزاری مراسم اعتکاف هم افزود: معاون فرهنگی با همکاری و حل مشکلات بوجود آمده در مسیر برگزاری این مراسم معنوی تمامی شرایط مد نظر خادمان هیات اصحاب عاشورایی را فراهم کرد و اکنون مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی آماده برگزاری بزرگترین اعتکاف دانشجویی در سطح کشور است.

لازم به ذکر است اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه با ظرفیت 700 نفر در مسجد امام علی این دانشگاه در تاریخ 11 الی 13 فروردین برگزار می‌شود و ثبت نام آن تا تاریخ 5 فروردین 97 از طریق ربات تلگرامی http://t.me/ATUetekaf97bot صورت می پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار