بازدید 5508
یکشنبه آرام و آفتابی برای کسانی در پی مسافرت نوروزی هستند؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه

برای روز یکشنبه سازمان هواشنانی کشور در بسیاری از استان ها آسمانی آفتابی همراه با وزش باد ملایم را پیش بینی کرده است و تنها امروز استان های شمالی کشور و خراسان شمالی، رضوی و جنوبی آسمانشان ابری خواهد بود. ترافیک نیز در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور روان و آرام است و نگرانی چندانی برای مسافران نوروزی وجود ندارد.
کد خبر: ۷۸۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 18 March 2018

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه بیست و هفتم اسفندماهاز جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، برای روز یکشنبه سازمان هواشنانی کشور در بسیاری از استان ها آسمانی آفتابی همراه با وزش باد ملایم را پیش بینی کرده است و تنها امروز استان های شمالی کشور و خراسان شمالی، رضوی و جنوبی آسمانشان ابری خواهد بود. ترافیک نیز در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور روان و آرام است و نگرانی چندانی برای مسافران نوروزی وجود ندارد.

بررسی داده های هواشناسی و ترافیکی کشور حکایت از این دارد که در روز یکشنبه اکثر محورهای مواصلاتی و نیز مناطق گردشگری کشور با جوی آرام رو به رو هستند و مسافران نوروزی در صورت رعایت نکات ایمنی با مشکل چندانی رو به رو نخواهند شد.

البته امروز در برخی محورهای مواصلاتی استان های گلستان، مازندران و خراسان رضوی بارش پراکنده باران وجود دارد و محور مشهد کلات و مشهد سرخس دارای مه گرفتگی هستند.

برای روز یکشنبه گزارش بارش باران تنها در استان های شمالی کشور و شمال غربی صورت گرفته است و مابقی استان های کشور در فضایی آفتابی همراه با وزش باد ملایم میزبان مسافران نوروزی هستند.

آخرین وضعیت ترافیک

تنها محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور در روز یکشنبه را باید مسدود بودن محورهای مواصلاتی محوراولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل و محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل در استان خوزستان عنوان کرد.

همچنین امروز به جز باندهای جنوبی آزاد راه های تهران کرج از استاندارد و پل کلاک و نیز محدوده گرمدره دارای ترافیک نیمه سنگین هستند و جز این موارد ما بقی محورهای مواصلاتی کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

آخرین وضعیت آب و هوا

به گزارش سازمان هوا‌شناسی کشور در روز یک شنبه اکثر استان های کشور دارای آب و هوای آفتابی هستند و در این روز تنها سه استان شمالی کشور یعنی گیلان، مازندران و گلستان در کنار سه استان شمال غربی یعنی خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با آسمان ابری مواجه هستند که همین موضوع احتمال بارش را در این استان ها ایجاد کرده است.

البته استان هرمزگان نیز با غبار محلی و آسمانی نیمه ابری رو به روست که وزش باد در سواحل این استان احتمال مواج شدن آب دریا را به همراه دارد.

در مجموع در روز یک شنبه استان های مرکزی کشور آسمانی آفتابی همراه با وزش باد ملایم و در برخی موارد کمی ابری را تجربه خواهند کرد. استان های جنوبی غبار محلی و وزش باد خواهند داشت. استان های شمال غربی شرایط صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد را تجربه می کنند. استان های شمالی شرایط ابری همراه با بارش پراکنده خواهند داشت و استان های جنوب شرقی گرد و غبار محلی همراه با وزش باد شدید خواهند داشت.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه

در ادامه پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان های کشور طی امروز و روزهای آتی ارائه می‌گردد:

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر