بازدید 3305

جان بولتون گزینه ترامپ به جای مک‌مستر

منابع مطلع گزارش دادند، رییس جمهوری آمریکا جان بولتون را برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا در نظر دارد.
کد خبر: ۷۸۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 16 March 2018

منابع مطلع گزارش دادند، رییس جمهوری آمریکا جان بولتون را برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا در نظر دارد.

به گزارش ایسنا، هربرت مک‌مستر اکنون مشاور امنیت ملی آمریکاست اما پیشتر گزارش شده بود جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید و جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در تلاش هستند تا مک‌مستر را از کاخ سفید بیرون بیندازند. همزمان با پاکسازی‌های اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید این احتمال دور از ذهن نیست که مک‌مستر هم به سایر مقام‌های اخراجی بپیوندند و از تیم ترامپ خارج شود.

در همین راستا دیلی بیست گزارش داد،‌ در حالی که حضور در یک رسانه قدرتمند نمی‌تواند در سایر دولت‌ها وزنه‌ سنگینی در ترازوی سنجش کیفیت کاری برشمرده شود اما اوضاع در کاخ سفید ترامپ فرق داد و حضور تلویزیونی می‌تواند گزینه‌ای حیاتی در روند استخدام باشد.

منابع مطلع به دیلی بیست گفتند، ترامپ از حامیان جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل است که گاها به عنوان مفسر در برنامه‌های تلویزیونی فاکس نیوز حاضر می‌شود و همین امر موجب شده تا ترامپ نام او را در لیست گزینه‌های مشاور امنیت ملی وارد کند. 

علاوه بر این، گفته شده است رییس جمهوری آمریکا قصد دارد گری کوهن، مدیر شورای اقتصاد ملی آمریکا را بیرون کند و لری کادلو، از تحلیلگران اقتصادی سی‌ان‌بی‌سی را به جای او بگذارد. طبق گزارش‌ها، ترامپ سال‌ها برنامه‌های کادلو را مد نظر داشته و به رغم اختلاف‌نظرها با او درباره مسائل بازار آزاد و تعرفه‌های تجاری ممکن است این اقتصاددان تلویزیونی را وارد دولت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر