بازدید 2996

آغاز طرح نوروزی پلیس در فرودگاه‌ها از امروز

کد خبر: ۷۸۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 16 March 2018

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور از آماده‌باش مأموران پلیس در فرودگاه‌های کشور از امروز خبر داد و گفت: ماموران پلیس دوشیفته تا پایان تعطیلات نوروزی در فروردگاه‌های سراسر کشور مستقر هستند.

به گزارش ایسنا، سردار حسن مهری درباره اقدامات پلیس فرودگاه‌های کشور در ایام نوروز اظهارکرد: طبیعتا در ایام نوروز حجم سفر در فرودگاه‌های کشور افزایش می‌یابد و ما نیز طبق برنامه‌ سالیانه اقدام خواهیم کرد و بر این اساس طرح نوروزی ما از امروز 25 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از 25 تا 28 اسفندماه تمامی نیروهای پلیس فرودگاه در آماده‌باش کامل هستند، گفت: طبق برآوردهای ما و اطلاعات موجود "پیک سفرها" در این ایام انجام خواهد شد و بنابراین ماموران ما هم در آماده باش هستند و پس از آن هم طبق برنامه‌ای که از ناجا داریم ماموران ما در دوشیفت تا پایان تعطیلات نوروزی در فروردگاه‌های سراسر کشور مستقر هستند.

به گفته رییس پلیس فروردگاه‌های کشور، در ایام نوروز نیروی کمکی هم از سوی ناجا به پلیس فرودگاه‌ها داده می‌شود و این نیرو در آماده باش کامل است.

وی به شهروندان توصیه کرد که حتما نسبت به حمل اقلام ممنوعه در سفرها حساسیت کافی را داشته‌ باشند، چراکه ممکن است کشف این اقلام در فرودگاه‌های کشور برای آنان مشکلاتی را ایجاد کند و توجه هم داشته باشند که اگر در خارج از کشور اقلام ممنوعه از آنان کشف شود مطابق قوانین همان کشور با آنان رفتار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار