بازدید 1312

تظاهرات فلسطینی‌ها در اعتراض به تداوم محاصره غزه و اختلافات داخلی

هزاران فلسطینی با برگزاری راهپیمایی در نوار غزه اعتراض خود را نسبت به تداوم محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی و همچنین ادامه اختلافات میان گروه‌های داخلی اعلام کردند.
کد خبر: ۷۸۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 14 March 2018

هزاران فلسطینی با برگزاری راهپیمایی در نوار غزه اعتراض خود را نسبت به تداوم محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی و همچنین ادامه اختلافات میان گروه‌های داخلی اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، هزاران فلسطینی‌ در غزه در راهپیمایی گسترده‌ای که بنا به درخواست جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین علیه محاصره این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی برگزار شد، شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی که حاوی شعارهایی مبنی بر لغو محاصره نوار غزه و پایان دادن به اختلافات میان گروه‌های فلسطینی بود، در دست داشتند.

فلسطینی‌ها هم چنین خواستار پایان دادن به دردها و رنج‌های ساکنان نوار غزه و تقویت وحدت میان گروه‌های داخلی با هدف رویارویی با تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در قبال قدس اشغالی شدند.

آن‌ها مخالفت خود را با تمامی اقداماتی که استقامت و پایداری ملت فلسطین را مورد هدف قرار می دهد از جمله گرسنه نگه داشتن مردم ، نپرداختن حقوق ، قیمت‌های بالا و قطع برق اعلام کردند.

در همین راستا، محمد الغول، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و مسئول استان غزه ضمن استقبال از فلسطینیانی که درخواست جبهه مردمی برای شرکت در این راهپیمایی را پذیرفتند، تاکید کرد که از اردوگاه الشاطئ پیامی به تمامی عاملان رنج و سختی‌های فلسطینیان میرسانیم که انفجار در راه است و ملت فلسطین زمام امور را در دست خواهند گرفت.

وی خواستار پاسخگویی به این تظاهرات و سرعت بخشیدن به دستاورد وحدت ملی و تحقق آشتی شد.

این عضو کمیته مرکزی تاکید کرد که ملت فلسطین ادامه اختلافات، محاصره و اوضاع نا به سامان نوارغزه را محکوم می‌کند و خواهان زندگی بهتر و با کرامت و پایان یافتن همیشگی ظلم که از سال‌های طولانی فلسطینیان از آن رنج می برند، است.

الغول تاکید کرد که جبهه مردمی به تحرکات و تلاش‌هایشان در همه جا برای پایان دادن به این وضعیت دشوار ادامه خواهد داد و درخواست‌هایشان را برای مطالبه حقوقشان ادامه خواهند داد.

جبهه مردمی خواستار مشارکت گسترده و برگزاری راهپیمایی‌های مشابهی در استان رفح، الوسطی و خان یونس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها