بازدید 5426
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه:

قاتل سنگدل متواری پس از یک سال دستگیر شد

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتلی که مدت یک سال متواری بود، در شهرستان روانسر به دام پلیس افتاد.
کد خبر: ۷۸۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 15 March 2018

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتلی که مدت یک سال متواری بود، در شهرستان روانسر به دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: در پی سرقت از منزل یکی از شهروندان روانسر، شناسایی و دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در دستور کاراگاهان آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با پیگیری های شبانه روزی جهت شناسایی سارق سرنخ هایی به دست آمد که سارق احتمالا اهل یکی از استان همجوار باشد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضایی یک اکیب از کارآگاهان پلیس جهت شناسایی و دستگیری سارق به محل سکونت او مراجعه کرد که متاسفانه با توجه به تعبیه دوربین های متعدد در اطراف ساختمان، متهم از حضور ماموران با خبر شد و پا به فرار گذاشت.

سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت، ماموران موفق شدند با رعایت همه جوانب و اخذ نیابت ورود به منزل با هماهنگی مرجع قضایی به منزل متهم وارد و وسایل مسروقه را که هنوز در داخل خودروی سواری گران قیمت سارق بودند، کشف کنند.

وی اعلام کرد: سارق که بیش از یک ماه خود را از دید ماموران پنهان کرده بود، درنهایت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام سایر اقدامات به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه افزود: متهم در زمان حضور در سالن دادگاه رفتاری غیر عادی از خود نشان می دهد که موضوع باعث می شود، قاضی پرونده وی را جهت بازجویی مجدد در اختیار کارکنان پلیس آگاهی شهرستان قرار دهد.

این مقام انتظامی اظهارداشت: پس از انجام عملیات روانی و بهره گیری از اصل زیر پاکشی متهم از راز یک ساله و جنایت خود پرده برمی دارد و اقرار می کند که اسفند ماه سال گذشته در حالی که مواد مخدر مصرف کرده بود دوستش را با شلیک یک گلوله به قتل می رساند و برای از بین رفتن آثار جسد او را به آتش می کشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر