بازدید 2952

هزینه‌ای که تعویض تابلوی وزارتخانه‌ها به کشور تحمیل می‌کند

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است تغییر ساختار دولت صرفا شکل دولت را تغییر می‌دهد اما تأثیری روی شیوه مدیریت آن ندارد.
کد خبر: ۷۸۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 16 March 2018

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت که قرار است سال آتی در مجلس بررسی شود، گفت: این لایحه پیرامون تفکیک سه وزارتخانه ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت است.

نماینده مردم رشت در ادامه با بیان اینکه با تفکیک دو وزارتخانه اول مخالف بوده اما معتقدم حوزه بازرگانی باید از صنعت تفکیک شود، عنوان کرد: وزارتخانه های ورزش و جوانان و راه و شهرسازی نیازی به تفکیک ندارند چرا که موضوعات آنها با تغییر مدیریت و اصلاح آن قابل حل است اما صنعت و بازرگانی دو مورد جداگانه است.

وی افزود: حوزه بازرگانی و صادرات نمی تواند در کنار صنعت باشد و یک وزیر به تنهایی نمی تواند این موضوع را مدیریت کند ضمن اینکه دولت ها نمی توانند هر کدام وزارتخانه ها را پهن کنند یا آنها را جمع کنند چرا که حتی تحمیل هزینه تعویض تابلوی وزارتخانه ها نیز درست نیست و باید به سمت کوچک سازی حرکت کنیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ارائه لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت بدون هدف صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این کار صرفا ساختار سازمانی را تغییر می دهد اما کیفی سازی انجام نمی شود از این رو با تغییر شکل دادن نمی توان کار را پیش برد بلکه باید شیوه مدیریتی اصلاح شوند و از ایجاد سازمان های موازی خودداری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل