بازدید 3156
رضایی:

مردمی بودن،با مردم عکس گرفتن نیست

کد خبر: ۷۸۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 15 March 2018

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردمی شدن تنها به میان مردم رفتن و عکس گرفتن نیست، بلکه باید مشکلات مردم را حل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز پنج شنبه 24 اسفندماه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی ‌آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: حجت الاسلام آل هاشم ارزش‌های دهه اول انقلاب را احیاء کرد و از حرکت های مردمی و انقلابی وی تقدیر و تشکر می کنم.

وی سپس با بیان اینکه حجت ‌الاسلام آل‌هاشم مردمی بودن را به معنای واقعی کلمه آغاز کرده است، ادامه داد: این حرکت ها روی سایر ائمه جمعه نیز اثر گذاشته و باید این مسیر تداوم یابد.

رضایی سپس با بیان اینکه مردمی بودن دهه اول انقلاب بدان معنا بود که کارها را به دست ملت بسپاریم، افزود: ولی حالا متاسفانه برخی از مسئولان مردم را باور ندارند و این درحالیست که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرماندهان دوران جنگ حقوق‌بگیر نبودند گفت: در این ۴۰ سال محتوای برخی واژه‌ها از دست رفته است و با آنکه واژه‌ها ظاهر خوبی دارند، اما مفاهیم دهه‌ اول انقلاب در آن‌ها دیده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: مردمی شدن تنها به میان مردم رفتن و عکس گرفتن نیست، بلکه باید مشکلات مردم را حل کرد. در زمان جنگ فرمانده گردان ‌ها، تیپ ‌ها و لشکرها فرزندان گمنام، ناشناخته و در عین حال مردمی بودند.

رضایی با اشاره به شهید مهدی باکری نیز گفت: شهید مهدی باکری بهترین نماد و الگو برای مردمی بودن آزادسازی انرژی انقلابی مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مردمی بودن یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است، گفت: : مردمی بودن به مرور زمان تغییر معنا پیدا کرده است و مردمی بودن قبل از انقلاب با حال حاضر تفاوت زیادی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان