بازدید 2365

تصویب فوریت طرح تشکیل هیئت اندیشه‌ورز خبرگان

کد خبر: ۷۸۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 14 March 2018
با رأی اکثریت اعضای خبرگان دو فوریت طرح تشکیل هیئت اندیشه‌ورز خبرگان تصویب شد و طرح نهایی «هیئت اندیشه‌ورز» فردا تقدیم رهبر معظم انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو فوریت طرح تشکیل هیئت اندیشه‌ورز خبرگان در مجلس خبرگان رهبری تصویب شد.

جزئیات این طرح در جلسه نوبت عصر امروز چهارشنبه در اختتامیه چهارمین اجلاسیه خبرگان به رأی گذاشته می‌شود.

هیئت اندیشه‌ورز به ریاست آیت‌الله جنتی فعالیت خود را آغاز کرده است و قرار است روز پنجشنبه در دیدار با رهبر معظم انقلاب خدمت ایشان ارائه شود.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب در دیداری که پس از اجلاسیه مجلس خبرگان در شهریورماه سال جاری با اعضای خبرگان داشتند، پیشنهاد تشکیل «هیأت اندیشه‌ورز خبرگان» را مطرح کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار در این دیدار فرمودند: «می‌توان یک هیئت اندیشه‌ورزی را تصوّر کرد -چون بحمدالله اشخاص صاحب اندیشه، صاحب فکر در این مجموعه‌ی هفتاد هشتاد نفری کم نیستند- که وظیفه‌ی این هیئت اندیشه‌ورز این باشد که یک نگاه کلانی بکند به مسیر انقلاب از اوّل تا امروز. خب، این انقلاب یک اهدافی داشته است، یک حرکتی شروع شده است به سمت اهداف؛ نگاه کنند تا ببینیم که به این اهداف چقدر نزدیک شده‌ایم، به کدامش نزدیک شده‌ایم، در مورد کدام هدف توقّف داشته‌ایم، در مورد کدام هدف پس‌رفت داشته‌ایم.»

پس از این مطالبه مقام معظم رهبری در ۳۰ شهریورماه، در ۶ آبان ماه کارگروه اندیشه ورز مجلس خبرگان به ریاست آیت‌الله جنتی تشکیل و قرار شد گزارش آن به مقام معظم رهبری ارائه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان