بازدید 6454
۱
بازتاب

جپاروف مذاکره باسپاهان راتاییدکرد/زوج مسلمان-جباروف درنقش جهان

سپاهان از هم اکنون فعالیت خود را برای تقویت این تیم برای فصل آینده آغاز کرده است و با ارائه پیشنهاد به محسن مسلمان و سرور جپاروف تلاش کرده یکی از این دو بازیکن را به خدمت بگیرد. مساله مهم این است که هر دو بازیکن برای فصل بعد قراردادهای شان با استقلال و پرسپولیس به پایان می رسد
کد خبر: ۷۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 17 March 2018

هافبک استقلال خبر پیشنهاد از باشگاه سپاهان اصفهان را تایید می کند و رسما جنگ دو غول فوتبال ایران بر سر خریدنش را علنی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که حدود دو ماه دیگر تا پایان لیگ هفدهم باقی مانده است، باشگاه سپاهان از هم اکنون فعالیت خود را برای تقویت این تیم برای فصل آینده آغاز کرده است و با ارائه پیشنهاد به محسن مسلمان و سرور جپاروف تلاش کرده یکی از این دو بازیکن را به خدمت بگیرد. مساله مهم این است که هر دو بازیکن برای فصل بعد قراردادهای شان با استقلال و پرسپولیس به پایان می رسد و به همین دلیل سپاهان تلاش می کند تا با ارائه پیشنهاد به آنها از تمدید قراردادشان جلوگیری کند.

 سرور جپاروف در مورد پیشنهاد سپاهان گفته است که:«این موضوع درست است و مدیران این باشگاه از طریق مدیر برنامه هایم صحبت های اولیه را انجام داده اند. به جز استقلال و سپاهان از دو باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارم اما این موضوعی نیست که در حال حاضر برای من اولویت باشد. من فعلا به بازی های آینده استقلال فکر می کنم و بعد از آن تلاش می کنم برای آینده ام بهترین تصمیم را بگیرم. »

جپاروف مذاکره با سپاهان برای فصل آینده را تایید کرد

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از سوی این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد داشته است یا نه هم گفت: بله از طریق مدیربرنامه هایم برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد شده اما همانطور که گفتم فعلا منتظر هستم فصل تمام شود و بعد از آن این موضوع را بررسی می کنم. 

جپاروف در پاسخ به این سوال که آیا از حضورش در استقلال راضی است یا نه؟ گفت: بله کاملا راضی هستم. طرفداران من را دوست دارند و جایگاهم خوب است. دوران موفقی در این تیم سپری می کنم و فکر می کنم توانسته ام خواسته های کادرفنی را در زمین بازی اجرا کنم. او در پاسخ به این سوال که چرا در مورد آینده اش آخر فصل تصمیم می گیرد گفت: من 3 فرزند دارم که به همراه همسرم در ازبکستان زندگی می کنند. در این یک سال و نیم، دوری از آنها برای من بسیار سخت بوده است و به همین دلیل برای ادامه فعالیت در ایران باید با همسرم مشورت کنم. 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زن ذليل
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر