بازدید 6514

مهار آتش‌سوزی در نمایشگاه بهاره تهرانسر

کد خبر: ۷۸۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 17 March 2018

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در نمایشگاه بهاره تهرانسر خبر داد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی افزود: ساعت 4 و 29 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در نمایشگاه بهاره در بلوار یاس تهرانسر به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه نمایشگاه بهاره به وسعت یک هزار متر وجود داشت که آتش در حدود 500 متر از این نمایشگاه کاملا شعله ور و در حال سرایت به سایر نقاط نمایشگاه بود.

ملکی ادامه داد: این نمایشگاه به وسیله مواد قابل اشتعال از جمله برزنت، گونی و داربست بصورت موقت ساخته شده بود که بلافاصله آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن آتش را مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فردی در نمایشگاه حضور نداشت این حادثه هیچ مصدومی نداشت اما باید به مسئولین برگزاری نمایشگاه توصیه کرد که در ایام نوروز که نمایشگاه های بهاره افتتاح می شود حتما این مکانها را به تجهیزات اطفای حریق و نگهبان مجهز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل