بازدید 3078
اظهارات تاجگردون تکذیب شد

هواپیمای سقوط کرده بیمه بوده است

در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از نمایندگان مجلس اظهاراتی را درباره بیمه نبودن هواپیمای سقوط کرده مطرح کرد که از سوی شرکت هواپیمایی آسمان تکذیب شد.
کد خبر: ۷۸۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 14 March 2018

در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از نمایندگان مجلس اظهاراتی را درباره بیمه نبودن هواپیمای سقوط کرده مطرح کرد که از سوی شرکت هواپیمایی آسمان تکذیب شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن می‌گفت، اعلام کرد که در جریان تماسی که با بیمه ایران گرفته به او اعلام شده که هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان بیمه نبوده است و این موضوع برای پیگیری حقوق جانباختگان این حادثه مشکل‌ساز می‌شود.

وی اعلام کرد که حتی در جریان تماسی که با رییس سازمان هواپیمایی کشوری داشته موضوع بیمه نبودن این هواپیما را پیگیری کرده است به دنبال این اظهارات شرکت هواپیمایی آسمان رسما با تکذیب این سخنان اعلام کرد که هواپیمای سقوط کرده بیمه بوده است.

براساس اطلاعیه این شرکت هواپیمایی نه تنها هواپیمای سقوط کرده بلکه تمامی هواپیماهای این شرکت بیمه کامل دارند و سازمان هواپیمایی کشوری بدون تایید اسناد مربوطه به بیمه اجازه پرواز به هیچ هواپیمایی را نمی‌دهد.

۲۹ بهمن‌ماه هواپیمای شرکت آسمان در کوه‌های دنا سقوط کرد و به دنبال آن ۶۶ نفر سرنشین آن جا باختند.

شرکت هواپیمایی آسمان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب می‌آید و از این‌رو در جریان استیضاح امروز علی ربیعی در مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان مخالف وی انتقاداتی را درباره مدیریت این شرکت هواپیمایی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد کرده بودند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر