بازدید 5924

واکنش عجیب مدیرجدید به اعتراض کارگران ورزشگاه آزادی

کد خبر: ۷۸۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 17 March 2018

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در رابطه با اعتراض کارگران ورزشگاه آزادی به خاطر به تعویق افتادن حقوق و معوقه‌ آن ها اظهار کرد:معترضین کارگران ورزشگاه آزادی نیستند بلکه پیمانکارانی هستند که حقوق و معوق دو ماه دی و بهمن آنها تا ساعت یازده به حساب آنها واریز خواهد شد. البته این‌ها پیمانکارانی هستند که مربوط به مدیریت دوره قبل است و به مدیریت من ارتباطی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، ناصر محمودی فر درباره پروژه‌ بازسازی ورزشگاه آزادی و این که در حال‌ حاضر این پروژه‌ در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: در بخش اجرایی و عمرانی کار مقاوم سازی به سرعت در حال‌ انجام شدن است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور کار بازسازی این پروژه‌ بزرگ را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم.

محمودی فر در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کار بازسازی آزادی به اتمام خواهد رسید و آیا تصور می کنید تا پایان سال ۹۷ شاهد بازسازی تمام قسمت‌های مجموع ورزشی آزادی باشیم یا خیر؟ گفت‌:من در جریان زمان ‌دقیق کار بازسازی ورزشگاه آزادی نیستم و ‌دقیقا نمی‌دانم کار بازسازی ورزشگاه آزادی تا پایان سال ۹۷ به اتمام برسد یا خیر، اما آن چه که مهم است تلاش ما بر این است تا بتوانیم تمام قسمت‌های ورزشگاه آزادی را که نیاز به بازسازی دارد هر چه‌ سریع‌تر به اتمام برسانیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازسازی ورزشگاه آزادی مشکل بودجه دارید یا خیر؟ گفت‌:هیچ مشکلی از نظر بودجه نداریم و سعی داریم زودتر کار بازسازی ورزشگاه آزادی را به اتمام برسانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی