بازدید 4541

129 نفر آمار مصدومان کرمانشاه/ انفجار یک منزل‌

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از انفجار یک منزل مسکونی و مصدومیت یک نفر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵ 14 March 2018

افزایش آمار مصدومان در کرمانشاه / ۱۲۹ نفر مصدوم شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان را ۱۲۹ نفر اعلام کرد.

صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر، آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه را ۱۲۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون دو مورد قطع عضو اعلام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه آمار مصدومان بستری را ۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۱ مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدرسی تعداد مصدومان تحت نظر را ۴۴ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد مصدومان شهرستان کرمانشاه ۱۱۳ نفر، کنگاور ۳ نفر، سنقر یک نفر و جوانرود را یک نفر اعلام کرد.

وی افزود: در شهرستان اسلام آبادغرب ۴ نفر، در گیلانغرب ۲ نفر، در شهرستان سرپل ذهاب ۳ نفر و در شهرستان صحنه ۲ نفر دچار مصدومیت شدند.

مدرسی بیان کرد: ۹۸ نفر از مصدومان مرد و ۳۱ نفر نیز زن هستند.


انفجار یک منزل مسکونی در کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از انفجار یک منزل مسکونی و مصدومیت یک نفر خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تاکنون ۱۱ مورد حادثه آتش سوزی به مرکز فوریت‌های سازمان ۱۲۵ در کرمانشاه اعلام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با ادامه توضیحات بیان کرد: یک مورد انفجار منزل مسکونی به مرکز فوریت‌های سازمان ۱۲۵ اعلام شد و به دنبال آن یک نفر مصدوم شده است.

وی گفت: دیگر موارد آتش سوزی مربوط به آتش سوزی درخت و مخازن زباله و لاستیکهای فرسوده بوده است.

رضایی اظهار داشت: ۲ مورد حادثه واژگونی خودرو نیز رخ داد و نیروهای امدادی و ستادی همچنان در سطح شهر مستقر و گشتهای سیار درحال گشت زنی هستند.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار