بازدید 6357

فرود اضطراری هواپیمای ماهان در زاهدان

کد خبر: ۷۸۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 17 March 2018
مدیرروابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: علت فرود اضطراری هواپیمای شرکت ماهان در مسیر زابل به ایرانشهر به دلیل نقض فنی موتور ۳ این هواپیما انجام شده است.

حمیدرضا پارسا در گفتگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ۹:۴۰ صبح امروز یک فروند هواپیمای RJ۱۰۰ – BAE ۱۴۶ شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز ۱۰۸۵ در مسیر زابل به ایرانشهر دچار نقص فنی در موتور شماره ۳ شد که با اعلام شرایط درخواست فرود در فرودگاه بین المللی زاهدان را داشت.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: این هواپیما پس از ۱۶ دقیقه از اعلام درخواست فرود در ساعت ۹:۵۶ دقیقه در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه مشکل فنی این هواپیما حاد نیست، ادامه داد: مهندسان پرواز در حال تعمیر هستند، اما هنوز نقص فنی هواپیما رفع نشده و مسافران در ترمینال فرودگاه زاهدان مستقر هستند.

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که این پرواز قرار بود مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و بلعکس را صبح امروز انجام دهد، گفت: در صورتی که تعمیر هواپیما طول بکشد ادامه کار این پرواز به تصمیم شرکت هواپیمایی ماهان بستگی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی